Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konkurencja
(1)
Prawo autorskie
(1)
Reklama
(1)
Własność przemysłowa
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2004. - 208 s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie, 2. Cywilnoprawne skutki reklamy, 3. Dobra osobiste a reklama, 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej, 6. Reklama w prawie autorskim, 7. Prawo reklamy w mediach, 8. Reklama zewnętrzna, 9. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług, 10. kodeksy etyki w dziedzinie reklamy.
reklay niektórych produktów i usług, 10.Kodeks etyki w dziedzinie reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej