Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Głowacka Maria Danuta
(1)
Lewandowska Hanna
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Mojs Ewa
(1)
Samoliński Bolesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Służba zdrowia
(3)
Kadry
(1)
Outsourcing
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Outsourcing : model zarządzania w podmiotach sektora ochrony zdrowia / Hanna Lewandowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 254, [2] s. : rys. , tab., wykr. ; 23 cm.
1. Outsourcing w podmiotach sektora ochrony zdrowia w świetle teorii i doświadczeń praktycznych na świecie; 2. Outsourcing w podmiotach sektora ochrony zdrowia w Polsce; 3. Metody i narzędzia oceny efektywności outsourcingu w podmiotach sektora ochrony zdrowia; 4. Ocena outsourcingu w wybranych podmiotach sektora ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja doskonaląca się. 2. Konteksty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie pracy. 3. Kompetencje zawodowe a kompetencje osobiste. 4. Współczesne tendencje w motywowaniu do pracy. 5. Jakość w systemie opieki zdrowotnej. 6. Odpowiedzialność za jakość działań w zakładzie opieki zdrowotnej. 7. Budowanie projektów podnoszących jakość działań. 8. Zakład opieki zdrowotnej podstawowym ogniwem systemu. Aspekty organizacyjno-ekonomiczne. 9. Identyfikowanie misji i celów działań w zakładzie opieki zdrowotnej. 10. Czynniki obciążające w pracy w ochronie zdrowia. 11. Wymierne versus niewymierne źródła satysfakcji z pracy. 12. Szpital jako miejsce pracy. 13. Źródła i mierniki satysfakcji pacjenta. 14. Teoretyczne aspekty analizy zatrudnienia. 15. Formy zatrudnienia w zakładach opieki zdrowotnej. 16. Rekrutacja i selekcja pracowników. 17. Planowanie ścieżki rozwoju zawodowego. 18. Analiza błędów procesu zarządzania kadrami. 19. Oceny pracownicze. 20. Wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Systemy zarządzania w ochronie zdrowia narzędziem podnoszenia skuteczności i efektywności pracy jednostek ochrony zdrowia: Miejsce jakości usług w zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej; Wdrażanie i monitorowanie systemu zarządzania jakością w Dziecięcym Szpitalu AM w Białymstoku- doświadczenia własne; Kierunki integrowania systemów zarządzania w organizacjach ochrony zdrowia; Wpływ wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego na wyniki finansowe i efektywność działalności Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. N. Balickiego w Łodzi; Certyfikacja czy akredytacja systemów zarządzania jakością usług zdrowotnych? A może systemy zharmonizowane?; 2. Organizacyjne możliwości poprawy jakości klinicznej w Zakładzie Opieki Zdrowotnych: Wybrane metody oceny jakości klinicznej w Zakładzie Opieki Zdrowotnej; Wybrane zagadnienia jakości życia chorych na nowotwory; Jakość i standardy usług w opiece pielęgniarskiej; 3. W poszukiwaniu działań doskonalących w jednostkach opieki zdrowotnej- wybrane kwestie: Potencjał systemu społecznego przesłanką podnoszenia jakości i innowacyjności organizacji; Controlling jako narzędzie gospodarowania środkami finansowymi w organizacjach ochrony zdrowia; Zarządzanie jakością usług zdrowotnych w treściach nauczania na kierunku zdrowie publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej