Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Nestorowicz Renata
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing ekologiczny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Usługi ekologiczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrównoważony rozwój a orientacja marketingowa na rynku żywnościowych produktów ekologicznych; 2. Rolnictwo ekologiczne jako obszar działań marketingowych; 3. Zachowania nabywców i segmentacja rynku żywności ekologicznej; 4. Badania marketingowe jako podstawa działań rynkowych; 5. Żywnościowy produkt ekologiczny i cena jako elementy marketingu miksu; 6. Procesy dystrybucji na rynku żywnościowych produktów ekologicznych; 7. Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej