Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Młodzież
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Teledysk
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama a teorie kultury; telewizja a postmodernizm. Negocjacyjny charakter odbioru tekstów telewizyjnych; Muzyczne teledyski i telewizyjne reklamy jako teksty postmodernistyczne. Migotanie znaczeń w nowoczesnych tekstach promocyjnych; Tradycyjna reklama telewizyjna a postmodernistyczny tekst promocyjny - podobieństwa, różnice, klasyfikacje; Młodzież jako odbiorca telewizyjnych reklam i muzycznych teledysków; Młodość, młodzież, młodzieńczy bunt jako kategorie kulturowe; Koaktywna perswazja w tekstach promocyjnych skierowanych do młodzieży; Budowanie przekazu perswazyjnego; Dyskursywna analiza zawartości tekstów wyrażonych w języku buntu; Kilka ciekawych tekstów perswazyjnych i co z nich wynika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej