Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Burlita Augustyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Postawy
(1)
Satysfakcja osobista
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców 1.1. Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” 1.2. Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców 1.3. Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców 2. Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe 2.1. Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie 2.2. Ewolucja roli ojca 2.3. Nowe wzorce męskości i ojcostwa? 2.4. Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie 3. Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów 3.1. Istota i formy indywidualizacji produktów 3.2. Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów 3.3. Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 3.4. Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 4.1. Podstawy teoretyczne konsumpcji etycznej 4.2. Obszary konsumpcji etycznej 4.3. Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów 4.4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 5. Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Wprowadzenie 5.1. Innowacje a rynek produktów spożywczych 5.2. Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczych – wyniki badań 6. Consumerism in Poland – a fact or a myth? 6.1. Consumerism – theoretical foundations 6.2. Research methods 6.3. Research findings 6.3.1. Households’ shopping in Poland 6.3.2. Goods possessed by households 6.3.3. Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment 6.3.4. Wastage – throwing away, frequent replacement of products 7. Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.1. Postawy baby boomers, X, Y, Z 7.2. Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce 7.3. Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.4. Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń 8. Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora 8.1. Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji 8.2. Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych 8.3. Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów 9. Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych 9.1. Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu 9.2. Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego 10. Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers 10.1. Ethical activities of transport companies 10.2. Methodology 10.3. Results of own research 11. Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego 11.1. Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.2. Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.3. Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych 12. Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services 12.1. Consumer on the market of aesthetic medicine services 12.2. Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services 12.3. Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results 13. Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności 13.1. Metodologia 13.2. Analiza wyników 14. Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 14.1. Źródła informacji i metody badań 14.2. Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 14.3. Metodyka badań ekonometrycznych 14.4. Wybrane wyniki badań 15. Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce 15.1. Geneza cyfryzacji w usługach medycznych 15.2. Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura 15.3. Istota projektu e-zdrowie 15.4. Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia 15.5. Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia 16. Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów 16.1. Identyfikacja zagrożeń 16.2. Założenia badań własnych i charakterystyka próby 16.3. Wyniki badań 17. Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy 17.1. Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat 17.2. Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej