Form of Work
Książki
(14)
Status
only on-site
(14)
available
(10)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(14)
Author
Ali Moi
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Frołow Kuba
(1)
Goldman Martin
(1)
Henslowe Philip
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kall Jacek
(1)
Laermer Richard
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Patten Dave
(1)
Piasta Łukasz
(1)
Prichinello Michael
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Scott David Meerman
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
Public relations
(14)
Reklama
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing
(3)
Sponsoring
(3)
Internet
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Blogi
(1)
Innowacje
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Konferencja prasowa
(1)
Książka
(1)
Lobbing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Opinia publiczna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rynek
(1)
Strony WWW
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wybory
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
14 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-60186-38-3
Trochę historii; Kiedy zacząć kampanię?; Kampania wyborcza; Przygotowanie kandydata; Wystąpienia publiczne; Kontakty z prasą - Public i Media Relations; Reklama polityczna; Sytuacje kryzysowe; Zakończenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-625-X
Cz.I Zasady : 1.Od podstaw : definicje, 2.Wyjdź im na przeciw : dobrze poznaj swoich klientów, 3.Produkty : trzeźwe spojrzenie, 3.Jak walczyć z konkurencją - i wygrać!, 5.Kreowanie wizerunku, 6.Dobra ocena : w poszukiwaniu zysku, 7.Jak tworzyć PR i strategię marketingową. Cz.II Praktyka : 8.Jak korzystać z mediów, 9.Pamiętny dzień : jak zorganizować uroczystość, 10.Pieniądze : sukces sprzedaży, 11.Jak pisać : planowanie i oparcowywanie przekonujących publikacji, 12.Zrób to sam : jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami, 13.Wznieś transparent : planowanie kampanii, 14.Zorganizuj stoisko : podbijaj targi i wystawy, 15.Reklama i sponsoring, 16.Skrzynak pocztowa : usuwanie śmieci z poczty, 17.Promocja firmy : jak wybrać najlepsze narzędzia, 18.Zbieranie informacji : badnie marketingowe, 19.Klient nasz pan : jak troszczyć się o klienta, 20.Komunikacja w firmie : jak ją usprawnić. Cz.III Profesjonaliści : 21.Jak rozmawiać z fotografem, 22.Jak przygotować promocyjny film video, 23.Absolutnie przebojowy : jak wybrać konsultanta PR, 24.Dobry projektant, najlepszy projekt, 25.Jak zawrzeć z drukarnią korzystą umowę, 26.Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku, 27.Jak korzystać z usług agencji reklamowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-566-8
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89120-81-X
Cz. I Publiczna Prezentacja: Aby ludzie o nas mówili; Prasa. Cz. II Sedno sprawy: Metody robienia szumu; Jak odpowiednio ująć temat; Przygotowanie do uderzenia; To twój wywiad! Cz. III Kreowanie wizerunku medialnego na wyższym poziomie: Jak zdobyć i utrzymać pozycję; Gdy robi się o tobie głośno; Internet PR to ciężka praca; Narzędzia skutecznego PR-owca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86210-68-0
1. Dlaczego public relations?, 2. Co to jest public relations, 3. Zasady efektywnego komunikowania w procesie public relations, 4. Rola i cele public relations, 5. Środki P.R i ich wykorzystanie, 6. Agencja czy działanie wewnątrz własnych struktur, 7. Public relations a reklama, 8. Etyka w publc relations, 9. Na zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-921075-5-1
1. Słowo na początku, 2. Cel, wizja, misja - najważniejsze słowa komunikacji, 3. Nowe trendy, czyli społeczeństwo do którego kierujesz słowa, 4. Od słów do czynów, 5. Głos twojego sumienia, 6. Komunikowanie się, czyli nie tylko słowa, 7. Komunikowanie skuteczne, 8. Proces komunikowania, 9. Strategia komunikacyjna, 10. Public relations wewnętrzne, 11. Public relations zewnętrzne, 12. Komunikacja w kryzysie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89143-80-8
1. Jak ze szczura zrobić chomika czyli czym są public relations; 2. Jak pogoda czyli komu potrzebne są public relations; 3. O sobie samych czyli czym są wewnętrzne public relations; 4. Do miasta przyjeżdża cyrk czyli czym są media relations; 5. Public relations, promocja, reklama, marketing; 6. Działania public relations- w firmie czy na zewnątrz; 7. Jak wewnątrz firmy zorganizować komórkę public relations; 8. Baza klientów komórki public relations; 9. System Identyfikacji Wizualnej; 10. Strona internetowa narzędziem public relations; 11. Strategia public relations; 12. Nie zawracać głowy naczelnym czyli kiedy, co i komu; 13. Skuteczny komunikat prasowy; 14. Co to jest Press Kit i jak go stworzyć; 15. Rzutnik nie widzi laptopa czyli udana konferencja prasowa; 16. Za książkę odpowiada kolega czyli udział w targach; 17. Trasa promocyjna autora; 18. Patronaty medialne; 19. Badania efektywności działań PR; 20. Co to jest Press Book i jak go stworzyć; 21. Żadne obiadki czyli o osobistych relacjach z dziennikarzami; 22. Public relations w sytuacjach kryzysowych; 23. Przed mikrofonem; 24. Czytelnia sybiektywna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-899-6
1. Komunikowanie się i rola public relations. 2. Zewnętrzne agencje PR. 3. Etyka i prawo. 4. Praca z dostawcami. 5. Praca z wydawcami. 6. Współpraca z drukarnią. 7. Współpraca z fotografikami. 8. Współpraca z projektantami. 9. Tworzenie filmów wideo. 10. Wystawy i inne imprezy. 11. Promocje i imprezy. 12. Wizyty. 13. Sponsoring i działalność edukacyjna. 14. Pisma biznesowe. 15. Zarządzanie kryzysowe. 16. Praca z mediami. 17. Zewnętrzne wsparcie medialne. 18. Planowanie i programowanie. 19. Ocena i ewaluacja. 20 Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-819-8
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 978-83-208-1977-9
1. Planowanie kampanii reklamowej; 2. Adresaci, cele i treści reklamy; 3. Planowanie mediów; 4. Pomiar skuteczności reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89125-49-8
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89808-10-2
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-923262-0-5
1. Planowanie działań komunikacyjnych, 2. Relacje z mediami, 3. PR korporacyjny, 4. PR produktu, 5. Komunikacja wewnętrzna, 6. Organizacja imprez i sponsoring, 7. Komunikacja kryzysowa, 8. B2B, czyli business w PR, 9. Corporate Social Responsibility - wybór czy konieczność?, 10. Relacje inwestorskie, 11. Public affairs & lobbying
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86056-36-3
I. Współpraca z prasą: 1. Informacja prasowa, 2. Baza danych, 3. Konferencja prasowa, 4. Inne możliwości, 5. PR w sytuacjach kryzysowych. II. Kontakty z opinia publiczną: 1. Na zewnątrz: informowanie klientów, 2. Do wewnątrz: informowanie i motywowanie, 3. Sponsoring
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again