Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia
(1)
Author
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Kamoania wyborcza
(1)
Kampania Wyborcza
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Marketing polityczny
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Wybory
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
ISBN: 83-229-2590-5
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again