Form of Work
Książki
(134)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(106)
available
(92)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(97)
Czytelnia
(106)
Author
Kotler Philip
(11)
Garbarski Lechosław
(6)
Duliniec Elżbieta
(5)
Rutkowski Ireneusz P
(5)
Wrzosek Wojciech
(5)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Kramer Teodor
(3)
Mruk Henryk
(3)
Armstrong Gary
(2)
Belka Marek
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Perenc Józef
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Rosa Grażyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Wierzba Ryszard
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Barletta Martha
(1)
Barrow Colin
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białecki Klemens
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Binda Albert
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Burgers Willem
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cravens David W
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Nadrzej
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Hague Paul
(1)
Hutt Michael D
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Jankowski Marian
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczak Andrzej
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kim W. Chan
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Konachowicz Jan
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Zbigniew
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lany Magdalena
(1)
Leśnikowska-Marciniak Monika
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Loska Magdalena
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Year
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(25)
Country
Poland
(134)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(135)
Subject
Marketing
(93)
Rynek
(53)
Przedsiębiorstwo
(42)
Marketing strategiczny
(22)
Reklama
(10)
Ceny
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Teoria dystrybucji
(7)
Banki
(6)
Konkurencja
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Badania marketingowe
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Public relations
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Innowacje
(4)
Marka*
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Rolnictwo
(4)
Rynek pracy
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Towar
(4)
Usługi
(4)
Gospodarka
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Targi i wystawy
(3)
Analiza SWOT
(2)
Banki internetowe
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Globalizacja
(2)
Jednolity rynek UE
(2)
Kobieta
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing partnerski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Polska
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Public relations*
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rynek finansowy
(2)
Sponsoring
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Transport
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Czasopisma
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Farmacja
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
GenderTrends*
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Izrael
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Korporacjonizm
(1)
Kredyt
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Milejów (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Nowy produkt
(1)
Obrót towarowy
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Parlament
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Subject: time
1989-
(1)
156 results Filter
No cover
Book
In basket
Pieniądz - ewolucja form i funkcji; Bankowość i uwarunkowania jej rozwoju; Elementy prawa bankowego; Zarządzanie bankiem komercyjnym; Operacje bankowe - krajowe i zagraniczne; Rachunkowość bankowa; Kredyty bankowe; Zabezpieczenia kredytowe; Podstawy bankowego marketingu; System finansowy w gospodarce; Informatyka bankowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87256-51-X
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-829-1
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Analiza rynku : praca zbiorowa / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278,[1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1454-5
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku; 3. Mierniki statystyczne; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie; 5. Analiza seznonowości; 6. Analiza związków przyczyno wo-skutkowych; 7. Elastyczność popytu; 8. Analiza ryn ku w przestrzeni; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-078-4
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1.Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2.Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3.Model wykorzystania bdań marketingowych, 4.Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5.Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0082-5
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-584-5
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-239-0
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
ISBN: 83-87708-07-0
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7417-215-8
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
Wstęp; Badania marketingowe-funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze,Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategi- cznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych pro- duktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketin- gowych, Funkcje i struktura systemu informacji marke- tingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto pro- wadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd.2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-308-5
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
ISBN: 83-7395-065-5
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1547-9
1.Przedmiot, cele i procedura badań rynku, 2.Wtórne źródła informacji o rynku, 3.Pierwotne źródła informacji o rynku, 4.Metody analizy zjawisk i procesów rynkowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89069-37-7
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1.System bankowy, 2.bank i jego cechy charakterystyczne, 3.Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4.Operacje depozytowe, 5.Operacje płatnicze, 6.Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7.Operacje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8.Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9.Otoczenie banku, 10.Marketing bankowy, 11.Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12.Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13.ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14.Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15.Organizowanie działalności banku, 16.Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17.Polityka banku i planowanie działalności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-54-8
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1569-X
1.Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2.Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3.Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4.Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5.Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6.Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7.Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8.Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9.Firma nie jest należycie zorganizowana, zeby prowadzić skuteczny marketing, 10.Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1563-0
1.Podstawy efektywności marketingu, 2.Efektywność marketingu-mix, 3.Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4.Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5.Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6.Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7.Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8.Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9.Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again