Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Autor
Dobosz Izabela
(2)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Pastuszko Grzegorz
(1)
Steciąg Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Radiofonia
(4)
Dziennikarze
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Prawo prasowe
(2)
Telewizja
(2)
Wydawnictwa
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Audycje radiowe
(1)
Dezinformacja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Internet
(1)
Koncesja
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Pluralizm mediów
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo mediów
(1)
Reklama radiowa
(1)
Swoboda wypowiedzi
(1)
Wolność mediów
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Felieton
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Radio i jego gatunki: 1. Zarys rozwoju radia, 2. Zarys rozwoju gatunków radiowych. Cz.II Sposób istnienia gatunków w radiu komercyjnym: 1. Informacja i wiadomości radiowe w radiu komercyjnym, 2. Wywiad w radiu komercyjnym, 3. Felietonistyka w radiu komercyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w XXI wieku; Prasa; Radio; Telewizja; Nowe media - przykład Polski; Dziennikarze ich organizacje; Prasa, radio, telewizja w Polsce - statystyka; Media na świcie; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej; W poszukiwaniu misji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo prasowe / Izabela Dobosz. - Wyd. 2 Stan prawny na 5.11.2011 r., wuzględnia zmiany, które wejdą w życie 29.12.2011 r. oraz 29.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 281, [1] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Historia ustawodawstwa prasowego. 2. Wolność prasy. 3. Ustawa - prawo prasowe i ustawa o radiofonii i telewizji. Zasady ogólne, zakres przedmiotowy ustaw, definicje ustawowe. 4. Organizacja działalności wydawniczej. 5. Organizacja działalności radiowej i telewizyjnej. 6. Ustawowe wymogi treści publikacji prasowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych. 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy. 8. Odpowiedzialność prawna dziennikarzy i prasy. 10. Sprostowania i odpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo prasowe : podręcznik / Izabela Dobosz. - Stan prawny na 1.10.2006 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2006. - 271, [1] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Historia ustawodawstwa prasowego. 2. Wolność prasy. 3. Ustawa - prawo prasowe i ustawa o radiofonii i telewizji. Zasady ogólne, zakres przedmiotowy ustaw, definicje ustawowe. 4. Organizacja działalności wydawniczej. 5. Organizacja działalności radiowej i telewizyjnej. 6. Ustawowe wymogi treści publikacji prasowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych. 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy. 8. Odpowiedzialność prawna dziennikarzy i prasy. 10. Sprostowania i odpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Radio- źródło informacji i "teatr wyobraźni": Radio jako środek komunikacji; Radio w Polsce; Przyszłość radia; Codzienne życie radia; 2. Reklama w radiu: Radio jako medium reklamowe; Reklama radiowa; 3. Etyka i prawo w radiu: Etyka dziennikarska; Najważniejsze regulacje prawne w dziedzinie mediów; Prawne uregulowania reklamy radiowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej