Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Autor
Auleytner Aleksandra
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Chmura Radosław
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Janicka-Olejnik Ewa
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Kulesza Jan
(1)
Nawrot Anna Maria
(1)
Trejderowski Tomasz (1979- )
(1)
Wrona Joanna
(1)
Zasępa Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Internet
(4)
Cyberprzestępczość
(2)
Gry komputerowe
(2)
Prawo autorskie
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Awatary (rzeczywistość wirtualna)
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Informacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Kradzież tożsamości
(1)
Multimedia
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo karne
(1)
Prawo komputerowe
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
rzeczywistość wirtualna
(1)
Temat: miejsce
Australia
(1)
Belgia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
WYKAZ SKRÓTÓW WSTĘP CZĘŚĆ I CYBERPRZESTRZEŃ A JURYSDYKCJA ROZDZIAŁ 1 CYBERPRZESTRZEŃ – POJĘCIE I GENEZA 1.1. Pojęcie cyberprzestrzeni 1.2. Geneza i ewolucja cyberprzestrzeni 1.3. Etapy rozwoju społeczeństwa informacyjnego 1.4. Zagrożenie w cyberprzestrzeni Podsumowanie ROZDZIAŁ 2 JURYSDYKCJA PAŃSTWOWA A CYBERPRZESTRZEŃ 2.1. Jurysdykcja jako pojęcie prawa – istota 2.2. Próba identyfikacji właściwych przedmiotowo norm wobec cyberprzestrzeni CZĘŚĆ II PRAWNOMIĘDZYNARODOWY WYMIAR CYBERPRZESTRZENI – STATUS QUO ROZDZIAŁ 1 IDENTYFIKACJA REGULACJI PRAWNYCH CYBERPRZESTRZENI Z PERSPEKTYWY MIĘDZYNARODOWEJ 1.1. Prawnomiędzynarodowe regulacje cyberprzestrzeni 1.2. Regulacje krajowe cyberprzestrzeni mające wpływ na tworzenie prawa międzynarodowego Podsumowanie ROZDZIAŁ 2 IDENTYFIKACJA KLUCZOWYCH ZAGADNIEŃ PRZEDMIOTOWYCH PRAWNOMIĘDZYNARODOWEJ REGULACJI CYBERPRZESTRZENI 2.1. Zwalczanie cyberprzestępczości a prawo międzynarodowe 2.2. Obrót gospodarczy w cyberprzestrzeni a prawo międzynarodowe 2.3. Własność intelektualna w cyberprzestrzeni a prawo międzynarodowe 2.4. Inne obszary cyberprzestrzeni CZĘŚĆ III KONCEPCJA REKONSTRUKCJI STATUSU PRAWNEGO CYBERPRZESTRZENI (Z WYKORZYSTANIEM PRAWA MIĘDZYNARODOWEGO) ROZDZIAŁ 1 POSTULATY I PROPOZYCJE ROZWIĄZAŃ PRAWNYCH DLA CYBERPRZESTRZENI 1.1. Koncepcje samoregulacji cyberprzestrzeni 1.2. Koncepcja nowego ładu cyberprzestrzeni 1.3. Rekonstrukcja prawa cyberprzestrzeni PODSUMOWANIE BIBLIOGRAFIA SPIS RYSUNKÓW SPIS TABEL
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Modelowanie relacji młodzieży w środowisku cyberprzestrzeni; „Młodzi podłączeni i połączeni”. Internet jako cyfrowe podwórko współczesnej młodzieży; Komunikacja internetowa a zachowania agresywne dzieci i młodzieży; Korzystanie przez młodzież gimnazjalną z Internetu i gier komputerowych; Rola autentycznych danych korpusowych oraz słowników i tłumaczy internetowych w nauczaniu języka angielskiego dzieci i młodzieży; Nastolatek w wirtualnym świecie – kontekst aksjologiczny; Cyberprzestępczość zagrożeniem w wychowaniu dzieci i młodzieży oraz wybrane aspekty prawno-karnego jego zwalczania; Gry komputerowe – szansa czy zagrożenie? Polemika pomiędzy destruktywnym a konstruktywnym wpływem gier komputerowych na adolescentów; Gry komputerowe typy multiplayer online – szanse i zagrożenia; Komunikacja studentów polskich w Internecie u progu XXI wieku; Cyberprzestępczość młodego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalizacji -mass media- Internet Czy cybernetyka wystarczy cyberspołeczeństwu? Wiedza i informacja w społeczeństwie obywatelskim. Informacja-nowe pojęcie filozoficzne? Komunikacja cybernetyczna wyzwaniem dla Kościoła. Czy Kościół lubi Internet? Sieć komputerowa w świetle wypowiedzi Kościoła katolickiego. Kościół-Internet. Wybór bibliografii polskiej z lat 1991-2001 Media publiczne a więzi społeczne Oni żyją! Psychologiczne aspekty tworzenia wirtualnych osobowości. Kolorowe obrazki, potężne narzędzie czy złodziej czasu? -czyli z czym się nam kojarzy Internet? II. Prawo: Polska w drodze do społeczeństwa informacyjnego przegląd prac legislacyjnych Rechtsfragen des E-Commerce: Eine erste Ubersicht Zagadnienia prawne handlu elektronicznego. Wprowadzenie. Prawo celne w gospodarce elektronicznej. Ochrona firmy(nazwy) przed naruszeniami w Cyberprzestrzeni. Arbitraż w sprawach domen internetowych Rozwój orzecznictwa WIPO w sprawach domen internetowych. Nadzieja na tańszy Internet-uwolniony dostęp do lokalnej pętli abonenckiej w Unii Europejskiej i w Polsce. Ustawa o podpisie elektronicznym-omówienie z krótkim komentarzem. Aukcje online Kredytowanie przy pomocy kart kredytowych O projekcie ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych Prawne aspekty spamu - wybrane zagadnienia. Przyszłość kancelarii wirtualnej. Elektroniczny rząd Edukacja prawnicza w globalnym społeczeństwie informacyjnym III. Nowa ekonomia: Druga strona Medalu Internetu Piractwo-problem nie tylko globalny INCOP-brytyjska próba pogłębienia zaufania do Internetu. Także dla poczty nadeszła era technologicznej rewolucji. Systemy eksperckie W poszukiwaniu europejskiego społeczeństwa informacyjnego. IV. Przestępczość komputerowa i bezpieczeństwo systemów: Internet-wirtualne sieci prywatne i infrastruktura klucza publicznego. Międzynarodowa kontrola cyberprzestępczości na tle projektu konwencji Rady Europy. Przestępczość komputerowa w statystyce policyjnej. Ściganie oszustw w Sieci (wybrane zagadnienia) Techniczne aspekty zabezpieczenia sieci komputerowych Prawne aspekty zabezpieczenia systemów komputerowych Koordynacja działań w skali kraju w przypadkach naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego. Projekt polskiej normy Pr ISO/IEC 17799. Praktyczne za sady zarządzania zabezpieczeniami informacji. Zabezpieczenia prywatności w usługach internetowych na
przykładzie dostarczycieli "darmowych kont poczty ele ktronicznej"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Socjoinformatyka; 2. Poznaj swojego wroga; 3. Poznaj samego siebie; 4. Ataki przez telefon; 5. Ataki przez Internet; 6. Ataki "twarzą w twarz"; 7. Kradzież tożsamości; 8. Cyberterroryzm; 9. Obrona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historia gier wideo i gier komputerowych; 2. Bezcielesne społeczności. Marzenie o wolności a zasady obowiązujące mieszkańców wirtualnych światów na przykładzie secondo life; 3. Umowa o stworzenie gry komputerowej; 4. Licencja jako konstytucja świata wirtualnego. Treść umów licencyjnych; 6. Problematyka umów licencyjnych w grach MMORPG w świetle przepisów prawa polskiego; 7. Prawo własności wirtualnej; 8. Obrót wirtualnymi przedmiotami z MMORPG. Sweatshop, gold farming i Real Money trading; 9. Treści tworzone przez użytkowników wirtualnych światów (user-generated kontent) a prawo autorskie i prawa pokrewne; 10. Status prawny awatara a światach wirtualnych; 11. Wirtualny świat jako utwór samoistny. Twórcze wykorzystywanie elementów gier komputerowych. Machinima; 12. Prawo własności przemysłowej w wirtualnych światach gier komputerowych; 13. Nieuczciwa konkurencja a gry komputerowe; 14. Product placement w grach komputerowych; 15. Prawa jednostki w wirtualnych światach; 16. Prawno karna ochrona wirtualnej własności?; 17. Dane osobowe a grach MMOG i innych grach online. Aktualne problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej