Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Siciński Jędrzej
(2)
Antonowicz Alicja
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Faulhaber Peter
(1)
Heffernan Shelagh
(1)
Horowska Joanna
(1)
Idzikowski Lesław
(1)
Kaczmarek Patryk
(1)
Korol Tomasz
(1)
Kądziela Ewa Monika
(1)
Landwehr Norbert
(1)
Masłowska-Pietrzak Kamilla
(1)
Miłaczewski Bohdan
(1)
Pietrzak Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Ryzyko upadłości
(3)
Upadłość
(3)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
System wczesnego ostrzegania
(2)
Analiza finansowa
(1)
Banki
(1)
Branża TSL
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płynność finansowa
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Wycena przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
PRZEDSŁOWIE – od autorów; WSTĘP – społeczne konsekwencje upadłości przedsiębiorstw jako przesłanka sine qua non szerokiego rozwoju instytucji restrukturyzacji przedsiębiorstw; ROZDZIAŁ I. NIEUCHRONNOŚĆ SYTUACJI KRYZYSOWYCH W CYKLU ŻYCIA ORGANIZACJI W TEORII NAUK EKONOMICZNYCH 1.1. Zmieniający się paradygmat zarządzania antykryzysowego – w kierunku organizacji zorientowanej na „millenialsów” 1.2. Znaczenie zasobów niematerialnych w rozwoju organizacji przyszłości – zarządzanie antykryzysowe 1.3. Różnorodność pokoleniowa pracowników XXI wieku – destruktor versus generator wartości dla organizacji 1.4. Sharing Economy i post-COVID-19-owe tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi 1.5. Zarządzanie antykryzysowe przyszłości – w zgodzie z ideą work–life balance 1.6. Zarządzanie kryzysowe w organizacji w kontekście legislacyjnym ROZDZIAŁ II. SKALA ZJAWISKA UPADŁOŚCI I RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE 2.1. Procesy upadłościowe i restrukturyzacyjne przedsiębiorstw w gospodarce polskiej – makroekonomiczna analiza zjawiska w latach 2016–2019 2.2. Metodyka badań ilościowych – proces przygotowania danych o upadłościach i restrukturyzacjach podmiotów gospodarki narodowej 2.3. Skala upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.4. Analiza rozkładu upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw z lat 2016–2019 w podziale administracyjnym Polski 2.5. Sektorowa analiza upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw w latach 2016–2019 ROZDZIAŁ III. ANALIZA EKONOMICZNO-FINANSOWA PRZEDSIĘBIORSTW W RESTRUKTURYZACJI 3.1. Analiza płynności finansowej – zdolności jednostki do wywiązywania się ze zobowiązań bieżących 3.2. Analiza wspomagania finansowego – ocena stopnia zadłużenia i zdolności jego obsługi 3.3. Analiza sprawności działania – ocena składowych cyklu konwersji gotówki 3.4. Analiza rentowności jednostki – efektywności funkcjonowania ROZDZIAŁ IV. WCZESNE OSTRZEGANIE PRZED ZAGROŻENIEM UTRATY ZDOLNOŚCI DO KONTYNUACJI DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 4.1. Prospektywna analiza finansowa we wczesnym ostrzeganiu przed sądową restrukturyzacją zadłużenia i niewypłacalnością przedsiębiorstw 4.2. Sprawozdawczość finansowa – źródła informacji zarządczej w procesie określania wiarygodności finansowej kooperantów na rynku 4.3. Istota oceny płynności finansowej w procesie oceny zagrożenia utratą zdolności do ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstw 4.4. Poziom i zdolność obsługi zadłużenia przedsiębiorstw upadających i zmienności ich struktury finansowania ROZDZIAŁ V. PRAKTYCZNY WYMIAR PLANU RESTRUKTURYZACYJNEGO – STUDIA PRZYPADKÓW 5.1. Analiza przyczyn i konsekwencje pogarszającej się sytuacji przedsiębiorstw przed restrukturyzacją 5.2. Plan restrukturyzacyjny jako narzędzie planowania strategicznego 5.3. Plan restrukturyzacyjny jako zarządcze narzędzie restrukturyzacji 5.4. Skuteczna restrukturyzacja – studia przypadków ROZDZIAŁ VI. KONCEPCJE I MODELE WYCENY WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W RESTRUKTURYZACJI 6.1. Modele wyceny przedsiębiorstwa (ujęcie statyczne, ujęcie dynamiczne, ujęcie hybrydowe) 6.2. Wycena przedsiębiorstw zagrożonych upadłością lub będących w restrukturyzacji – ujęcie autorskie 6.3. Błędy popełniane w sztuce wyceny i sposoby ich eliminacji 6.4. Komponent jakościowy i storytelling w wycenie podmiotu – przypadek przedsiębiorstwa w restrukturyzacji; PODSUMOWANIE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bank i jego funkcje, 2. Dywersyfikacja działalności banków, 3. Zarządzanie ryzykiem bankowym, 4. Globalne regulacje w bankowości, 5. Systemy i regulacje bankowe w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Unii Europejskiej, 6. Systemy bankowe w krajach rozwijających się, 7. Upadłośc banku, 8. Kryzysy finansowe, 9. Konkurencyjność banku, 10. Analizy przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Teoria upadłości przedsiębiorstw 1.1 Istota i przebieg kryzysu w organizacji 1.2 Ekonomiczny wymiar bankructwa przedsiębiorstwa 1.3 Prawne aspekty upadłości przedsiębiorstw 1.4 Bankructwa i upadłości jako naturalny składnik ekosystemu przedsiębiorstwa Rozdział 2. Determinanty i konsekwencje bankructw przedsiębiorstw 2.1 Makroekonomiczne determinanty upadłości przedsiębiorstw 2.2 Sektorowe determinanty upadłości – perspektywa strategiczna na przykładzie branży transportowej 2.3 Wewnątrzorganizacyjne czynniki bankructw 2.4 Czynniki bankructw i upadłości przedsiębiorstw w dobie pandemii COVID‑19 2.5 Konsekwencje bankructw i upadłości przedsiębiorstw Rozdział 3. Wybrane modele wczesnego ostrzegania przed upadłością 3.1 Sprawozdanie finansowe jako podstawowe źródło informacji w predykcji zagrożenia upadłością 3.2 Historia rozwoju systemów wczesnego ostrzegania 3.3 Ilościowe metody predykcji upadłości przedsiębiorstw 3.4 Wybrane systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością 3.5 Ograniczenia systemów wczesnego ostrzegania i kierunki ich rozwoju Rozdział 4. Kompleksowy system wczesnego ostrzegania dla przedsiębiorstw branży transportowej 4.1 Przykładowa metodyka konstrukcji zbiorowości uczącej i testowej 4.2 Metodyka badań i przygotowania danych 4.3 Prezentacja wyników i ocena sprawności stworzonego algorytmu klasyfikującego 4.4 Ocena zdolności klasyfikacyjnej dla nowych przypadków 4.5 Kompleksowy system wczesnego ostrzegania przed upadłością; Zakończenie; Bibliografia; Akty prawne; Źródła internetowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczne aspekty upadłości przedsiębiorstw: Wprowadzenie; Charakterystyka zależności między fazami kryzysu, rodzajami upadłości a endogenicznymi i egzogenicznymi przyczynami upadłości przedsiębiorstw; Cechy "demograficzne" przedsiębiorstw a przyczyny upadłości firm; Ryzyko upadłości przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej; Koncepcyjny model upadłości przedsiębiorstw; 2. Metodologia prognozowania sytuacji ekonomiczno-finansowej firm: Wprowadzenie; Klasyfikacja metod prognozowania upadłości przedsiębiorstw; Systematyzacja modeli prognozowania upadłości; Krótka charakterystyka metodologii wybranych modeli prognozowania upadłości; Wady i ograniczenia wybranych metod prognozowania upadłości firm; Propozycja systemu wczesnego ostrzegania przedsiębiorstw przed ryzykiem upadłości; 3. Wieloczynnikowy system wczesnego ostrzegania: Założenia do badań; Modele prognozowania upadłości; System wczesnego ostrzegania przedsiębiorstw przed zagrożeniem upadłością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy, symptomy i przeszkody Turnaround, 2. Zespół Turnaround, 3. Zarządzanie płynnością, 4. Moratorium, 5. Poszukiwania dźwigni Turnaround - od analizy do koncepcji, 6. W handlu szczęście - w zakupach wygrana, 7. Turnaround w sprzedaży, 8. Kształtowanie produktu, 9. Przez controlling produkcji do efektywnej produkcji, 10. Turnaround a kadry - między zwolennikami indywidualnymi a grupowymi, 11. Komunikacja w Turnaround, 12. Mergers & Acquisitions w Turnaround, 13. Wczesne ostrzeganie - zarządzanie ryzykiem i możliwościami w Turnaround, 14. Skuteczny Turnaround, 15. Sytuacja po Turnaround
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej