Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Malarewicz Agnieszka
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(1)
Reklama
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Konsument a reklama : studium cywilnoprawne / Agnieszka Malarewicz. - Stan prawny na 31.03.2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 557, [1] s. ; 21 cm.
(Monografie)
1. Cywilnoprawny charakter reklamy: Reklama jako oświadczenie woli; Reklama jako czynność prawna zmierzająca do zawarcia umowy cywilnoprawnej; Umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej pod wpływem reklamy; Pojęcie konsumenta; 2. Zagrożenia dla konsumentów ze strony reklamy: Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; 3. Ochrona konsumentów w związku z nadużyciami w reklamie: Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy w stosunku do konsumenta; Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Instrumenty ochrony konsumenta; Wybrane instytucjonalne środki ochrony konsumenta; 4. Ochrona konsumenta i reklama w prawie wspólnotowym oraz w wybranych systemach państw obcych: Środki regulacji reklamy i ochrony konsumenta; Problematyka reklamy i ochrony konsumenta w świetle prawa wybranych państw europejskich; Ochrona konsumenta w reklamie- wprowadzenie do regulacji prawnej USA; Gwarancje; Modelowy zbiór przepisów dotyczących komunikatów odnoszących się do usług prawniczych zawartych w reklamie w USA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej