Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Horodecka Amelia
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Reklama
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
R.I Semiotyka jako metoda odczytywania ukrytych znaczeń. R.II Mit w świetle wybranych teorii. R.III Reklama jako element kultury. R.IV Mitologiczna struktura reklam. R.V Symbolika i mity związane z rodziną. R.VI Nowy komercyjny charakter Świąt. R.VII Adam i Ewa , Raj i jabłko-czyli to co religijne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej