Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Borkowski Stanisław
(1)
Gramlewicz Marek
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Zboina Bożena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Służba zdrowia
(5)
Jakość
(2)
Obsługa klienta
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Jakość usług
(1)
Kryzys
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Ludzie starzy
(1)
Maszyny
(1)
Nauczanie
(1)
Pieczywo
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Rury
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zawody medyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.I Wprowadzenie teoretyczne: 1. Jakość życia - ustalenia terminologiczne, charkaterystyka badań, 2. Starość w ujęciu interdyscyplinarnym, 3. Rozwiązania instytucjonalne w opiece medycznej nad osobą starszą. R.II Empiryczne podstawy i wyniki: 1. Metodologia badań. R.III Analiza wyników uzyskanych w badaniach osób starszych w zakładach pielęgnacyjno-opiekuńczych: 1. Czynników kształtujących poczucie jakości życia osób starszych przebywających w zakładach opiekuńczo-pielęgnacyjnych w województwie świętokrzyskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Społeczne podłoże kryzysu w służbie zdrowia, 2. Koncepcja kryzysu społecznego w służbie zdrowia, 3. Metodologia badań, 4. Czynniki normatywne kształtujące sytuacje kryzysową, 5. Poziom i standard życia jako determinanty kryzysu, 6. Zachowania organizacyjne kadr medycznych, 7. Zmiany wywołane kryzysem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O systemie ochrony zdrowia; 2. Wymiary zarządzania w organizacji ochrony zdrowia; 3. Relacje w procesie zarządzania usługami zdrowotnymi; 4. Relacje lekarz-pacjent czynnikiem sprzyjającym redukcji niepewności w świadczeniu usług; 5. Satysfakcja pacjentów miarą skutecznego zarządzania relacjami w usługach zdrowotnych; 6. Organizowanie danych i informacji warunkiem dobrych relacji w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja i zarządzanie. Organizacja i zarządzanie; Modele systemów opieki zdrowotnej na świecie; Dualne otoczenie organizacji opieki zdrowotnej; Organizacje opieki zdrowotnej; Specyfika zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Źródła finansowania zakładów opieki zdrowotnej i metody zakupu świadczeń zdrowotnych. część II: Określanie położenia organizacji. Elementy otoczenia organizacji; Narzędzia do określania położenia organizacji. Część III: Realizacja wizji organizacji; Wizja organizacji; Tworzenie i wdrażanie strategii organizacji; Biznesplan; Podstawy marketingu usług zdrowotnych. Częśc IV: Zasoby organizacji. Podstawy zarządzania finansami; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Urządzenia i aparatura medyczna; Nieruchomości i infrastruktura techniczna instytucji ochrony zdrowia; Outsourcing jako alternatywa dla klasycznego podejścia do zarządzania zasobami organizacji. Część V: Jakość w ochronie zdrowia. Jakość i zarządzanie jakością; Narzędzia poprawy jakości; Jakość certyfikowana. Część VI: Wymiary efektywności zarządzania. Narzędzia zarządzania i poprawy efektywności funkcjonowania organizacji ochrony zdrowia. część VII: Wyzwania stojące przed systemem opieki zdrowotnej w Polsce. Zmiany na rynku świadczeniodawców i świadczeń zdrowotnychn w Polsce; Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej; Wpływ procesów globalizacji na systemy ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej