Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Forsyth Patrick
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Obsługa klienta
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(To, co najważniejsze)
Podstawowe zasady:Centrala;Odbieranie telefonu;Tworzen ie wizerunku własnego przedsiębiorstwa;Telefoniczne po danie ręki;2 Spraw aby twój głos pracował dla ciebie: Telefon nie pomaga; Złe wrażenie; Język; Słuchanie; Tw orzenie dialogu;Stwarzanie właściwego wizerunku.3 Kont akty z klientami: Znacząca różnica; Nadrzędne wymagani a ;Podejmowanie inicjatywy; Zaplanowana postawa.4 Przy jmowanie reklamacji; Szansa.5 Specjalne powody: Mapa d rogowa; Cel i postawa; Telefony, które muszą być załat wiane asertywnie; Właściwy człowiek na właściwym miejs cu; Romowy przekonujące.Niebezpieczeństwa. Możliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej