Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
Branch
Czytelnia
(3)
Author
Gała Aleksandra
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Mazur Marek
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Reklama telewizyjna
(3)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja polityczna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
4 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-902-7
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7363-410-X
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
ISBN: 978-83-7644-002-6
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again