Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Grzegorczyk Adam
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Reklama
(2)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Spożycie
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2685)
ISBN: 83-229-2555-7
1.Czynniki kulturowe wpływajace na zachowania konsumenckie, 2.Współczesny konsumpcjonizm, 3.Zachowania konsumenckie w myśli socjologiczno-ekonomicznej, 4.Świadomość i kultura prawna konsumentów, 5.Wpływ mediów masowych na zachowania konsumenckie, 6.Kulturowe uwarunkowania percepcji reklamy, 7.Wpływ zmian wtórnych wartości kulturowych na zachowania konsumenckie, 8.Nowy produkt jako zmiana kulturowa, 9.Kulturowe determinanty zachowań nabywczych rolników
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
Mapy recepcji reklamy / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2013. - 210, [2] s. : : rys. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-2078-2
1. Modele hierarchii efektów reklamy; 2. Postawa jako zaawansowany efekt reklamy; 3. Reklama a proces poznawczy; 4. Świadomość i uwaga w percepcji reklamy; 5. Zainteresowanie jako czynnik skuteczności odbioru reklamy; 6. Czynniki afektywne w oddziaływaniu reklamy; 7. Zaangażowanie jako czynnik oddziaływania reklamy; 8. Kontekst i peryferia; 9. Krytyka modelu FCB; 10. Bohater reklamy; 11. Koncepcja map recepcji reklamy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again