Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Bilewicz Małgorzata
(1)
Brycz Hanna
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Samopostrzeganie
(3)
Samopoznanie
(2)
Jakość życia
(1)
Młodzież niedowidząca
(1)
Młodzież niewidoma
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rola społeczna
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Uczniowie
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Technika "stopa w drzwiach" uniwersalną strategią wpływu społecznego; 2. Koncepcje tłumaczące efektywność techniki "stopa w drzwiach"; 3. Autopercepcja jako mechanizm odpowiedzialny za efektywność techniki "stopa w drzwiach"; 4. Specyfika procesu autopercepcji jako jednego ze sposobów poznawania siebie; 5. Wpływ samowiedzy na zachowania; 6. Argumenty przemawiające za autopercepcyjnym; 7. Przerwa czasowa jako czynnik modyfikujący skuteczność techniki "stopa w drzwiach"; 8. Autopercepcja w badaniach nad techniką "stopa w drzwiach" raz jeszcze; 9. Badania własne; 10. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Niepełnosprawność wzroku – w świetle literatury przedmiotu 1.1. Uszkodzenie wzroku – definicje, klasyfikacje, przyczyny niepełnosprawności 1.2. Konsekwencje niepełnosprawności wzroku 1.3. Psychopedagogiczne mechanizmy kompensujące brak wzroku 2. Sytuacja życiowa osób z niepełnosprawnością wzroku – kontekst teoretyczny 2.1. Sytuacja życiowa – rozumienie pojęcia i rodzaje sytuacji życiowych 2.2. Percepcja sytuacji życiowej przez osoby niepełnosprawne 3. Akceptacja niepełnosprawności 3.1. Pojęcie akceptacji w ujęciu definicyjnym 3.2. Akceptacja niepełnosprawności przez osoby z niepełnosprawnością wzroku 4. Poczucie sensu życia młodzieży z niepełnosprawnością wzroku 4.1. Sens życia i potrzeba poczucia sensu życia – ujęcie teoretyczne 4.2. Sens życia osób niepełnosprawnych w świetle dotychczasowych badań 5. Jakość życia osób niepełnosprawnych 5.1. Definicje i kategorie jakości życia 5.2. Jakość życia w niepełnosprawności 6. Role społeczne 6.1. Pojęcie roli społecznej 6.2. Pełnienie ról społecznych jako przejaw przystosowania społecznego 6.3. Niepełnosprawność a zakres pełnienia ról społecznych 7. Metodologiczne podstawy i organizacja badań własnych 7.1. Przedmiot i cel badań 7.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze 7.3. Zmienne i wskaźniki 7.4. Metody, techniki oraz narzędzia badań własnych 7.5. Organizacja badań i metody analizy wyników 7.6. Charakterystyka badanej grupy 8. Analiza i interpretacja wyników badań własnych 8.1. Percepcja własnych problemów przez młodzież z niepełnosprawnością 8.2. Poczucie jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością wzroku 8.3. Poziom poczucia sensu życia młodzieży z niepełnosprawnością wzroku w świetle uzyskanych wyników badań Inwentarzem Sensu Życia T. Warnera i S. Williamsa 8.4. Akceptacja niepełnosprawności przez młodzież z niepełnosprawnością wzroku w świetle uzyskanych wyników badań Skalą Akceptacji Inwalidztwa (SAI) Moniki Orkan-Łęckiej 8.5. Poziom pełnienia ról społecznych przez młodzież z niepełnosprawnością wzroku w świetle wyników badań Skalą Oszacowań do Oceny Funkcjonowania Młodzieży w Rolach Społecznych 9. Percepcja własnej sytuacji życiowej a funkcjonowanie w rolach społecznych przez młodzież z niepełnosprawnością wzroku 9.1. Analiza korelacji między wskaźnikami percepcji własnych problemów a poziomem funkcjonowania w rolach społecznych w badanych grupach młodzieży 9.2. Analiza korelacji między wynikami poczucia jakości życia a poziomem funkcjonowania w rolach społecznych w badanych grupach młodzieży 9.3. Analiza korelacji między wynikami badań poczucia sensu życia a poziomem funkcjonowania w rolach społecznych w badanych grupach młodzieży 9.4. Analiza korelacji między wynikami akceptacji niepełnosprawności a poziomem funkcjonowania w rolach społecznych w badanej grupie młodzieży z niepełnosprawnością wzroku 10. Charakterystyka badanej grupy z perspektywy analizy skupień. Zakończenie; Bibliografia; Spis obiektów graficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Spostrzeganie siebie i innych, czyli o perspektywie atrybucji; R. 2 Trafność spostrzeżeń i ocen; R. 3 Tendencyjność poznania społecznego; R. 4 Rozpoznawanie własnej i cudzej tendencyjności; R. 5 Nasilanie trafności spostrzegania prawidłowości psychologicznych we własnym zachowaniu; R. 6 Spostrzeganie przyczyn własnej i cudzej sprawności i moralności; R. 7 Podsumowanie. Potoczne rozumienie własnych i cudzych zachowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej