Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia
(1)
Author
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Komunikacja społeczna
(1)
Reklama
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-931-0
1. Reklama jako medium komunikacji masowej, 2. Obszary i mechanizmy percepcji rekalmy w wymiarze psychologicznym, 3. Teoria krytyczna i interakcjonizm symobliczny podstawą teoretyczną pracy, 4. Ukryte przesłania reklamy, 5. Badani uczniowie o reklamie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again