Form of Work
Książki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(8)
Author
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Barrow Colin
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Year
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Marketing elektroniczny
(6)
Rynek
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Marka*
(2)
Marketing
(2)
Banki internetowe
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Polska
(1)
Praca zdalna*
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek elektroniczny*
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telepraca
(1)
Usługi
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-230-9959-6
Cz. I Informacja i sektor informacyjny w gospodarce : 1.Informacja w gospodarce, 2.Sektor informacyjny w gospodarce. Cz. II Sektor informacyjny - metodologia wyodrębniania i diagnozowania sektora informacyjnego : 3.Metodologia wydzielania i pomiaru wielkości sektora informacyjnego, 4.Inne podejście badawcze. Cz. III Sektor informacyjny w Polsce : 6.Sektor informacyjny gospodarki polskiej, 7.Struktura sektora informacyjnego, 8.Sektor informacyjny - aspekty porównawcze, 9.Metodyka określania wielkości sektora informacyjnego w Polsce na podstawie Europejskiej Klasyfikacji Działalności. Cz. IV Na drodze ku globalnemu rynkowi elektronicznemu : 10.Społeczeństwo informacyjne i metody oceny jego rozwoju, 11.Nowe formy pracy na rynku elektronicznym, 12.Elektronizacja rynku ekonomicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-54-8
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Acta Universitatis Lodziensis / Uniwersytet Łódzki ; 179)
1. Przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiewm - marketing w świetle wyzwań nowej gospodarki: Makropolityka, makromarketing, mikromarketing - problem relacji i odpowiedzialności; 2. Wykorzystanie nowych technologii informatycznych w marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89574-95-4
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86990-93-7
1.Marketing internetowy i proces tworzenia marki internetowej, 2.Zasady osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku, 3.Segmentacja jako metoda identyfikacji szans rynkowych, 4.Proces tworzenia marki internetowej, 5.Promocja nowej marki na rynku internetowym, 6.Podtrzymywanie i wzmacanianie jakosci marki w oparciu o interaktywną naturę internetu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15004-4
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7270-258-6
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Authority data
Rynek elektroniczny* (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again