Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(11)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Raczkowski Konrad
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Zelek Leszek
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Sektor publiczny
(14)
Zarządzanie publiczne
(8)
Samorząd terytorialny
(4)
Administracja
(3)
Administracja publiczna
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Innowacje
(2)
Opieka społeczna
(2)
Polityka społeczna
(2)
Usługi publiczne
(2)
Budżety obywatelskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nowe Zarządzanie Publiczne
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Polityka płacowa
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Płaca
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor państwowy
(1)
Sektor prywatny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie partycypacyjne
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zaufanie
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
1. Podstawy teoretyczne zarządzania publicznego: Współczesne tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu; Zarządzanie publiczne jako teoria i praktyka; 2. Metody i techniki zarządzania publicznego: Publiczne zarządzanie strategiczne; Zarządzanie jakością w organizacjach publicznych; Zarządzanie programami i projektami publicznymi; Kultura organizacji publicznej; 7. Nowoczesne przywództwo w organizacjach publicznych; Zarządzanie partycypacyjne; 3. Dobre praktyki zarządzania publicznego: Transformacja uczelni publicznych na przykładzie wybranych metod zarządzania jakością kształcenia; Diagnozowanie kultury organizacyjnej w podmiocie leczniczym- studium szpitala publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp; 1. Specyfika zarządzania systemem pomocy społecznej: 1.1. Geneza systemu pomocy społecznej; 1.2. Pojęcie i zakres pomocy społecznej; 1.3. Identyfikacja struktury pomocy społecznej w Polsce; 1.4. Systemy pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej; 1.5. Problemy i wyzwania zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 1.6. Idea menedżerskiego zarządzania pomocą społeczną; 1.7. Dobre praktyki w zakresie zarządzania jednostkami pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej. 2. New Public Management jako koncepcja menedżerskiego zarządzania w sektorze publicznym: 2.1. Ewolucja zarządzania w sektorze publicznym; 2.2. Geneza i rozwój nowego zarządzania publicznego; 2.3. Założenia nowego zarządzania publicznego; 2.4. Klasyfikacja instrumentów nowego zarządzania publicznego; 2.5. Wdrażanie reform nowego zarządzania publicznego w wybranych państwach; 2.6. Nowe zarządzanie publiczne w Polsce. 3. Diagnoza zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej: 3.1. Metody badawcze w zakresie diagnozy zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 3.2. Założenia metodyczne badań kooperatywnych; 3.3. Metodyka badań własnych; 3.4. Przebieg procesy badawczego; 3.5. Zastosowanie metody statystyczne i weryfikacja hipotez; 3.6. Porównawcza analiza wyników badań dla OPS i PCPR. 4. Koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w aspekcie badań empirycznych: 4.1. Status instytucjonalny jednostek pomocy społecznej; 4.2. Świadczenia i usługi społeczne; 4.3. System organizacyjny jednostek pomocy społecznej; 4.4. Menedżer pomocy społecznej; 4.5. Zarządzanie wynikami w jednostkach pomocy społecznej; 4.6. Ocena możliwości wdrożenia koncepcji; 4.7. Przebieg procesy wdrożenia koncepcji; 4.8. Spodziewane korzyści wdrożenia koncepcji. Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 581)
1. Koncepcje marketingu i orientacji rynkowej- zastosowanie w sektorze publicznym; 2. Samorządowe usługi publiczne- charakterystyka, zakres przedmiotowy i formy organizacyjno-prawne; 3. Operacjonalizacja koncepcji marketingu i orientacji rynkowej w administracji terytorialnej. Wyniki wywiadów indywidualnych; 4. Poziom i uwarunkowania orientacji rynkowej polskiej administracji terytorialnej; 5. Wpływ orientacji rynkowej na wybrane wyniki działalności jednostek samorządu lokalnego; 6. Perspektywy wdrażania orientacji rynkowej w polskim samorządzie terytorialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wstęp; 1. Nowoczesna koncepcja świadczenia usług publicznych - zmiana w kierunku nowego zarządzania publicznego; 2. Pojmowanie efektywności organizacji - definiowanie, pomiar; 3. Pomiar efektywności w organizacjach ochrony zdrowia; 4. Ocena efektywności wybranych działań podejmowanych w systemie ochrony zdrowia i jego podmiotach; 5. Pomiar efektywności organizacji publicznych na przykładzie sektora ochrony zdrowia - wyniki badań ilościowych; 6. Zastosowanie karty monitorowania strategii do zarządzania publiczną jednostką ochrony zdrowia - studium przypadku; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Warunki skuteczności systemów wynagrodzeń 1.1. Istota skuteczności systemu wynagrodzeń 1.2. Strategiczne podejście do zarządzania wynagrodzeniami 1.3. Systemowa kompleksowość 1.4. Sprawiedliwość systemu wynagradzania 2. Metody ustalania różnic wartości pracy 2.1. Wartościowanie stanowisk pracy 2.2. Opisy stanowisk 2.3. Metody całościowe budowania struktury stanowisk 2.4. Metody analityczne budowania struktury stanowisk 3. Rola danych rynkowych o wynagrodzeniach w kształtowaniu systemów wynagradzania 3.1. Źródła danych rynkowych 3.2. Metody budowy siatki wynagrodzeń na podstawie danych rynkowych 3.3. Szerokość przedziałów wynagrodzeń 3.4. Ustalanie poziomu wynagrodzenia pracownika 4. Wynagrodzenia zmienne 4.1. Zasady ustalania premii 4.2. Specyfika instrumentów motywowania kluczowych pracowników i kadry menedżerskiej 4.3. Wyzwania związane z wynagradzaniem wyższej kadry menedżerskiej 5. Zasady przydzielania świadczeń 5.1. Uwarunkowania skuteczności zasad przydzielania świadczeń 5.2. Specyfika świadczeń kafeteryjnych 6. Specyfika systemów wynagradzania w sektorze publicznym 6.1. Sektor publiczny w Polsce i jego złożoność 6.2. Formalnoprawne uwarunkowania zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce 7. Systemy wynagradzania w sektorze publicznym w Polsce i ich źródła 7.1. Problemy budowy systemów wynagradzania w sektorze publicznym w Polsce 7.2. Prawdopodobne przyczyny problemów zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce 7.3. Dobre praktyki w rozwiązywaniu problemów zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce 8. Wyzwania wobec współczesnych systemów wynagrodzeń 8.1. Zaangażowanie i satysfakcja z pracy jako kluczowe efekty skutecznych systemów wynagrodzeń 8.2. Systemy wynagrodzeń w warunkach zrównoważonego rozwoju 8.3. Zarządzanie zmianami systemów wynagradzania; Zakończenie; Bibliografia; Załącznik; Spis tabel; Spis rysunków; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Koncepcje i teorie zarządzania publicznego; 1. Kapitał społeczny a sprawność sfery publicznej, 2. Specyficzne cechy organizacji publicznej, 3. Nauka administracji, zarządzanie publiczne w paradygmat rządzenia publicznego, 4. Stare i nowe koncepcje zarządzania publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 5. Model zarządzania terytorialnego. Cz. II Zarządzanie publiczne w świetle badań empirycznych: 6. Innowacyjność w samorządzie terytorialnym, 7. Monitoring publicznych usług kultury w systemie analiz samorządowych, 8. Doświadczenia urzędów administracji publicznej we wprowadzaniu nowoczesnych metod zarządzania, 9. Istota zarządzania jakością, wydajnością i działalnością operacyjną organizacji publicznej, 10. Potrzeby pacjenta wyznacznikiem zarządzania jakością w placówkach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Ustalenie porządkujące strukturę ideologiczną zarządzania publicznego. 1. Poszukiwania istoty zarządzania publicznego. 2. Przedsiębiorczość sektora publicznego i jej uwarunkowania. 3. Pomiar efektywności organizacji świadczącej usługi publiczne. 4. Przesłanki wykorzystania technologii wiedzy w zarządzaniu publicznym. Część II: Kierunki zmian koncepcji zarządzania publicznego. 1. Władza i podejmowanie decyzji w sektorze publicznym. 2. Państwo jako podmiot zarządzania publicznego. 3. Decentralizacja jako przesłanka konieczna dla rozwoju koncepcji i praktyki zarządzania publicznego. 4. Zarządzanie środkami publicznymi. 5. Zarządzanie strategiczne w sektorze publicznym. 6. Przywództwo w organizacjach publicznych.7. Kierunki doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach publicznych. 8. Zmiana i organizacyjne uczenie się w organizacji publiczne. Część III: Praktyczne zastosowania nowoczesnej koncepcji zarządzania w sektorze publicznym - wybrane przykłady. 1. Partnerstwo publiczno-prywatne jako narzędzie zarządzania publicznego. 2. Planowanie i realizacja projektu publicznego. 3. Wykorzystanie narzędzi ICT w zarządzaniu publicznym (na przykładzie administracji publicznej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie publiczne : teoria i praktyka / Konrad Raczkowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2015. - 283, [6] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Państwo jako szczególna organizacja społeczeństwa; 2. Planowanie i podejmowanie decyzji w zarządzaniu publicznym; 3. Organizacja państwa z perspektywy instytucjonalno-systemowej; 4. Kierowanie i przewodzenie w organizacjach publicznych; 5. Kontrola i jej funkcja regulacyjna w zarządzaniu publicznym; 6. Praktyka rządzenia i zarządzania publicznego w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy reform w administracji publicznej, 2. Pojęcie i istota zarządzania publicznego, 3. Organizacje publiczne i ich cechy, 4. Zmiany w organizacjach publicznych, 5. Decydowanie w zarządzaniu publicznym, 6. Publiczne zarządzanie strategiczne, 7. Administratorzy i menedżerowie w organizacjach publicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania polityki społecznej państwa i samorządu terytorialnego; 2. Regionalne i lokalne aspekty rozwoju społecznego; 3. Diagnozowanie socjalne na szczeblu lokalnym na przykładzie środowiska radomskiego- od diagnozy ku strategii; 4. Gospodarka budżetowa jednostek samorządu terytorialnego; 5. Polityka edukacyjna samorządu terytorialnego; 6. Instytucje rynku pracy wspierające samorząd terytorialny w zakresie kreowania lokalnego i regionalnego rynku pracy; 7. Polityka mieszkaniowa samorządu terytorialnego; 8. Ochrona zdrowia w działaniach samorządu terytorialnego; 9. Pomoc społeczna jako zadanie samorządu terytorialnego; 10. Zadania samorządu terytorialnego na rzecz pełnej integracji osób niepełnosprawnych; 11. Polityka kulturalna; 12. Organizacje pozarządowe- partner samorządu, teoria, praktyka, przyszłość; 13. Elektroniczny wymiar usług publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura i uwarunkowania współpracy podejmowanej przez organizacje dostarczające usługi społeczne; 2. Partnerstwo publiczno-społeczne jako forma zorganizowanego działania opartego na współpracy między organizacjami z różnych sektorów; 3. Metodyczne podstawy projektowanych badań partnerstwa publiczno-społecznego - studium przypadku; 4. Identyfikacja praktyk zarządczych w badanym partnerstwie publiczno-społecznym; 5. Aktorzy organizacyjni w partnerstwach publiczno-społecznych i treści powiązania między nimi- omówienie wyników badań empirycznych; 6. Podążanie ku architekturze współpracy jako logice zarządzania w partnerstwie publiczno-społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
I. Zarządzania publiczne - wyzwania europejskie: 1. Polska administracja publiczna w drodze do Unii Europejskiej. II. Podstawy teoretyczne zarządzania w sektorze publicznym: 1. Zarządzanie strategiczne w organizacjach publicznych, 2. Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych, 3. Nowe zarządzanie publiczne: perspektywa rachunkowości, 4. Marketing miejscowości i gmin jako instrument rozwoju, 5. Nowoczesne koncepcje zarządzania organizacjami publicznymi. III. Zadania władz publicznych i ich realizacja: 1. Tworzenie Regionalnych Systemów Innowacji jako zadanie władz publicznych, 2. Wybrane elementy organizacji i zarządzania urzędu marszałkowskiego, 3. Dług publiczny państwa i samorządów w świetle procedur ostrożnościowych i sanacyjnych, 4. Budżet jak instrument zarządzania gminą, 5. Rola gminy w stymulowaniu rozwoju przedsiębiorczości, 6. Formy przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego w gminach, 7. System informacyjny jako determinant sprawnej realizacji funkcji kontroli w organizacji publicznej, 8. Władze lokalne w zarządzaniu konfliktami przestrzennymi na tle środowiskowym. IV. Zarządzanie organizacjami publicznymi. Wybrane problemy; 1. Stan kultury w organizacjach publicznych, 2. Relacje pomiędzy płatnikiem i właścicielem w zarządzaniu publicznymi zakładami opieki zdrowotnej, 3. Narzędzia budowy strategii zarządzania zmianą w sferze jednostek ochrony zdrowia, 4. Wybrane aspekty zmian w organizacjach publicznych, 5. Kreowanie zachowań kadry kierowniczej organizacji publicznych poprzez system ocen pracowników, 6. Adaptacja pracowników w organizacji publicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej