Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(9)
Autor
Figiel Szczepan
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Czyżewski Andrzej
(1)
Henisz-Matuszczak Anna
(1)
Krawiec Bogdan
(1)
Krawiec Monika
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Sulima Elżbieta
(1)
Warda Jacek
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Włudyka Tadeusz
(1)
Łuczka-Bakuła Władysława (1954- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Rolnictwo
(7)
Rynek
(6)
Rynek pracy
(3)
Unia Europejska
(3)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Ceny
(1)
Ekologiczna uprawa roślin
(1)
Europejski System Walutowy
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Giełda towarowa
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Mieszkania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Ochrona środwiska
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Pieniądz
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rynek produktów rolnych
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Transakcja terminowa
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wsparcie grup upośledzonych na rynku pracy, 2.Wsparcie rolników, 3.Wsparcie instytucji wspierania biznesu, 4.Wsparcie przedsiębiorców i przedsiębiorstw, 5.Wsparcie samorządów, 6.Wsparcie administracji publicznej, 7.Wsparcie infrastruktury publicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i funkcjonowanie systemu agrobiznesu: Koncepcja agrobiznesu; Struktura systemu agrobiznesu; Przesłanki funkcjonowania i rozwoju agrobiznesu. 2. Łańcuch marketingowy w agrobiznesie: Pojęcie i funkcje łańcucha marketingowego; Integracja w obrębie łańcucha marketingowego; Sprawność łańcucha marketingowego. 3. Mechanizm rynkowy w agrobiznesie: Pojęcie rynku; Popyt i podaż; Elastyczność cenowa popytu i podaży; Równowaga rynkowa; Samoregulacja i stabilność rynku. 4. Efektywność funkcjonowania rynku: Pojęcie i uwarunkowania efektywnego rynku; Infrastruktura rynku żywnościowego; Informacja rynkowa; Interwencjonizm rządowy. 5. Ryzyko rynkowe w agrobiznesie: Źródła i metody ograniczania ryzyka rynkowego; Handlowe metody ograniczania ryzyka rynkowego; Giełdy towarowe transakcji terminowych; Prognozowanie cen rolnych. 6. Podstawy strategii marketingowej firmy: Rola i miejsce marketingu w firmie; Strategia marketingowa na tle strategii firmy; Ocena i kształtowanie pozycji rynkowej firmy; Przewaga konkurencyjna; Separacja rynkowa produktu; Mieszanka marketingowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postępowanie konsumenta na rynku: Istota postępowania konsumenta na rynku; Uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku; Model postępowania konsumenta na rynku. 2. Informacja rynkowa i badania marketingowe: Środowisko rynkowe firmy; System informacji rynkowej; Zakres badań marketingowych; Procedura badań marketingowych. 3. Ukierunkowanie działań firmy na segmenty rynkowe: Rozumienie rynku w kategoriach potrzeb; Segmentacja rynku; Wybór rynku docelowego; Umiejscawianie produktu. 4. Produkt: Marketingowa koncepcja produktu; Marka i opakowanie; Zarządzanie asortymentem produktów; Wprowadzanie i rozwój nowego produktu. 5. Cena: Znaczenie ceny w mieszance marketingowej; Czynniki wpływające na decyzje cenowe; Metody ustalania cen; Polityka cenowa wprowadzania nowego produktu na rynek. 6. Promocja: Miejsce promocji w mieszance marketingowej; Reklama i aktywizacja sprzedaży; Relacje publiczne i sprzedaż osobista; Opracowanie programu promocji. 7. Dystrybucja: Miejsce dystrybucji w mieszance marketingowej; Typy kanałów dystrybucji i uwarunkowania ich wyboru; Pośrednicy w kanale dystrybucji; Intensywność dystrybucji produktów; Logistyka dystrybucji. 8. Plan marketingowy: Proces planowania marketingowego; Struktura planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka rynku międzynarodowego; 2. Organizacja wymiany międzynarodowej; 3. Rynek produktów rolno-żywnościowych; 4. Rynek surowców; 5. Rynek towarów przemysłowych; 7. Rynek usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Międzynarodowa integracja gospodarcza w Europie w ujęciu historycznym; R.2 Unia Europejska i jej prawo; R.3 System instytucjonalny Unii Europejskiej; R.4 Prawo gospodarcze Unii Europejskiej; R.5 Polityka budżetowa; R.6 Polityka monetarna; R.7 Polityka regionalna; R.8 Polityka rolna; R.9 Polityka zatrudnienia; R.10 Polityka ochrony środowiska; R.11 Polityka wobec małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ustawa o giełdach towarowych w Polsce; Kontrakty terminowe; Wycena opcji; Charakterystyka wybranych towarowych rynków terminowych na świecie i w Polsce; Wycena opcji w warunkach polskiego rynku towarowego; Opcje egzotyczne; Charakterystyka opcji barierowych i metoda wyceny; Opcje lookback; Opcje azjatyckie; Strategie opcyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
1. Polityka gospodarcza - podstawowe pojęcia i zakres. 2. Zarys historii myśli ekonomicznej i historii gospodarczej. 3. Podstawowe pojęcia ekonomiczne. 4. Polityka wzrostu gospodarczego i antycykliczna. 5. Polityka fiskalna 6. Polityka pieniężna. 7. Polityka walutowa. 8. Polityka rynku pracy. 9. Polityka cen i dochodów. 10. Polityka przemysłowa. 11. Polityka prywatyzacyjna i właścicielska. 12. Rynek rolno-żywnościowy i polityka rolna. 13. Polityka regionalna. 14. Zagraniczna polityka gospodarcza. 15. Polityka ochrony środowiska. 16. Polityka mieszkaniowa. Dodatek: podstawowe wskaźniki makroekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ekonomia czynnika ziemi i jej znaczenie dla procesów gospodarowania w rolnictwie; 2. Czynniki wytwórcze w rolnictwie UE i Polski; 3. Ważniejsze instytucje oddziałujące na rynki rolne oraz rola polityki rolnej w kształtowaniu struktury instytucjonalnej w UE i w Polsce; 4. Regulatory rynków rolnych i ich funkcjonowanie w UE i w Polsce; 5. Wpływ zmian w instrumentarium rynków rolnych na sytuację dochodową gospodarstw rolnych w UE i w Polsce; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Rozwój zrównoważony a rolnictwo ekologiczne, 2. Stan rolnictwa ekologicznego i polityka wsparcia, 3. Podstawowe wyznaczniki rynku produktów rolnictwa ekologicznego, 4. Cechy i determinanty zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej, 5. Warunki rozwoju rolnictwa ekologicznego i rynku jego produktów w Polsce-studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej