Form of Work
Książki
(278)
Czasopisma
(7)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(3)
NASBI
(2)
Status
only on-site
(223)
available
(177)
unavailable
(7)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(184)
Czytelnia
(226)
Author
Kall Jacek
(7)
Grzybczyk Katarzyna
(6)
Bralczyk Jerzy
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Doliński Dariusz
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Falkowski Andrzej
(3)
Huczek Marian
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Maison Dominika
(3)
Mazur Marek
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pers Jolanta
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Barta Janusz
(2)
Berkley Holly
(2)
Caples John
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Goban-Klas Tomasz
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Hahn Fred E
(2)
Heath Robert
(2)
Ignatowski Grzegorz
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Markiewicz Ryszard
(2)
Matlak Andrzej
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Nowak Agnieszka
(2)
Orżewski Wojciech
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Skubisz Ryszard
(2)
Strużycki Marian
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Wasilewski Piotr
(2)
Woźniak Monika
(2)
Święch Andrzej
(2)
Acuff Daniel S
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Katarzyna
(1)
Antczak Katarzyna. Rola prowokacji w reklamie społecznej
(1)
Baran Beata
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bator Joanna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergström Bo
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernstein David
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Black Sam
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brady Regina
(1)
Brittain Paul
(1)
Brock Timothy C
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Burgers Willem
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(214)
1990 - 1999
(33)
Country
Poland
(290)
Language
Polish
(290)
Subject
Reklama
(200)
Marketing
(48)
Środki masowego przekazu
(42)
Internet
(28)
Promocja handlowa
(27)
Public relations
(27)
Reklama internetowa
(26)
Przedsiębiorstwo
(23)
Konsumenci (ekon.)
(17)
Komunikacja społeczna
(16)
Marketing elektroniczny
(16)
Komunikowanie marketingowe
(15)
Reklama telewizyjna
(15)
Polityka
(14)
Znaki towarowe
(13)
Marketing polityczny
(12)
Telewizja
(12)
Dziecko
(9)
Prawo autorskie
(9)
Promocja
(9)
Rynek
(9)
Firma (nazwa)
(8)
Radiofonia
(8)
Sponsoring
(8)
Strony WWW
(8)
Kampania wyborcza
(7)
Perswazja
(7)
Wybory
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Reklama społeczna
(6)
Targi i wystawy
(6)
Język polski
(5)
Komunikacja
(5)
Kultura masowa
(5)
Reklama prasowa
(5)
Autoprezentacja
(4)
Banki
(4)
Dane osobowe
(4)
Etyka społeczna
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Innowacje
(4)
Język
(4)
Kobieta
(4)
Plakat
(4)
Polska
(4)
Reklama radiowa
(4)
Retoryka
(4)
Badania marketingowe
(3)
Controlling
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dziennikarze
(3)
Grafika użytkowa
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Konkurencja
(3)
Marka*
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Negocjacje
(3)
Pamięć
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Prawo prasowe
(3)
Programy telewizyjne
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Public relations*
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Twórczość
(3)
Usługi
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Własność przemysłowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Banki internetowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Ceny
(2)
Cudzoziemcy
(2)
Czasopisma
(2)
Decyzje
(2)
Edukacja medialna
(2)
Ekologia
(2)
Etyka
(2)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(2)
Europejskie rady zakładowe
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Gospodarka
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Kultura
(2)
Leki
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Młodzież
(2)
Nałóg
(2)
Nieruchomości
(2)
Subject: time
1989-
(3)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Subject: place
Bliski Wschód
(1)
Cypr
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
290 results Filter
No cover
Book
In basket
(Marketing)
ISBN: 83-7255-456-0
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
In basket

Obierz kurs na... Adobe InDesign

Tematyka grafiki komputerowej jest niezwykle złożona — obejmuje projektowanie, łamanie tekstu, przygotowywanie dokumentów do druku, obróbkę obrazów. Lecz wystarczy zrozumieć zasady składu, by praca przy tworzeniu reklam, ogłoszeń, broszur i publikacji książkowych była przyjemna, kreatywna i przynosiła wymierne zyski. Adobe InDesign to doskonałe narzędzie, które sprawdza się w wielu różnorodnych działaniach, a przy tym gwarantuje precyzję wykonania zlecenia, nie ograniczając swobody twórczej projektanta.Dziś umiejętność składania tekstów i ilustracji wyłącznie pod kątem druku to za mało. Adobe InDesign to krok naprzód — pozwala wejść w świat tabletów, urządzeń mobilnych, e-booków i prezentacji.Czego więcej trzeba w nowoczesnym świecie mediów? Videokursu, który pozwoli bez problemu i w przyjemny sposób rozpocząć pracę z programem!

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia?

  • Zaczniesz od poznania podstawowych zasad działania programu Adobe InDesign.
  • Nauczysz się wykorzystywać konkretne narzędzia graficzne i rysować kształty wektorowe.
  • Zwiększysz szybkość działania dzięki stosowaniu przydatnych skrótów klawiaturowych.
  • Zaimportujesz i odpowiednio sformatujesz teksty, jak również oblejesz nimi grafiki.
  • Poznasz zaawansowane przykłady formatowania akapitów.
  • Dopasujesz zdjęcia, kadry, a także bez problemu rozmieścisz obiekty w projekcie.
  • Skorzystasz z automatycznego umieszczania i precyzyjnego pozycjonowania elementów strony.
  • Zgłębisz zaawansowane techniki edycyjne.
  • Stworzysz świetne reklamy, ulotki, prezentacje multimedialne.
  • Prawidłowo zapiszesz efekty swojej pracy i skorzystasz z różnych opcji ich eksportu.

A wszystko to...

  • ... w sposób wydajny, profesjonalny i efektowny.
Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem sprawi, że nauka będzie czystą przyjemnością. Dzięki stosowaniu praktycznych technik i skrótów klawiaturowych oraz przygotowanym ćwiczeniom w zaskakująco krótkim czasie zaczniesz nie tylko składać projekty do druku, ale także tworzyć publikacje elektroniczne na tablety i smartfony. Nie ma już potrzeby, by zlecać podobne działania innym. Zaufaj kursowi video Adobe InDesign. Obejrzyj materiał przygotowany w trzynastu działach, podzielonych na krótkie lekcje, a następnie, wykonując zaledwie kilka kliknięć, stwórz plakat, reklamę, ulotkę albo internetowy baner czy prezentację multimedialną.

Z Adobe InDesign dobrze się składa

Adobe InDesign to doskonałe narzędzie, które sprawdza się w wielu różnorodnych działaniach. Dzięki nowym wersjom programu możesz z równą swobodą tworzyć magazyny, katalogi i książki, jak też projektować prezentacje multimedialne, publikacje na urządzenia mobilne oraz e-booki. Kurs video Adobe InDesign otwiera przed Tobą możliwość tworzenia nowoczesnych publikacji, dostosowanych do wszelkich potrzeb odbiorców. Nauka obsługi programu Adobe InDesign to doskonały wybór w kontekście rozwoju Twojej kariery.

Zaprojektuj swój sukces

Adobe InDesign jest niezwykle wszechstronnym programem graficznym. Wirtualne szkolenie Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem sprawi, że będzie on dodatkowo niezwykle łatwy w użyciu! Kurs wykorzystuje niezbędną wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim kładzie nacisk na praktyczne przykłady, które pozwolą zrozumieć reguły składu wielu różnych publikacji.Od podstaw poznasz zasady działania programu, składu, dopasowania grafiki i łamania tekstów. Takie umiejętności pozwolą Ci nie tylko formatować i składać akapity, ale także projektować różnego typu prace graficzne. Natomiast zdobyta umiejętność używania skrótów klawiaturowych, dobre nawyki i wykorzystanie konkretnych narzędzi w odpowiednich miejscach przełożą się na szybkość i wydajność w konkretnych projektach.Wraz z naszym ekspertem zmodyfikujesz ustawienia dokumentu. Do (...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
(E-marketing)
ISBN: 978-83-01-18960-0
Część 1: Zalety reklamy AdWords; Struktura AdWords: kampania; Struktura AdWords: grupa reklam; Sieć wyszukiwania; Sieć reklamowa; Kampania: sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową; Reklama aplikacji mobilnych; Wynik jakości; Ranking reklamy w AdWords; Aukcja reklamowa; Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek; Dostosowanie stawek; Kierowanie na język i lokalizację; Wpływ Google AdWords na bezpłatne wyniki wyszukiwania; remarketing; Dodatkowe narzędzia; Budżet dzienny; Przyspieszone i standardowe wyświetlanie reklam; Reklamy i rozszerzenia reklam; Strony docelowe; Słowa kluczowe; Podstawy optymalizacji i analizy kampanii; Konwersje; Praca z wieloma klientami; Edytor AdWords. Część 2: Google AdWords - założenia; Typy reklam AdWords; Dostosowanie reklam do urządzeń mobilnych; Najważniejsze elementy konta i kampanii AdWords; Rozszerzenia reklam; Struktura konta; Przykładowy podział konta AdWords; Konwersje; Raportowanie i monitorowanie kampanii; Segmenty i wymiary; Optymalizacja kampanii; Obsługa wielu kont i automatyzacja działań AdWords; Najczęstrze pytania i wątpliwości klientów. Część 3: Reklamy produktowe - Product Listing Ads (PLA); Google Merchant Center (GMC); Kraj docelowy; Plik danych o produktach; Unikalne identyfikatory produktów; Atrybuty w pliku danych o produktach; Etykiety niestandardowe; Priorytety kampanii; Optymalizacja reklam PLA; Rozwiązywanie problemów. Część 4: Co to jest Google Analytics; Planowanie i zasady; Implementacja i zbieranie danych; Cele i transakcje; raportowanie; Raporty standardowe; Raporty niestandardowe; Panele informacyjne; Alerty; Znajdowanie „persony” - użytkownika „doskonałego”; Dodatkowe elementy systemu rozszerzające możliwości Analytics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Angielski w polskiej reklamie / Władysław Chłopicki, Jerzy Świątek. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 628,[8] s. : rys., zdj. ; 20 cm.
ISBN: 83-01-12686-8
Język angielski w reklamie : uwagi wstępne; Cz.I : Angielskie wyrazy w Polskim kontekście; Nowa rzeczywistość - nowy język?; Problemy gramatyczn- słownikowe; Naruszanie zasad polskiej retoryki; Metafo ra i idiom. Cz.II : Język a kultura; Język polskiej reklamy wczoraj i dziś. Podsumowanie - 15 przykazań dla twórców reklam; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 978-83-7489-003-8
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-06-1
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-0114615-X
1. Wstęp, 2. Sztuka a reklama, 3. Rozwój, 4. Reguły rządzące plakatem, 5. Twórcze wyzwanie, 6. Siła reklamy zewnętrznej, 7. Obrazy i słowa, 8. Marka a klient, 9. Nie tylko billboard, 10. Przyszłość, 11. Postscriptum
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-902-7
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-233-1292-3
Reklama a teorie kultury; telewizja a postmodernizm. Negocjacyjny charakter odbioru tekstów telewizyjnych; Muzyczne teledyski i telewizyjne reklamy jako teksty postmodernistyczne. Migotanie znaczeń w nowoczesnych tekstach promocyjnych; Tradycyjna reklama telewizyjna a postmodernistyczny tekst promocyjny - podobieństwa, różnice, klasyfikacje; Młodzież jako odbiorca telewizyjnych reklam i muzycznych teledysków; Młodość, młodzież, młodzieńczy bunt jako kategorie kulturowe; Koaktywna perswazja w tekstach promocyjnych skierowanych do młodzieży; Budowanie przekazu perswazyjnego; Dyskursywna analiza zawartości tekstów wyrażonych w języku buntu; Kilka ciekawych tekstów perswazyjnych i co z nich wynika.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Co trzeba wiedzieć o reklamie / Bogusław Kwarciak. - Wyd.2 rozsz. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1999. - 291,[13] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-43-3
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-43-3
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-80-87800-34-8
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Book
In basket
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 116, [2] s. : rys. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-01-16477-5
1. Podstawy; 2. Tytuł, nazwy, domeny; 3. Język a skuteczność oferty; 4. Słowa a wizerunek; 5. Marketing.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0700-6
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7363-410-X
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-347-4
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-921075-7-8
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89405-41-5
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7383-458-3
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again