Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(6)
Autor
Kozioł Leszek
(2)
Biliński Jacek
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(7)
angielski
(1)
Temat
Samorząd terytorialny
(6)
Turystyka
(5)
Polska
(2)
Promocja handlowa
(2)
Unia Europejska
(2)
Administracja publiczna
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Demokracja
(1)
Ekoturystyka
(1)
Elita władzy
(1)
Emerytura
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kościół a państwo
(1)
Motywacja pracy
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Polityka regionalna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Władza państwowa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Marketing turystyczny w gminie i powiecie, 2.Promocja regionu w świetle integracji z Unią Europejską, 3.Turystyka miejska w regionie i metody jej promowania, 4.Rola stowarzyszeń i fundacji w promocji turystyki regionalnej, 5.Agroturystyka w regionach - wybrane aspekty funkcjonowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Aspekty programowo - organizacyjne turystyki: Miejsce turystyki w strategii i polityce rozwoju regionalnej i lokalnej wspólnoty samorządowej; Programowanie działalności turystycznej w jednostkach przestrzennych; Samorząd terytorialny szansą rozwoju turystyki w Polsce; Przygotowanie specjalistycznych kadr dla turystyki na Ukrainie. Problemy teorii i praktyki; Metodologia i aspekty programowania rozwoju turystyki na szczeblu lokalnym; Wpływ samorządu terytorialnego na poziomie usług gastronomicznych decydujących a atrakcyjności regionu; Polityka turystyczna jako element polityki gospodarczej regionu; Kształcenie kadr dla potrzeb turystyki; Jakościowa analiza strategiczna gminy Stepnica; Promocja turystyczna na przykładzie gmin Szczecina i okolic; Problematyka rozwoju turystyki w regionie w tematyce prac dyplomowych studentów WSTiH w Sopocie; Wpływ sieci komputerowych na funkcjonowanie organizacji gospodarczych. Komunikacja wirtualna w hotelarstwie; Turystyka jako czynnik miastotówrczy na przykładzie Oberstdorfu. II. Samorządowe programy i inicjatywy turystyczne: Możliwości i spoosby oceny atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej regionów turystycznych; Rozwój nadmorskich stref miejskich jako produkt turystyczny - projekt "Phare" 5 miast polskich: Gdańsk, Gdynia, Elbląg, Szczecin, Tczew; Inicjatywy samorządowe w zakresie turystyki w Wejherowie; System promocji turystyki jako wymiar aktywności samorządu; Promocja produktu turystycznego Gdyni. Stan obecny i postulowane zmiany; Dostępność komunikacyjna jako czynnik rozwoju turystyki w regionie; Kształtowanie i rozwój turystycznego wizerun ku państwa; Inwestycje turystyczne w gminach na przykładzie gminy Somonino; Rola samorządu w świetle etycznych aspektów rozwoju turystyki w regionie; Promocja gmin turystycznych w internecie; Jak samorząd miasta Łeby buduje swój wizerunek - komunikat. III. Turystyka a środowisko: Turystyka a środowisko kulturowo - etniczne: szanse i zagrożenia; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich; Warunki ekoznakowania w hotelarstwie na przykładzie Skandynawii; Środowisko jako czynnik rozwoju turystyki w regionie. Stan i perspektywy; Turystyka ekologiczna a samorząd; Ekologiczne gospodarstwa rolne szansą agroturystyki; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie wybranego regionu (byłego województwa gdańskiego); Inwestycje turystyczne w gminach Puszczy Białowieskiej; Uzdrowisko Sopot w opinii studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Analiza SWOT uzdrowiska Sopot Turystyka a degradacja środowiska naturalnego na przykładzie Alp Bawarskich; Rola środowiska kaszubskiego w turystyce regionu gdańskiego. IV. Marketing: Relacje między zdrowotną a ekonomiczną funkcją turystyki; Polityka podatkowa a rozwój turystyki na przykładzie gminy Ustka. Inwestycje turystyczne w gminie na przykładzie Ustki; Badania marketingowe w strategii rozwoju gminy turystycznej; Rola doboru strategii w rozwoju przedsiębiorstw; Struktury terytorialne w Unii Europejskiej; Rola internetu w rozwoju turystyki regionalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Polityczne aspekty procesu konsolidacji. 1. Trzy fazy przemian ustrojowych w Polsce: inicjacja - transformacja - konsolidacja. 2. Dylematy demokracji w warunkach globalizacji i rewolucji informatycznej. 3. Polski system podziału władzy w rozwiązaniach konstytucyjno-prawnych i w praktyce ustrojowej. 4. Spectrum metod działania politycznego. 5. Dylematy przewodzenia w warunkach transformacji ustrojowej. 6. Jakość administracji publicznej - kryteria, wyzwania i podstawowe ograniczenia. 7. System partyjny III Rzeczypospolitej Polskiej - zalety i patologie. 8. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne bezpieczeństwa państwa. 9. Rola mediów w kształtowaniu praktyki politycznej Rzeczypospolitej Polskiej. 10. Rozwój samorządu terytorialnego w Polsce na tle rozwiązań istniejących w krajach Unii Europejskiej. 11. Przyczynek do rozważań o procesach konsolidacji systemu politycznego III Rzeczypospolitej Polskiej w kontekście uczestnictwa Polski w Unii Europejskiej. Część II: Ekonomiczne i społeczne warunki procesu konsolidacji. 1. Nowe wyzwania dla gospodarki w epoce rewolucji informatycznej, globalizacji i integracji europejskiej a proces demokratyzacji i budowy społeczeństwa obywatelskiego. 2. Wpływ procesów globalizacyjnych na polski system gospodarczy. 3. Świadomościowe uwarunkowania transformacji ustrojowej w Polsce. 4. Społeczne postrzeganie przemian ustrojowych w III Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Etyczne oblicze elit politycznych. 6. Spór o obecność Kościoła w III Rzeczypospolitej Polskiej. 7. Procesy kreowania lokalnych i regionalnych struktur społeczeństwa obywatelskiego. 8. Procesy na rynku pracy jako zagrożenia konsolidacji struktur społecznych. 9. Społeczne i polityczne koszty reformy zabezpieczenia emerytalnego w Polsce. Część III: Ponadnarodowe uwarunkowania procesu konsolidacji. 1. Międzynarodowe warunki stabilizacji III Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Zewnętrzne uwarunkowania i efekty konsolidacji systemu politycznego III Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Polska jako podmiot międzynarodowych stosunków politycznych i gospodarczych. 4. Znaczenia traktatu konstytucyjnego dla konsolidacji sytemu politycznego III Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Polityka strukturalna Unii Europejskiej a szanse wyrównywania poziomów między regionami w Polsce. 6. Turystyka w perspektywie globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Aspekty integracji międzynarodowej w turystyce i rekreacji: Procesy integracji z UE w sektorach turystyki i kultury w świetle Traktatu Amsterdamskiego a nauczanie turyzmu w Polsce; Turystyka transgraniczna w Polsce i jej uwarunkowania; Integracyjne funkcje turystyki na przykładzie trójnarodowej wymiany młodzieżowej w ramach "Trójkąta Weimar'skiego"; Rozwój turystyki jako cel współpracy samorządów lokalnych; Turystyka socjalna czynnikiem integracji w euroregionie "Karpaty Wschodnie"; Wpływ procesu globalizacji gospodarki światowej na ekonomiczne i społeczne aspekty turystyki Turystyka zrównoważona- turystyka przyszłości; Współpraca transgraniczna a ochrona granicy państwa we Wschodniej części Karpat Polskich; Zagadnienia turystyki nadgranicznej; Turystyka zrównoważona - przemysł turystyczny a zrownoważony rozwój; Szanse rozwoju turystyki transgranicznej na przykładzie województwa podlaskiego; Walory przyrodniczo-turystyczne Roztocza Wschodniego; Wolny czas trurystyka młodzieży słowackiej; Koncepcja sportu dla wszystkich w aspekcie sponsoringu i marketingu; Linie lotnicze w sieci- rezerwacje online; Wykorzystanie Internetu w turystyce. Cz. II Uwarunkowania rozwoju, organizacji i zarządzania w turystyce: Finansowo-prawne organiczenia funkcjowa nia i rozwoju polskich uzdrowisk; Międzynarodowe i krajowe uwarunkowania rozwoju turystyki; Zagraniczna turystyka przyjazdowa do województwa podkarpackiego w latach 1998-2000; Lojalność klientów w kontekście marketingowego sposobu zarządzania przedsiębiorstwem; Możliwości finansowego wsparcia rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce; Turystyka wiejska na Podhalu (na przykładzie Białki i Bukowiny Tatrzańskiej); Możliwości rozwoju turystyki w Kotlinie Jeleniogórskiej z uwzględnieniem agroturystyki; Ekologiczne aspekty rozwoju turystyki; Dziedzictwo kultury materialnej Żydów jako element oferty turystycznej Podkarpacia; Rekreacja fizyczna jako czynnik zdrowotny; Działalność organizacji pozarządowych w zakresie turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych; Turystyka w kształtowaniu dojrzałej osobowości; Ochrona środowiska w turystyce alternatywnej; Rekreacja dla osób niepełnosprawnych; Wykorzystanie czasu wolnego przez młodzież z regionu podkarpackiego; Program studiów na kierunku turystyka i rekreacja a oczekiwania studentów; Znaczenie żywności i żywienia w sektorze turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych, 2. Analiza popytu turystycznego w Polsce, 3. Wybrane elementy podaży turystycznej, 4. Działalność gospodarcza w turystyce - przedsiębiorstwa turystyczne, 5. Zmiany organizacyjne polskiej turystyki - rys historyczny, 6. Turystyka jako dział administracji rządowej - minister właściwy do spraw turystyki, 7. zadania innych ministrów i kierowników urzędów centralnych w zakresie turystyki, 8. Administracja rządowa w województwach - kompetencje w zakresie turystyki, 9. samorząd terytorialny - kompetencje w zakresie turystyki, 10. Wyspecjalizowane organizacje turystyczne, 11. Organizacja informacji turystycznej w Polsce, 12. Samorząd gospodarczy i organizacje zawodowe branży turystycznej, 13. Organizacje społeczne w turystyce - stowarzyszenia turystyczne, 14. badania naukowe w turystyce oraz kształcenie kadr -układ instytucjonalny, 15. Tursytyka w Polsce - ujęcie systemowe, 16. Regulacje prawne turystyki w Poslce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej