Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(12)
Autor
Czupryna Krzysztof
(1)
Golka Marian
(1)
Główka Cezary
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kochan Marek
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Marecki Piotr
(1)
Nowacki Robert
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Sowa Jan
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Reklama
(11)
Marketing
(5)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Polityka
(3)
Polska
(3)
Język polski
(2)
Telewizja
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Drukarstwo
(1)
Dziecko
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing polityczny
(1)
Perswazja
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Publicystyka polska
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rosja
(1)
Rynek
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Stopa życiowa
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Teleturnieje
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Upadłość
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Telewizja - medium XX wieku, Reklama - perswazja, sztuka czy edukacja, metodologiczne podstawy badań, Telewizja w życiu dzieci, Reklama telewizyjna w życiu dzieci, Recepcja reklamy telewizyjnej proszku pollena rex przez dzieci w wieku 5-10 lat, Reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, Dorośli o dzieciach i reklamach telewizyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementy marketingu na rynku prasy / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2001. - 143 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; Metodologia badań rynku prasowego; Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza planowanego; Wyniki analizy zachowań sprzedawców czasopisma komputerowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dezerterzy społeczeństwa konsumpcji, 2. W paszczy konsumpcji, 3. Infogra. Kilka słów o mediach, 4. Szkoła bez
klasy, 4.Frustracja polityka. O kryzysie rozumu i po trzebie odnowy ideologii, 5.68%. Kościół, demokracja i
przemiany religijne w Polsce po 1989 roku, 6.Bez prac y nie ma kołaczy, 7.Superman i SuperEwa w supermarkeci e. Reklamowa wizja raju, 8.0.00 PLN+VAT. Młoda polska (pod)kultura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Języka w systemie komuniakcji, 2. Perswazja, 3. Reklama
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konkurencja jako obszar działań reklamowych- podstawy i uwarunkowania; 2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a ich konkurencyjność- kontekst skuteczności marketingowej; 3. Procesy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwach; 4. Reklama jako narzędzie zmiany zachowań konsumpcyjnych; 5. Tendencje rozwojowe rynku reklamowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - WArszawa : Wydawnictwo TRIO, 2002. - 247, [1] s. ; 21 cm.
Co to są slogany, Podziały, typologie, funkcje, W poszukiwaniu przepisu na slogan, Techniki konstruowania sloganów - próba typologii, Slogany w komunikacji publicznej: spojrzenie krytyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 41)
1. Rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego i różne koncepcje wolności, 2. Spektakle konsumpcji i biedy, 3. W stronę socjologii przedmiotów, 4. Jak wizualna reprezentacja zapośredniczą konsumpcję ciała, 5. Konsumpcyjna strona turystyki zorganizowanej, 6. Konsumpcyjna mentalność osób ubogich, 7. Warunki udanego życia w oczach osób samotnych życiowo, 8. Reklama społeczna jako " sumienie" społeczeństwa konsumpcyjnego, 9. Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez prasę kobiecą, 10. Cywilizacja konsumpcji w społecznym nauczaniu Kościoła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Współpraca instytucjonalnych sfer potrójnej helisy w koncepcji klastra: 1.1. Pojęcie współpracy na gruncie teorii ekonomii i zarządzania; 1.2. Potrójna helisa – naturalne środowisko powstawania i rozwoju struktur klastrowych; 1.2.1. Koncepcja potrójnej helisy; 1.2.2. Komponenty systemu potrójnej helisy i relacje pomiędzy nimi; 1.2.3. Funkcje systemu potrójnej helisy; 1.2.4. Modyfikacje koncepcji potrójnej helisy; 1.3. Podstawowe zagadnienia koncepcji klastra; 1.3.1. Korzyści organizacji funkcjonujących w klastrach oraz dynamika klastra; 1.3.2. Ewolucja klastrów; 1.3.3. Definicje klastra; 1.3.4. Identyfikacja klastrów; 1.3.5. Ocena konkurencyjności klastra; 1.4. Klaster w teorii konkurencyjności; 1.5. Procedura i metoda badawcza; Podsumowanie. Rozdział 2. Polityka rozwoju gospodarczego bazująca na klastrach: 2.1. Założenia polityki rozwoju bazującej na klastrach; 2.2. Inicjatywa klastrowa jako instrument polityki rozwoju bazującej na klastrach; 2.2.1. Koncepcja inicjatywy klastrowej; 2.2.2. Cele inicjatyw klastrowych; 2.2.3. Otwartość inicjatyw klastrowych; 2.2.4. Trwałość inicjatywy klastrowej; 2.2.5. Identyfikacja inicjatywy klastrowej; 2.3. Programy wsparcia klastrów w krajach Unii Europejskiej; 2.4. Programy wsparcia klastrów w Polsce; 2.4.1. Badania identyfikacyjne klastrów w Polsce; 2.4.2. Grupa robocza do spraw polityki klastrowej; 2.4.3. Wizja polskiej gospodarki w 2020 roku – perspektywa klastrów; Podsumowanie. Rozdział 3. Regionalne i krajowe inicjatywy klastrowe: 3.1. Klastry w Polsce; 3.2. Organizacje klastrowe w Polsce; 3.2.1. Inicjatywy klastrowe w Polsce; 3.2.2. Uczestnicy badań benchmarkingowych klastrów polskich; 3.2.3. Klastry kluczowe i standardy zarządzania klastrami; 3.2.4. Inwentaryzacja organizacji klastrowych w Polsce 2015; 3.2.5. Zidentyfikowane skupiska a inicjatywy klastrowe w Wielkopolsce; 3.3. Inwestycje publiczne w rozwój klastrów; 3.4. Wsparcie finansowe jako czynnik klasotwórczy; 3.5. Badania benchmarkingowe klastrów w Polsce; 3.6. Formy wsparcia organizacji klastrowych w Wielkopolsce; 3.7. Wsparcie aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw w Wielkopolsce ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego; 3.8. Wnioski; Podsumowanie. Rozdział 4. Identyfikacja i charakterystyka klastra w sektorze poligrafii i reklamy w subregionie leszczyńskim: 4.1. Metoda badania; 4.1.1. Przedmiot badania empirycznego; 4.1.2. Źródła danych pierwotnych i metody ich pozyskiwania; 4.1.3. Źródła danych wtórnych; 4.2. Identyfikacja klastra w sektorze poligrafii i reklamy subregionu leszczyńskiego; 4.2.1. Historyczne korzenie klastra; 4.2.2. Ilościowe dane dotyczące sektora poligrafii i reklamy w badanym obszarze; 4.2.3. Kluczowe podmioty w klastrze – edukacja oraz badania i rozwój; 4.2.4. Kluczowe podmioty w klastrze – instytucje publiczne; 4.2.5. Kluczowe podmioty w klastrze – przedsiębiorstwa sektora poligrafii i reklamy; 4.3. Schemat klastra w sektorze poligrafii i reklamy; Podsumowanie. Rozdział 5. Aktywność organizacji klastrowej w sektorze poligrafii i reklamy w subregionie leszczyńskim: 5.1. Organizacja klastrowa; 5.1.1. Inicjatywa klastrowa jako czynnik sprawczy organizacji klastrowej; 5.1.2. Misja, wizja, cele organizacji klastrowej; 5.2. Skuteczna mobilizacja środowiska klastrowego; 5.3. Sieciowanie – koncepcja kreatywnej bezdomności; 5.4. Koncepcja ograniczonego centrum; 5.5. Dyfuzja wiedzy i współpraca organizacji klastrowej z partnerami badawczo-rozwojowymi; 5.5.1. Zapotrzebowanie na szkolenia specjalistyczne w środowisku inicjatywy klastrowej; 5.5.2. Realizacja potrzeb szkoleniowych; 5.6. Współpraca przedsiębiorstw klastrowych z partnerami ze sfery nauki; 5.6.1. Promocja wiedzy; 5.6.2. Projekty przedsiębiorstw; 5.7. Kształcenie na potrzeby rynku pracy klastra; 5.7.1. Analiza potrzeb rynku pracy w zakresie kształcenia specjalistycznego; 5.7.2. Partnerstwo organizacji klastrowej z ośrodkiem edukacyjnym; 5.8. Komunikacja w środowisku klastrowym i promocja KPR; 5.8.1. Portal internetowy www.poligrafia.leszno.eu; 5.8.2. Drukowane materiały informacyjne; 5.8.3. Działania lokalne; 5.8.4. Promocja poza obszarem klastra; 5.9. Budowanie kapitału społecznego; 5.10. Internacjonalizacja klastra; 5.11. System klastrowy; Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Aneksy. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej