Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(11)
Autor
Albigowski Marek
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Baran Beata
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Kamińska Katarzyna
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Kiełbas Dominika
(1)
Kil Jan
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Lis Artur
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Kamil
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Przykaza Marcelina
(1)
Romański Roberto R
(1)
Sakowska-Baryła Marlena
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Suławko-Karetko Agnieszka
(1)
Szuba Marzena
(1)
Szumilas Edyta
(1)
Łaguna Łukasz
(1)
Śladkowski Mariusz
(1)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Reklama
(8)
Prawo autorskie
(3)
Promocja handlowa
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Dane osobowe
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Reklama radiowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Znaki towarowe
(2)
Alkohol
(1)
Alternatywny fundusz inwestycyjny (AFI)
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
COVID-19
(1)
Common law
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dezinformacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dowód sądowy
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
Dziecko
(1)
Etyka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry hazardowe
(1)
Immunitety
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Internet
(1)
Kasy zapomogowo-pożyczkowe
(1)
Komisja Nadzoru Finansowego
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kościół katolicki
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Maklerstwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Opinia publiczna
(1)
Piecza naprzemienna
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Postępowanie cywilne
(1)
Postępowanie dyscyplinarne
(1)
Postępowanie zabezpieczające
(1)
Prawa i obowiązki rodziców
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo budowlane
(1)
Prawo celne
(1)
Prawo cywilne procesowe
(1)
Prawo do obrony sądowej
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prawo wyborcze
(1)
Praworządność
(1)
Prekluzja dowodowa
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przestępstwo przeciw życiu i zdrowiu
(1)
Przesłuchanie świadka
(1)
Przywilej
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Rachunek bankowy
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sponsoring
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Synody prowincjonalne
(1)
Sądownictwo
(1)
Sądy przysięgłych
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telewizja
(1)
Tytoń
(1)
Whistleblowers
(1)
Wolne zawody
(1)
Zatrudnienie niepracownicze
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Ława przysięgłych
(1)
Temat: czas
1201-1300
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zawieranie umów przez Internet, 2. Podpis elektroniczny, 3. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 4. Uprawnienia konsumentów przy zawieraniu umów za pośrednictwem Internetu, 5. Aukcje internetowe - wybrane zagadnienia prawne, 6. Płatność w Internecie, 7. Reklama w Internecie, 8. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 9. Prawa autorskie do programu komputerowego, 10. Ochrona baz danych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.09.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Formy prawne działalności wydawniczej, 2. Prokura, 3. Umowy, 4. Konkurencja, 5. Reklama, 6. Prawo prasowe, 7. Własność intelektualna i przemysłowa, 8. Korzystanie ze zbiorów informacji, 9. Internet w firmie, 10. Zagrożenie niewypłacalnością, 11. Prawne instrumenty nacisku na opornych dłużników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, Wprowadznie, I. Mała i średnia przedsiębiorczość w Unii Europejskiej, 1. Unia Europejska-podstawowy pakiet informacyjny, 2. Rynek Unii Europejskiej-szansa dla polskich przedsiebiorców, 3. Prawne ramy funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej, II. Promocja i reklama małego przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej.Komunikowanie się i autoprezentacja, 4. Public relations jako narzędzie promocji dla sektora małej i średniej przedsiębiorczości, 5. Reklamowanie i konsumpcja w "starej" i "nowej" Europie.Pomiędzy tendencjami globalnymi a lokalną specyfiką kulturową, 6. Mały poradnik skutecznej komunikacji, III. Rejestrtacja działalności gospodarczej i finanse małych i średnich firm, 7. Działania przedsiębiorcy w zakresie rejestracji i realizacji niektórych danin publicznoprawnych, 8. Biznesplan-twój pierwszy krok w stronę sukcesu, 9. Źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 s. : tab. ; 23 cm.
1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa, 2. Reklama, cele i klasyfikacje, 3. Budowa przekazu reklamowego, 4. Techniki liternictwa, 5. Media, środki i nośniki reklamy, 6. Reklama wystawiennicza, 7. Programowanie działalności reklamowej, 8. Współpraca z agencją reklamową, 9. Psychologia oddziaływania reklamy, 10. Prawo i etyka w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo dla Firm)
1. Wokół pojęcia reklamy; 2. Rys historyczny reklamy i jej form; 3. Prawo reklamy zewnętrznej- zagadnienia ogólne; 4. Materialne prawo reklamy zewnętrznej; 5. Reklama w świetle przepisów o drogach i ruchu drogowym; 6. Reklama zewnętrzna w świetle przepisów o ochronie zabytków; 7. Reklama zewnętrzna w świetle przepisów o ochronie przyrody; 8. Reklama w świetle przepisów o zagospodarowaniu przestrzennym; 9. Zagadnienia proceduralne; 10. Pozwolenie na budowę, zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych a reklama zewnętrzna; 11. Ochrona zabytków a reklama- zagadnienia proceduralne; 12. Ochrona przyrody a reklama- zagadnienia proceduralne; 13. Zezwolenie na umieszczenie reklam w obszarze pasa drogowego; 14. Pozostałe uwarunkowania prawne reklamy zewnętrznej; 15. Niektóre cywilno-prawne uwarunkowania reklamy zewnętrznej; 16. Prawo wyborcze; 17. Przepisy karne; 17. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXI. Zeszyt 4)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
ZAGADNIENIA HISTORYCZNOPRAWNE: Borzykowski przywilej immunitetowy – na drodze do emancypacji Kościoła w Polsce piastowskiej. Z PROBLEMATYKI PRAWA UNII EUROPEJSKIEJ: Architektura instytucjonalna bezpieczeństwa w transgranicznym obrocie towarowym Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem administracji celnych; Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne. PROBLEMY PRAWA KARNEGO: Zasada współdziałania przy umyślnym samonarażeniu się jako negatywna przesłanka obiektywnego przypisania skutku z perspektywy przestępstw przeciwko życiu i zdrowiu w polskim i niemieckim prawie karnym. ZAGADNIENIA PROCEDURALNE: Sądownictwo sędziów przysięgłych jako forma udziału czynnika społecznego w procesie karnym (część I); Ograniczenia temporalne inicjatywy dowodowej stron w polskim procesie karnym w świetle systemu prekluzji oraz systemu dyskrecjonalnej władzy sędziego (część II); Dowód z zeznań świadka naocznego a efekt dezinformacji w polskiej procedurze karnej. Perspektywa prawno-psychologiczna; Z problematyki prawa do obrony w sprawach dyscyplinarnych nauczycieli akademickich; Postanowienie sądu kierujące strony do mediacji jako inicjatywa wszczęcia mediacji w indywidualnych sprawach z zakresu prawa pracy; Wybrane zagadnienia z zakresu cywilnego postępowania zabezpieczającego. Z PROBLEMATYKI PRAWA PRYWATNEGO: Bank account of a campaign committee; Wpływ pandemii COVID-19 na specyfikę zawierania umów o usługi na rynku kapitałowym; Piecza naprzemienna nad dzieckiem po rozwodzie; Poland versus the basic EU principles of the rule of law; Evaluation of the Whistleblower Protection Directive in the light of Polish preparations for the transposition of the reporting model; O kasach zapomogowo-pożyczkowych w świetle zasad ochrony danych osobowych; Analiza statusu procesowego osoby świadczącej pracę za wynagrodzeniem na podstawie umowy cywilnoprawnej w sprawach z zakresu prawa zatrudnienia; Zróżnicowanie sytuacji podatkowej pracowników będących i niebędących rezydentami państwa członkowskiego UE – w świetle orzecznictwa TSUE; GLOSY, OPINIE I KOMENTARZE: Obowiązki informacyjne organów administracji publicznej dotyczące instytucji zrzeczenia się prawa do wniesienia odwołania – glosa do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie z dnia 25 marca 2021 r., II SA/Sz 808/20; Glosa aprobująca do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 1 grudnia 2017 r., sygn. akt II GSK 282/16; Glosa do wyroku NSA z dnia 25 stycznia 2021 r., I OSK 1846/20. Zakres zasady informowania strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 92)
Cz. I Pojęcie sponsoringu: 1. Historia sponsoringu, 2. Istota sponsoringu, 3. Rodzaje sponsoringu w radiu i telewizji. Cz. II Uregulowania sponsorowania w radiu i telewizji w prawie międzynarodowym oraz w prawie europejskim: 1. Sponsorowanie w prawie międzynarodowym, 2. Sponsorowanie w prawie wspólnotowym. Cz. III Sponsorowanie w radiu i telewizji w prawie polskim: 1. Sponsoring bezpośredni, 2. Informowanie o sponsorowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Prawno-etyczne aspekty "reklamy dziecięcej": 1. Akty prawa międzynarodowego; regulacje prawne w innych państwach, 2. Granice prawne reklamy w Polsce, 3. Etyczne kanony reklamy. Cz.II "Reklama dziecięca" - aspekt praktyczny: 1. Nieletni jako odbiorcy reklamy, 2. Dzieci uczestnikami działań reklamowych, 3. "Reklamowanie" postaw i zachowań przez media - reklama bez reklamy. Cz.III Reklama dziecięca model postulowany: 1. Dziecko jako odbiorca kompleksowego przekazu medialnego, 2. Konieczne zmiany w podejściu prawnym i etycznym, 3. Rola działań pozainstytucjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej