Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(6)
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(6)
Author
Dobosz Izabela
(2)
Boczkowska Magdalena
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Gierula Marian. Red
(1)
Golka Bartłomiej
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Polińska Karolina
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Sarna Paweł
(1)
Steciąg Magdalena
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Radiofonia
(5)
Dziennikarze
(3)
Telewizja
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Prawo prasowe
(2)
Wydawnictwa
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma amerykańskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma społeczno-kulturalne amerykańskie
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Gazety amerykańskie
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Reklama radiowa
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
1939-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Felieton
(1)
Kazachstan
(1)
Wywiady
(1)
10 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7481-049-1
Cz.I Radio i jego gatunki: 1. Zarys rozwoju radia, 2. Zarys rozwoju gatunków radiowych. Cz.II Sposób istnienia gatunków w radiu komercyjnym: 1. Informacja i wiadomości radiowe w radiu komercyjnym, 2. Wywiad w radiu komercyjnym, 3. Felietonistyka w radiu komercyjnym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7436-174-3
Media w XXI wieku; Prasa; Radio; Telewizja; Nowe media - przykład Polski; Dziennikarze ich organizacje; Prasa, radio, telewizja w Polsce - statystyka; Media na świcie; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej; W poszukiwaniu misji mediów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Prawo prasowe / Izabela Dobosz. - Wyd. 2 Stan prawny na 5.11.2011 r., wuzględnia zmiany, które wejdą w życie 29.12.2011 r. oraz 29.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 281, [1] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka / Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.)
ISBN: 978-83-264-1554-8
1. Historia ustawodawstwa prasowego. 2. Wolność prasy. 3. Ustawa - prawo prasowe i ustawa o radiofonii i telewizji. Zasady ogólne, zakres przedmiotowy ustaw, definicje ustawowe. 4. Organizacja działalności wydawniczej. 5. Organizacja działalności radiowej i telewizyjnej. 6. Ustawowe wymogi treści publikacji prasowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych. 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy. 8. Odpowiedzialność prawna dziennikarzy i prasy. 10. Sprostowania i odpowiedzi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
Prawo prasowe : podręcznik / Izabela Dobosz. - Stan prawny na 1.10.2006 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2006. - 271, [1] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka / Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.)
ISBN: 83-7444-390-1
1. Historia ustawodawstwa prasowego. 2. Wolność prasy. 3. Ustawa - prawo prasowe i ustawa o radiofonii i telewizji. Zasady ogólne, zakres przedmiotowy ustaw, definicje ustawowe. 4. Organizacja działalności wydawniczej. 5. Organizacja działalności radiowej i telewizyjnej. 6. Ustawowe wymogi treści publikacji prasowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych. 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy. 8. Odpowiedzialność prawna dziennikarzy i prasy. 10. Sprostowania i odpowiedzi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89430-13-7
1. Radio- źródło informacji i "teatr wyobraźni": Radio jako środek komunikacji; Radio w Polsce; Przyszłość radia; Codzienne życie radia; 2. Reklama w radiu: Radio jako medium reklamowe; Reklama radiowa; 3. Etyka i prawo w radiu: Etyka dziennikarska; Najważniejsze regulacje prawne w dziedzinie mediów; Prawne uregulowania reklamy radiowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rocznik Prasoznawczy / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 83-02-09254-1
1. Od gazet drogich do tanich, 2. Początki systemu medialnego, 3. System multimedialny - ramy instytucjonalne, 4. Podstawy systemu informacyjnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Authority data
Radiofonia - historia (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again