Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Barge J. Kevin
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Degen Ursula
(1)
Geller Tatiana
(1)
Griffin Em
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Majer-Baranowska Urszula
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Thomson Peter
(1)
Trysińska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Komunikacja społeczna
(5)
Rozmowa
(5)
Interakcje społeczne
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Język
(2)
Język polski
(2)
Grupy społeczne
(1)
Internet
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przywództwo
(1)
Płeć
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Słuchanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Interakcja językowa i jej uwarunkowania. Perspektywa lingwistyczna, 2. Bariery komunikacji: indywidualne, grupowe i społeczne, 3. Jak Polka z Polakiem - językowe bariery w komunikacji pomiędzy płciami, 4. Czy gramatyka może przeszkadzać w rozmowie kobiety i mężczyzny?, 5. O porozumiewaniu się w szkole, 6. Myśli nieuczesane o deficytach komunikacyjnych funkcji prawa, 7. Komunikacja w Kościele współczesnym. Bariery i pomosty, 8. Słowa sztandarowe we współczesnych dyskursach Polaków o tym, co najważniejsze, 9. Cóż to jest prawda? Kryzys wiarygodności słowa we współczesnym dyskursie publicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne , 2. Sytuacja komunikacyjna w telewizji i internecie a język polityków , 3. Nawiązywanie i rozwiązywanie kontaktu - czyli o powitaniach i pożegnaniach w języku polityków , 4. Zwroty do adresata w języku polityków , 5. Wartościowanie w języku polityków , 6. Język potoczny a oficjalna sytuacja komunikacyjna , 7. Język potoczny a oficjalna sytuacja komunikacyjna , 7. Sztuka przekonywania a język polityków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Przegląd ogólny: Słowo o teorii; Ważenie słów Ernesta Bormanna: teoria symbolicznej konwergencji; Wytyczanie terytorium (siedem tradycji w dziedzinie teorii komunikacji). Cz.II Komunikacja interpersonalna: George Herbert Mead Symboliczny interakcjonizm; W. Barnett Pearce i Vernon Cronen: skoordynowane gospodarowanie znaczeniem; Judee Burgoon: teoria niespełnionych oczekiwań; David Buller i Judge Burgoon: teoria interpersonalna oszustwa; Refleksje etyczne; Przetwarzanie poznawcze; Jesse Delia: konstruktywizm; Kształtowanie związku; Teoria penetracji społecznej Irwina Altmana i Dalmasa Taylora; Teoria redukowania niepewności Charlesa Bergera; Utrzymywanie związku; Podejście interakcyjne Paula Watzlawicka; Dialektyka relacji Leslie Baxter i Barbary Montgomery;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Znaczenie aktywnego słuchania, 2.Podświadomy proces kodowania, 3.System reprezenatcji, 4.Wszystko jest w oczach, 5.Jak zadawać pytania, 6.Jak rozpocząć rozmowę, 7.Komunikacja niewerbalna - mowa ciała, 8.Pytania otwarte i zamknięte, 9.Język, 10.Cechy i korzyści, 11.Jak radzić sobie ze sprzeciwem, 12.Dochodząc do tak
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania: Koniec z blokadą myślową; Przewi duj i na nowo przeżywaj zdarzenia; Uświadom sobie wła sny potencjał; "Mała zrzęda"; Sygnały, sygnały; Stworzenie podstaw osiągnięcia sukcesu; Trzy rzeczy potrzebne do nawiązania swobodnej rozmowy; Dopomóż przypadkowi: miejsca inspiracją spotkań. Cz.II Praktyczny sposób opanowania sztuki konwersacji: Stwórz własny program ćwiczeń; Jak toczy się rozmowa?; O rozmawianu; Swoboda konwersacji w środowisku zawodo wym; Różnice między rozmową towarzyską w życiu prywatnym i w życiu zawodowym; Całościowy schemat komunikacyjny; Zapanuj nad swoimi obawami; Koniec z nieśmiałością; Łączenie różnych metod działania; Zamiast posłowia ostatnie ćwiczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej