Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Autor
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Towalski Rafał
(2)
Bylok Felicjan
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Sikora Jan
(1)
Sztumska Bożena
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Rynek
(4)
Gospodarka
(3)
Socjologia
(3)
Społeczeństwo
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Marketing
(1)
Pieniądz
(1)
Spożycie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Ekonomia, socjologia, socjologia gospodarki. Część I: Determinanty rozwoju gospodarczego. 1. Człowiek w gospodarce. 2. Gospodarka w obrębie systemu społecznego. 3. Czynniki rozwoju gospodarczego. Część II: Rynek i otoczenie instytucjonalne (socjologia makroekonomiczna). 1. Rynek jako regulator procesów gospodarczych i instytucja społeczna. 2. Państwo a gospodarka. 3. Aktorzy sfery ekonomicznej i ich strategie. Część III: Ekonomiczny wymiar struktury społecznej. 1. Wstęp: Makrostruktury społeczne. 2. Teorie klas społecznych Karola Marksa i Maxa Webera. 3. Nurt neoweberowski i neomarksizm. 4. Funkcjonalizm. 5. Klasyfikacja i skale zawodów. 6. Teza o zaniku klas. 7. Struktura społeczna w Polsce. Część IV: Przedsiębiorstwo i stosunki pracy. 1. Przedsiębiorstwo jako system społeczny. 2. Teorie kierowania (zarządzania) w organizacji. 3. Stosunki pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Dwa paradygmaty w naukach o gospodarce. Część I: Determinanty rozwoju gospodarczego. 1. Człowiek w gospodarce. 2. Gospodarka w obrębie systemu społecznego. 3. Czynniki rozwoju gospodarczego. Część II: Rynek i otoczenie instytucjonalne (socjologia makroekonomiczna). 1. Rynek jako regulator procesów gospodarczych i instytucja społeczna. 2. Państwo a gospodarka. 3. Aktorzy sfery ekonomicznej i ich strategie. Część III: Ekonomiczny wymiar struktury społecznej. 1. Wstęp: Makrostruktury społeczne. 2. Teorie klas społecznych Karola Marksa i Maxa Webera. 3. Nurt neoweberowski i neomarksizm. 4. Funkcjonalizm. 5. Klasyfikacja i skale zawodów. 6. Teza o zaniku klas. 7. Struktura społeczna w Polsce. Część IV: Przedsiębiorstwo i stosunki pracy. 1. Przedsiębiorstwo jako system społeczny. 2. Teorie kierowania (zarządzania) w organizacji. 3. Stosunki pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. R.I Rynek jako kategoria społeczna : 1.Wokół po jęcie "rynek", 2.Modele rynku w literaturze socjologic znej, 3.Społeczne czynniki warunkujące zachowanie się jednostek na rynku, 4.Kategoria władzy w procesie wymi any rynkowej. R.II Podstawowe wartości rynkowe : 1.Wartości i ich fu nkcje w systemie rynkowym, 2.Rynek a wolność, 3.Rynek a sprawiedliwość, 4.Rynek a równość, 5.Rynek a odpowie dzialność. R.III Przemainy funkcji pieniądza w systemie rynkowym : 1.Ewolucja pieniądza, 2.Formy współczesnego pieniądz a, 3.Ekonomiczne funkcje współczesnego pieniądza, 4. Społeczne funkcje pieniądza, 5.Znaczenie pieniądza eur o w procesie integracji społeczeństw europejskich. R.IV Rynek konsumpcyjny i jego rola w kształtowaniu społeczeństwa konsumpcyjnego : 1.Konsumpcja jako kateg oria socjologiczna, 2.Rynek konsumencji, 3.Społeczne determinanty konsumpcji, 4.Wpływ zbiorowości społeczny ch na zachowania konsumenckie, 5.Wpływ kultury na zach owania konsumenckie. R.V Działalność gospodarcza a zachowania uczestników r ynku : 1.Etyczne zagadnienia w działalności gospodar czej, 2.Etyczne aspekty występujące w relacji producen t-nabywca, 4.Nieetyczne i patologiczne zachowania w sy stemie rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele teoretyczne socjologii gospodarki, 2. Jednostki a rynek, 3. Pieniądz a społeczeństwo, 4. Rynek a społeczeństwo, 5. Społeczna gospodarka rynkowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej