Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Reklama
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura masowa
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Okładki czasopism
(1)
Osobowość
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychologia
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Symbole
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teatr
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-82-6
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89430-05-3
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again