Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(13)
Autor
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Buliński Leszek
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gramlewicz Marek
(1)
Grelowski Dariusz
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Lipowski Paweł
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Mioduchowska-Jaroszewicz Edyta
(1)
Nowakowska Iwona
(1)
Panek Tomasz
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Popławska Ewa
(1)
Rasińska Renata
(1)
Romanowska Mirela
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rybarczyk-Szwajkowska Anna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Samoliński Bolesław
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Trela Arkadiusz
(1)
Wnuk Jan
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Zdanowska Joanna
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Służba zdrowia
(13)
Zarządzanie jakością
(10)
Zdrowie publiczne
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(4)
Jakość usług
(3)
Bezrobocie
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Jakość życia
(2)
Rynek pracy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Technologia
(2)
Ubóstwo
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Administracja
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biopaliwa
(1)
Controlling
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Innowacje
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kryzys
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marketing partnerski
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Reklama
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Szpitale
(1)
Ubezpieczenia chorobowe
(1)
Usługi prozdrowotne
(1)
Usługi publiczne
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zawody medyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Główne wyniki i wnioski; 3. Metoda badania; 4. Warunki życia gospodarstw domowych; 5. Indywidualna jakość życia; 6. Stan społeczeństwa obywatelskiego; 7. Społeczne aspekty korzystania z nowych technologii; 8. Wykluczenie społeczne; 9. Podsumowanie. Komu się w Polsce wiedzie, a komu nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 1.1. Cel i ogólne założenia projektu, 1.2. Problematyka badania 2. Główne wyniki i wnioski 3. Metoda badania: 3.1. Schemat, procedura i przebieg badania 3.2. Schemat doboru próby do badania i zasady jej ważenia; 3.3. Podstawowe pojęcia i klasyfikacje; 3.4. Charakterystyka próby według głównych klasyfikacji 4. Warunki życia gospodarstw domowych: 4.1. Dochody i sposób gospodarowania dochodami; 4.2. Wyżywienie; 4.3. Zasobność materialna; 4.4. Warunki mieszkaniowe; 4.5. Edukacja; 4.6. Kultura i wypoczynek; 4.7. Opieka zdrowotna: korzystanie, finansowanie i opieka społeczna; 4.8. Porównanie warunków życia gospodarstw domowych w układzie wojewódzkim; 4.9. Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych; 4.10. Rynek pracy 5. Indywidualna jakość życia: 5.1. Ogólny dobrostan psychiczny; 5.2. Zadowolenie z poszczególnych dziedzin i aspektów życia; 5.3. Znaczenie wybranych obiektywnych wyznaczników życia dla subiektywnej jakości życia; 5.4. Weryfikacja cebulowej teorii szczęścia 5.5 Finanse osobiste 5.6 Zdrowie - objawy psychosomatyczne 5.7. Stres życiowy 5.8. Strategie radzenia sobie z problemami i trudnościami 5.9. Wsparcie społeczne 5.10. Cechy osobowości i styl życia 5.11. Stosunek do przemian systemowych i ocena ich wpływu na życie Polaków 5.12. Polak przed telewizorem 5.13. Psychologiczno-społeczny portret wybranych zawodów; 6. Stan społeczeństwa obywatelskiego: 6.1. Postawy i relacje społeczne 6.2. Doświadczenie i kompetencje obywatelskie Polaków 6.3. Kapitał społeczny; 7. Uwarunkowania i konsekwencje korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych: 7.1. Uwarunkowania 7.2. Konsekwencje korzystania z nowoczesnych technologii; 8. Wykluczenie społeczne: 8.1. Ubóstwo i nierówności dochodowe 8.2. Bezrobocie 8.3. Dyskryminacja społeczna 8.4. Trzy typy wykluczenia społecznego; 9. Podsumowanie. Aneks 1. Kwestionariusze i instrukcja dla ankieterów; Aneks 2. Zasady zdefiniowania próby panelowej; Aneks 3. Metody analizy kapitału ludzkiego i przepływów na rynku pracy; Aneks 4. Taksonomiczna miara warunków życia; Aneks 5. Metodologia analizy ubóstwa; Aneks 6. Ranking 95 grup społeczno-demograficznych i zawodowych na ośmiu wymiarach jakości życia w 2007 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Społeczne podłoże kryzysu w służbie zdrowia, 2. Koncepcja kryzysu społecznego w służbie zdrowia, 3. Metodologia badań, 4. Czynniki normatywne kształtujące sytuacje kryzysową, 5. Poziom i standard życia jako determinanty kryzysu, 6. Zachowania organizacyjne kadr medycznych, 7. Zmiany wywołane kryzysem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Organizacje i finansowanie ochrony zdrowia, aspekty rynkowe w sektorze ochrony zdrowia: Organizacyjne fazy reformy ochrony zdrowia w Polsce; Regulacje publiczne i prawne, równość sektorów w ochronie zdrowia; Polski system zdrowotny - socjalizm w rynkowym otoczeniu; Ocena funkcjonowania systemu ochrony zdrowia finansowanego ze źródeł publicznych w świetle sondaży ankietowych i doniesień prasowych; Narodowy rachunek zdrowia. Wydatki na ochronę zdrowia 1999, 2004 i 2006; Deregulacja rynku aptecznego - szanse i bariery; Czynniki wspierające i osłabiające konkurencję w systemie ochrony zdrowia; Konkurencja w podsektorze stacjonarnej opieki zdrowotnej; Płynność finansowa samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej a regulacje prawne; Zarządzanie w ochronie zdrowia w krajach transformacji; Znaczenie powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego jako elementu systemu finansowania ochrony zdrowia w krajach transformacji; Determinanty kształtujące poziom sprzedaży leków generycznych w wybranych krajach europejskich. II. Problemy i jakości w ochronie zdrowia: Wpływ procesu decentralizacji na efektywność działania jednostek ochrony zdrowia; Poziom i struktura nakładów na ochronę zdrowia a zadowolenie społeczeństw z opieki zdrowotnej; Podejście zakładów opieki zdrowotnej do jakości świadczonych usług; Jakość usług szpitalnych w ocenie pacjenta; Jakość obsługi a satysfakcja klientów usług zdrowotnych; Outsourcing w opiece zdrowotnej - implikacje dla polskiej służby zdrowia; Bodźce ekonomiczne w działaniach profilaktycznych na rzecz zdrowia w środowisku pracy; Opłacalność szczepień przeciwko grypie z perspektywy pracodawcy; Istota kreowania i zarządzania wizerunku jednostki publicznej - w poszukiwaniu metod zwiększających efektywność organizacji publicznej. III. Prawne aspekty funkcjonowania sektora ochrona zdrowia: Funkcjonowanie sektora ochrony zdrowia z perspektywy zakazu praktyk ograniczających konkurencję; wpływ wybranych regulacji na funkcjonowanie podmiotów sektora ochrony zdrowia na rynku zamówień publicznych; Ochrona własności intelektualnej w przemyśle farmaceutycznym i jej społeczne implikacje; Prawo farmaceutyczne a rozwój tendencji do samoleczenia w Polsce; Pracodawca jako klient rynku usług medycznych w Polsce; Publicznoprawna regulacja odpowiedzialności zawodowej lekarzy; Publiczna i prywatna własność w systemie ochrony zdrowia w kontekście form organizacyjno-prawnych prowadzenia działalności medycznej; wady mechanizmu rynkowego w ochronie zdrowia jako determinanty współistnienia ponadnarodowego i państwowego szczebla regulacji w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polityczno-historyczne podstawy ochrony zdrowia; 2. Opieka zdrowotna- bezład czy system?; 3. Narodowa ochrona zdrowia- priorytety polityczne; 4. Sektor niepubliczny opieki zdrowotnej; 5. Perspektywa zdrowia publicznego w polityce zdrowotnej w Polsce; 6. Zakład Opieki Zdrowotnej- podstawowa jednostka organizacyjna zabezpieczająca potrzeby zdrowotne ludności- ewolucja problematyki; 7. Gdańskie realia niepublicznego lecznictwa w latach 2003-2007- badania własne; Zakończenie: Między polityką a zarządzaniem prywatną opieką zdrowotną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wstęp; 1. Nowoczesna koncepcja świadczenia usług publicznych - zmiana w kierunku nowego zarządzania publicznego; 2. Pojmowanie efektywności organizacji - definiowanie, pomiar; 3. Pomiar efektywności w organizacjach ochrony zdrowia; 4. Ocena efektywności wybranych działań podejmowanych w systemie ochrony zdrowia i jego podmiotach; 5. Pomiar efektywności organizacji publicznych na przykładzie sektora ochrony zdrowia - wyniki badań ilościowych; 6. Zastosowanie karty monitorowania strategii do zarządzania publiczną jednostką ochrony zdrowia - studium przypadku; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sesja plenarna. Przywództwo w systemie opieki zdrowotnej; Polityka finansowa Zakładu Opieki Zdrowotnej; Odpowiedzialność menedżerów za koszty w zarządzaniu opieką zdrowotną; Komercjalizacja i prywatyzacja ZOZ - kluczowe warunki do osiągnięcia sukcesu. Sesja I: Jakość w usługach medycznych. Zintegrowany system komunikacji w budowaniu jakości zakładu opieki zdrowotnej; Sposoby budowania marki na rynku usług zdrowotnych; Jakość, środowisko, bhp - integracja systemów zarządzania w zakładach opieki zdrowotnej; Jakość w usługach medycznych z punktu widzenia pacjenta - próba oceny niektórych jej aspektów; Audyt jako narzędzie doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością w Wielkopolskim Centrum Onkologii; Wpływ zmian legislacyjnych na jakość i koszty w radioterapii; Uwagi na temat szkolenia menedżerów systemu ochrony zdrowia w Polsce; Kontrola zakażeń miejsca operowanego w Oddziale Chirurgii Ogólnej Szpitala ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim elementem zarządzania jakością. Sesja II: Koszty i finansowanie. Rachunek kosztów i jego optymalizacja w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej; Prywatyzacja szpitali w Polsce - perspektywy i przeszkody; Rachunek kosztów działań w zarządzaniu zakładami opieki medycznej; Doświadczenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii w zakresie opracowania projektu o dofinansowanie w ramach ZPORR; Zarządzanie płynnością finansową w opiece zdrowotnej; Badanie sytuacji ekonomicznej ZOZ metodą macierzy EFE; Wykorzystanie metod ekonometrycznych do optymalizacji działalności ZOZ; Zarządzanie finansami w zakładzie opieki zdrowotnej. Leasing jako forma finansowania majątku trwałego; Recepty z kodem kreskowym - sposób poprawy zarządzania refundacją leków; Instrumenty promocji na rynku farmaceutycznym. Sesja III: Zarządzanie operacyjne, motywowanie kadr, wprowadzanie zmian. Rola odpowiedzialności społecznej firmy (w opinii kadry kierowniczej i pracowników wykonawczych w Polsce i we Francji); Diagnoza kultury organizacyjnej w ochronie zdrowia; Kształcenie i samodoskonalenie instrumentami motywacji personelu na przykładzie doświadczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii; Palny emigracji zarobkowej studentów medycyny - kto i dlaczego zamierza wyjechać?; Tworzenie ośrodków odpowiedzialności w zakładach opieki zdrowotnej; Niektóre czynniki wspomagające i utrudniające proces komunikowania się; Rola położnej w koordynowaniu i zarządzanie wdrażaniem programu WHO UNICEF "Szpital Przyjazny Dziecku" w PZOZ w Inowrocławiu; Zarządzanie czasem - przybliżenie zagadnienia. Sesja IV: Promocja pożądanych zachowań zdrowotnych. Profilaktyka w pracy pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej; Animacja środowisk lokalnych w edukacji zdrowotnej dzieci i młodzieży; Jakość życia i poczucie koherencji u osób starszych - wyniki wstępne; Wybrane aspekty edukacji zdrowotnej pacjentów w starszym wieku po leczeniu operacyjnym; Wspieranie zdrowego psychicznie starzenia się; Analiza jakości życia osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu zatrudnionych w zakładzie pracy chronionej; Zachowania zdrowotne kobiet zamieszkałych na wsi na podstawie badań środowiskowych; Promowanie pożądanych zachowań zdrowotnych w tekstowej warstwie polskiej muzyki rozrywkowej; Reklama społeczna w promocji zdrowia w Polsce. Czy reklama społeczna jest dobrym nośnikiem informacji promocji spraw istotnych społecznie? Media a kształtowanie wizerunku instytucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola akredytacji w zarządzaniu szpitalem / Paweł Dzięcioł. - Warszawa : CeDeWu , 2015. - 110, [1] s. : il. ; 24 cm.
Percepcja jakości w usługach medycznych; Uwarunkowania wdrożenia orientacji projakościowej w usługach medycznych; Rola centrum Monitorowania Jakością w Ochronie Zdrowia w podnoszeniu jakości świadczeń medycznych; Rola znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w zarządzaniu szpitalem w świetle badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Systemy zarządzania w ochronie zdrowia narzędziem podnoszenia skuteczności i efektywności pracy jednostek ochrony zdrowia: Miejsce jakości usług w zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej; Wdrażanie i monitorowanie systemu zarządzania jakością w Dziecięcym Szpitalu AM w Białymstoku- doświadczenia własne; Kierunki integrowania systemów zarządzania w organizacjach ochrony zdrowia; Wpływ wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego na wyniki finansowe i efektywność działalności Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. N. Balickiego w Łodzi; Certyfikacja czy akredytacja systemów zarządzania jakością usług zdrowotnych? A może systemy zharmonizowane?; 2. Organizacyjne możliwości poprawy jakości klinicznej w Zakładzie Opieki Zdrowotnych: Wybrane metody oceny jakości klinicznej w Zakładzie Opieki Zdrowotnej; Wybrane zagadnienia jakości życia chorych na nowotwory; Jakość i standardy usług w opiece pielęgniarskiej; 3. W poszukiwaniu działań doskonalących w jednostkach opieki zdrowotnej- wybrane kwestie: Potencjał systemu społecznego przesłanką podnoszenia jakości i innowacyjności organizacji; Controlling jako narzędzie gospodarowania środkami finansowymi w organizacjach ochrony zdrowia; Zarządzanie jakością usług zdrowotnych w treściach nauczania na kierunku zdrowie publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami; 2. Percepcja jakości w usługach medycznych; 3. Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych; Integracja systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Koncepcje i teorie zarządzania publicznego; 1. Kapitał społeczny a sprawność sfery publicznej, 2. Specyficzne cechy organizacji publicznej, 3. Nauka administracji, zarządzanie publiczne w paradygmat rządzenia publicznego, 4. Stare i nowe koncepcje zarządzania publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 5. Model zarządzania terytorialnego. Cz. II Zarządzanie publiczne w świetle badań empirycznych: 6. Innowacyjność w samorządzie terytorialnym, 7. Monitoring publicznych usług kultury w systemie analiz samorządowych, 8. Doświadczenia urzędów administracji publicznej we wprowadzaniu nowoczesnych metod zarządzania, 9. Istota zarządzania jakością, wydajnością i działalnością operacyjną organizacji publicznej, 10. Potrzeby pacjenta wyznacznikiem zarządzania jakością w placówkach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O systemie ochrony zdrowia; 2. Wymiary zarządzania w organizacji ochrony zdrowia; 3. Relacje w procesie zarządzania usługami zdrowotnymi; 4. Relacje lekarz-pacjent czynnikiem sprzyjającym redukcji niepewności w świadczeniu usług; 5. Satysfakcja pacjentów miarą skutecznego zarządzania relacjami w usługach zdrowotnych; 6. Organizowanie danych i informacji warunkiem dobrych relacji w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do jakości w ochronie zdrowia; Zależność między przepisami prawnymi a systemami zarządzania; Rola zarządzania jakością w zwiększeniu konkurencyjności w ochronie zdrowia; Wskaźniki i mierniki jakości w podmiotach leczniczych i ich zastosowanie; Planowanie systemów jakości w podmiocie leczniczym; Wspólne wymagania systemów zarządzania wg struktury High Level Structure; Charakterystyka najważniejszych standardów zrządzania w ochronie zdrowia; Zarządzanie ryzykiem klinicznym; Optymalizacja i doskonalenie systemów zarządzania w ochronie zdrowia; Akredytacje w ochronie zdrowia; Porównanie wymagań ISO 9001 i akredytacji CMJ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie jakością w podmiocie działalności leczniczej versus wybrane wskaźniki jakości pracy i ich wpływ na ocenę jakości usług medycznych; Rola personelu medycznego w systemie jakości usług zdrowotnych; Instrumenty stosowane w procesie doskonalenia jakości usług medycznych; Ocenianie jakości usług medycznych; Wybrane aspekty wdrożenia systemu zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015 w podmiotach leczniczych z uwzględnieniem specyfiki usług medycznych; Prawne warunki zarządzania jakością w świetle przepisów o działalności leczniczej; Wpływ kosztów i przychodów na wynik finansowy podmiotu leczniczego; Regulacje systemu ochrony zdrowia a jakość usług zdrowotnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej