Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Kantyka Jan
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Radiofonia
(3)
Środki masowego przekazu
(2)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reklama
(1)
Rozgłośnia regionalna
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizja
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Radio lokalne a wspólnota lokalna w Polsce, 2. Charakterystyka wybranej społeczności, 3. Propozycja oferty medialnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Stan i pespektywy radiofonii publicznej i komercyjnej: Dualny system radia i telewizji w Republice Federalnej Niemiec w kontekście rozwoju europejskiego; Media rosyjskie- nowe opcje. Przemiana koncepcji jako podstawa zmian; Zmioany w radiu publicznym i komercyjnym na Słowacji; Radio i komunikowanie się w demokratycznej Hiszpanii; Rola radia publicznego i prywatnego w kanadyjskiej tożsamości narodowej; Radio w Bułgarii w okresie przekształceń politycznych; Radio w Polsce w pięć lat po zniesieniu monopolu państwa; Przyszłość radia publicznego BBC w Wielkiej Brytanii; Możliwości dalszego rozwoju radia i innych mediów elektronicznych w Polsce; 2. Szanse i zagrożenia dla radia publicznego i komercyjnego: Wymogi odpowiedzialności współczesnej- casus radia; Granice wolności i przekazu radiowego; Radio publiczne- partner czy konkurent radia prywatnego?; Analiza struktury współczesnej radiofonii rosyjskiej w okresie transformacji; Współczesne polskie radio "bęben plemienny" czy "partner do pogawędki"; Radio lokalne w Szwecji- przejście od paternalizmu do populizmu; Serwisy informacyjne publicznych i prywatnych stacji radiowych. Analiza preferencji; Zarządzanie komercyjną stacją radiową w warunkach kształtowania się rynku mediów w Polsce; 3. Radio w warunkach konkurencji: Radio a koncepcja społeczeństwa informacyjnego; WRRR, czyli w Radiu Reklama Rap; Radiofonia w nowych landach Republiki Federalnej Niemiec; Pięciolecie transformacji radia katolickiego w Polsce; Program dla Zagranicy Polskiego radia; Radiofonia Lubelszczyzny w procesie transformacji; Różnorodność programowa a status ekonomiczny rozgłośni katolickich w Polsce; 4. Radio w świetle badań medioznawczo-socjologicznych: Słuchacze radia publicznego i stacji komercyjnych w Polsce (1994-1995). Szkic do portretu; Radio jako źródło informacji; Kształtowanie się lokalno-regionalnego rynku radiowego w okresie transformacji na tle zjawisk ogólnopolskich; Oczekiwania społeczne wobec radia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316,77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej