Form of Work
Książki
(38)
Status
only on-site
(29)
available
(27)
Branch
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(29)
Author
Budzyński Wojciech
(3)
Doliński Dariusz
(2)
Nowacki Robert
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Barry Pete
(1)
Brittain Paul
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fallon Pat
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Lupa Iwona
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Madej Wojciech
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Musz Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ogilvy David
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rydel Maciej
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Senn Fred
(1)
Smid Wacław
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Żurawik Wojciech
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(7)
Country
Poland
(38)
Language
Polish
(38)
Subject
Reklama
(29)
Promocja handlowa
(27)
Marketing
(8)
Przedsiębiorstwo
(5)
Internet
(4)
Reklama internetowa
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Promocja
(3)
Public relations
(3)
Targi i wystawy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Polityka
(2)
Prawo autorskie
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjologia
(2)
Znaki towarowe
(2)
Alkohol
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Google Analytics
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Komunikacja
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Media społęcznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Pamięć
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Product placement
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przesiębiorstwo
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Sponsoring
(1)
Spostrzeganie
(1)
Strony WWW
(1)
Tytoń
(1)
Wolne zawody
(1)
38 results Filter
No cover
Book
In basket
(Marketing)
ISBN: 83-7255-456-0
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-65357-90-8
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-58-1
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1630-0
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-71875-48-7
Komunikacja jako element marketingu; Zarządzanie marką Budowanie wizerunku marki poprzez public relations; Sztuka identyfikacji; Reklama jako element komunikacji marketingowej; Badania mediów dla celów reklamy; Komu nikacja personalna; Komunikacja marketingowa a różnice kulturowe; Promocja sprzedaży i merchandising; Zinte growane bazy danych klienta; Prawne aspekty promocji; Metody badania skuteczności i efektywności reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7326-318-7
I. Podstawy marketingu: Istota marketingu; Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; Postępowanie konsumenta na rynku; Segmentacja rynku; Polityka produktu; Polityka cen; Polityka dystrybucji; Promocja; Badania marketingowe; Marketing dóbr i usług przemysłowych; Marketing usług. II. Kontrowersje marketingu. Wybrane problemy: Marketing wobec wyzwań społecznych i ekologicznych; Kłamstwo w reklamie; Reklama telewizyjna jako środek perswazji wobec dzieci; Marketing i media; Marketing bezpośredni, szanse i zagrożenia; Dualizm w strategicznym zarządzaniu marketingowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2124-8
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910034-3-4
I. Wybrane aspekty reklamy - najpopularniejsze grupy narzędzi promocji; II. P.R. jako ciągle niedoceniana grupa narzędzi aktywizujących sprzedaż; III. Promocja uzupełniająca i jej kariera wśród instrumentów komuni kowania się firmy z rynkiem; IV. Sprzedaż osobista naj ważniejszą grupą instrumentów promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-88597-89-2
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-816-3
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 236 s. : 8 k il.kol. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-13538-7
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (5 egz.)
Book
In basket
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 234, [2] s., 8 k il. kol. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-13538-7
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16228-3
1. Podstawowe narzędzia; 2. Strategia; 3. Druk; 4. Kampania; 5. Tagline; 6. Tworzenie strategii i pomysłów; 7. TV; 8. Ambient; 9. Interaktywność; 10. Tekst reklamowy; 11. Radio; 12. Komunikacja zintegrowana; 13. Realizacja; 14. Prezentacja i sprzedaż własnej pracy; 15. Portfolio studenta; 16. Wnioski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Postępy Psychologii)
(Postępy Psychologii)
ISBN: 83-89120-06-2
Percepcja; Pamięć; Kategoryzacja, podobieństwo i analogia; Zastosowanie praktyczne; Percepcja; Pamięć; Kategoryzacja, podobieństwo i analogia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7334-715-1
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1470-7
Cz.I Istota i mechanizm oddziaływania product place ment: Komunikacja marketingowa i jej instrumenty; Isto ta product placement; Mechanizm oddziaływania product placement. Cz.II Uwarunkowania wykorzystania product placement: Wpływ czynników ekonomicznych, społecznych i technolo gicznych na wykorzystanie product placement; Zalety i wady product placement jako instrumentu komunikacji marketingowej; Korzyści i ograniczenia dla producentów filmowych, telewizyjnych i teatralnych oraz stacji te lewizyjnych związane z product placement; Etyka a pro duct placement; Prawo a product placement. Cz.III Nośniki product placement i sposoby ich wykorzy stania: Rodzaje product placement; Product placement w filmach; Product placement w telewizji; Product place ment w innych nośnikach; Sposoby wykorzystania product placement; Zastosowanie product placement. Cz.IV Organizacja i skuteczność product placement: Organizacja i koszty działań związanych z product placement; Ocena skuteczności product placement.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd.3. - Warszawa : PLACET, 1999. - 223 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-08-9
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Akty- wizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Pro- mocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promo- cji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd.2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 223 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-08-9
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Akty- wizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Pro- mocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promo- cji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2339-6
Wstęp, Wprowadznie, I. Mała i średnia przedsiębiorczość w Unii Europejskiej, 1. Unia Europejska-podstawowy pakiet informacyjny, 2. Rynek Unii Europejskiej-szansa dla polskich przedsiebiorców, 3. Prawne ramy funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej, II. Promocja i reklama małego przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej.Komunikowanie się i autoprezentacja, 4. Public relations jako narzędzie promocji dla sektora małej i średniej przedsiębiorczości, 5. Reklamowanie i konsumpcja w "starej" i "nowej" Europie.Pomiędzy tendencjami globalnymi a lokalną specyfiką kulturową, 6. Mały poradnik skutecznej komunikacji, III. Rejestrtacja działalności gospodarczej i finanse małych i średnich firm, 7. Działania przedsiębiorcy w zakresie rejestracji i realizacji niektórych danin publicznoprawnych, 8. Biznesplan-twój pierwszy krok w stronę sukcesu, 9. Źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again