Form of Work
Książki
(18)
Status
available
(14)
only on-site
(14)
Branch
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(14)
Author
Chodyński Andrzej
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fleischer Michael
(1)
German Kathleen
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Huczek Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lupa Iwona
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Monroe Alan H
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patten Dave
(1)
Popielec Dominika
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smektała Tymon
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Socha Irena
(1)
Staszewska Joanna
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(18)
Subject
Public relations
(13)
Internet
(5)
Marketing
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Reklama
(4)
Controlling
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Banki
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konkurencja
(1)
Lobbing
(1)
Logistyka
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Okładki czasopism
(1)
Organizacja
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Private equity
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Public relations w internecie
(1)
Publicystyka polska
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Radio Zet
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sojusz Lewicy Demokratycznej
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Venture capital
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wolontariusze
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
20 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910486-9-2
1. Podstawy konstruktywistycznej i systemowej teorii komunikacji, 2. Media w perspektywie konstruktywizmu, 3. Krótki zarys rozwoju desingu, 4. Corporate identity, 5. Public relations
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89964-30-9
1. Przestrzeń porządku instytucjonalnego, 2. In fascinatio nugacitatis, 3. W kierunku harmonii - antynomii porządku instytucjonalnego, 4. A wizerunek budujemy na miarę "naszego New Age"
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-246-0300-X
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja wizerunkowa : e-public relations / Tymon Smektała. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum , b.r. - 196 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-828-4
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w działalności banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, 2006. - 208 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-7251-586-7
I. Istota marketingu bankowego. II. Instrumenty marketingu. III. Segmentacja klientów. IV. Badania marketingowe. V. Subtelna sztuka reklamy. VI. Elementy kształtujące wizerunek banku. VII. Relacja bank - klient w budowaniu trwałych więzi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-65357-37-3
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-47-3
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, 2008. - 176 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-906109-4-8
1. Środowisko internetu. 2. Strategie i modele biznesu w sieci. 3. Przyszłość mediów. 4. Badania marketingowe w internecie. 5. Zachowania i motywacje konsumentów w sieci. 6. Web 2.0. 7. Treści multimedialne w internecie. 8. Działania promocyjne w internecie. 9. Public relations w internecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-70-0
1. Public relations w ujęciu społecznym. W kierunku nowej koncepcji komunikowania instytucjonalnego; 2. Uwarunkowania public relations szkół wyższych w Polsce; 3. Założenia, cele i organizacja działań public relations w uczelniach- rozwiązania modelowe a praktyka społeczna; 4. Uczelnia w systemie społeczno-politycznym; 5. Instrumenty akademickiego public relations; 6. Rola PR w budowaniu wspólnoty akademickiej; 7. Public relations uczelni w procesach agregowania kapitału społecznego. Przykłady dobrych praktyk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Public relations w Internecie / Tymon Smektała. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2006. - 198 s., il., rys., tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 83-7277-223-1
1. Istota dziedziny public relations. 2. Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations. 3. Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi. 4. e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations.5. e-społeczności. 6. Internet w kryzysowym public relations
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-819-8
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-82-6
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-923262-0-5
1. Planowanie działań komunikacyjnych, 2. Relacje z mediami, 3. PR korporacyjny, 4. PR produktu, 5. Komunikacja wewnętrzna, 6. Organizacja imprez i sponsoring, 7. Komunikacja kryzysowa, 8. B2B, czyli business w PR, 9. Corporate Social Responsibility - wybór czy konieczność?, 10. Relacje inwestorskie, 11. Public affairs & lobbying
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86308-95-8
1. Słowo elektroniczne. strategie werbalne w epoce nowych mediów, 2. Partwork - tekst medialny - tekst krytyczny. Przykład pragmatycznej analizy zawartości, 3. Przedwyborczy wizerunek Sojuszu Lewicy Demokratycznej w " Gazecie Wyborczej ", 4.Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-537-5
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zeszyt Nr 3 rok 2002. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2002. - 2476, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie ; Zeszyt Nr 3 rok 2002)
Część I: Gospodarka rynkowa. Wymiana rynkowa inspiracją i bodźcem wzrostu gospodarczego; Społeczno-ekonomiczne ugraniczenia rozwoju gospodarki rynkowej w Polsce; Współczesne problemy zarządzania public relations; Prawnopolityczne otoczenia a bezpieczeństwo przedsiębiorcy. Część II: Rynek finansowy. Determinanty zarządzania ryzykiem stopy procentowej; Rynki papierów wartościowych w krajach Unii Europejskiej; Rynek euroobligacji - jego charakterystyka i powstanie; Czy bilans jest wiarygodnym źródłem informacji; Niezależność audytora w świetle standardów międzynarodowych. Część II: Turystyka. Organizator i propagator masowje turystyki pieszej w Polsce - dr Mieczysław Orłowicz; Rola turystyki w rozwiązywaniu problemów w euroregionach; Produkt turystyczny w kontekście marketingowym; Ekonomiczne i socjologiczne relacje pomiędzy grupami przyjezdnych a mieszkańcami gmin turysycznych. Część IV: Edukacja. Prakseologia i logika w edukacji bankowej; Inteligencja jako wyznacznik wydajności zawodowej i jej poziom u studentów bankowości; E-edukacja uniwersytecka - szans czy zagrożenie?; Wykształcenie i znajomość języków obcych jako instrument obrony przed bezrobociem; Metody aktywizacji i motywowania studentów do nauki języków obcych; Wykorzystanie komputera w nauce matematyki i statystyki przez studentów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie; Polityka Federacji Rosyjskiej wobec USA po wydarzeniach z 11 września 2001 roku. Rewolucja czy proces.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Public relations - stosowanie (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again