Form of Work
Książki
(23)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(20)
available
(17)
Branch
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(20)
Author
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Huczek Marian
(2)
Szymańska Aneta
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brittain Paul
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Davis Anthony
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haliżak Edward M
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kmon Anna
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kubies Wacław
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Noch Tadeusz
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Polak Waldemar
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Socha Irena
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Styś Aniela
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Zrałek Maria
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(25)
Subject
Public relations
(19)
Organizacja
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Zarządzanie
(7)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Instytucje nonprofit
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Sponsoring
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Czas pracy
(1)
Fundacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Hutnictwo
(1)
Informacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Kryzys
(1)
Lobbing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Nowy Sącz (woj. Małopolskie)
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odlewnictwo
(1)
Organizacja -- kultura -- zagadnienia
(1)
Organizacje
(1)
Policja
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przywództwo
(1)
Public realtions
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Public reltions
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Reklama -- zagadnienia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Sekurytyzacja
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Wojsko
(1)
Wolontariusze
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
27 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-208-1630-0
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-933-5
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1698-3
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-47-3
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2006)
1.Kluczowa rola wyższej ekonomicznej i przedsiębiorczości w realizacji założeń transformacji polskiej gospodarki; 2. Strategiczne uwarunkowania rozwoju małych firm w Polsce; 3. Społeczne uwarunkowania restrukturyzacji sektorowej; 4. Sytuacja na rynku hutniczym w kraju i na świeci. Prognozy, zmiany , statystyka; 5. Możliwości ograniczenia bezrobocia według dominujących kierunków głównego nurtu myśli ekonomicznej; 6. Wydatki z budżetu państwa na świadczenia emerytalne żołnierzy zawodowych w latach 1990-2002; 7. Nowoczesne zarządzanie gminą a jej wizerunek - podstawowe elementy systemu tożsamości wizualnej; 8. Outsourcing jako współczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; 9. Controlling jako instrument wspomagający zarządzanie placówką służby zdrowia; 10. Podatki pośrednie w Szwecji w latach 2000-2001; 11. Sylwetki wielkich ekonomistów: Adam Smith (1723-1790)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-33-8
Zawiera: I. Uwarunkowania poczucia bezpieczeństwa w środowisku lokalnym; II. Istota bezpieczeństwa publicznego i zadania podmiotów je realizujących; III. Identyfikacja zakresu zadań policji w środowisku lokalnym; IV. Wizerunek policji na podstawie wyników badań opinii publicznej; V. Opinia osób starszych na temat funkcjonowania Policji w środowisku lokalnym; VI.Budowanie wizerunku Policji jako odpowiedź na zidentyfikowane w badaniach potrzeby otoczenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89762-14-6
Rola pracowników i kontrahentów organizacji zarządzanej środowiskowo w systemach ISO 14001 i EMAS; Kompetencje emocjonalne w praktyce kierowania (paradygmat przywództwa kierowniczego i charyzmatycznego); Wewnętrzne public relations - istotny element budowania wizerunku firmy; Wpływ zmiany umowy ubezpieczenia po nowelizacji Kodeksu cywilnego na sposób zarządzania zakładami ubezpieczeniowymi; Etyka w organizowaniu zespołów ludzkich; Buforowanie i harmonogramowanie w wybranych metodach planowania i sterowania produkcją; Wartość płynności przedsiębiorstwa - zarys zagadnienia; Projektowanie budżetów pro forma przedsięwzięć gospodarczych metodą Hash; Społeczna odpowiedzialność firm; Istota motywacji pracowniczej. Definicja i podstawowe koncepcje. Rola miękkiego prawa (soft law) w funkcjonowaniu organizacji gospodarczych w kontekście zasad ładu korporacyjnego (corporate governance) w polskich spółkach kapitałowych; Kształtowanie warunków pracy; Miękkie zarządzanie w perspektywie interakcjonistycznej socjologii kultury; Rola menedżera w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem; Udział bezpośrednich inwestycji zagranicznych w przepływie innowacji do przedsiębiorstw; Kultury organizacyjne przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym; Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Ocena efektów działań zmierzających do zmiany struktury właścicielskiej w ramach restrukturyzacji finansowej; Zarządzanie zasobami ludzkimi - przedsiębiorczość ekonomiczna i pozaekonomicznaa w świetle badań; Public relations jako instrument koncepcji strategii promocyjnej Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy; Wykorzystanie analizy KCS w małym przedsiębiorstwie; Partie polityczne a polityka kadrowa w administracji publicznej; Przesłanki i implikacje Market-Based Management; Uwarunkowania wdrożenia technologii informatycznych wspomagających procesy zarządzania w administracji publicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia zarządzania w organizacji / red. nauk. Anna Maria Zawadzka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 303, [1] s. : rys. , tab. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-01-16356-3
1. Kształtowanie kultury organizacyjnej- trendy: Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy; Wielokulturowość w organizacji- wyzwania dla zarządzania; 2. Rozwijanie systemów zarządzania potencjałem społecznym- kierunki: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach; Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji; 2. Jednostka w organizacji- nowe zagadnienia: Zaangażowanie w pracy i organizacji- przegląd problematyki i narządzi pomiaru; Strategie pomocy emocjonalnej- konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami; 4. Kształtowanie wizerunku organizacji i marki- nowe możliwości i metody: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa- przegląd pojęć i metod pomiaru; O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia zarządzania w organizacji / red. nauk. Anna Maria Zawadzka. - Wyd. 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2014. - 303, [1] s. : rys. , tab. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-01-16356-3
1. Kształtowanie kultury organizacyjnej- trendy: Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy; Wielokulturowość w organizacji- wyzwania dla zarządzania; 2. Rozwijanie systemów zarządzania potencjałem społecznym- kierunki: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach; Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji; 2. Jednostka w organizacji- nowe zagadnienia: Zaangażowanie w pracy i organizacji- przegląd problematyki i narządzi pomiaru; Strategie pomocy emocjonalnej- konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami; 4. Kształtowanie wizerunku organizacji i marki- nowe możliwości i metody: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa- przegląd pojęć i metod pomiaru; O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1706-5
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1559-2
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88785-69-9
R.I Komunikacja marketingowa: 1. Proces komunikacji i jego znaczenie, 2. Komunikacja jako element marketingu mix, 3.Zintegrowana komunikacja marketingowa. R.II Public relations - komunikacja z otoczeniem: 1. Istota public relations, 2. Public relations a pojęcia pokrewne, 3. Historia i rozwój PR, 4. Teoretyczne modele public relations, 5. Rola i miejsce public relations w organizacji. R.III Fazy procesu public relations: 1. Różne koncepcje procesu PR, 2. Analiza stanu wyjściowego, 3. Planowanie, 4. Wdrożenie planu komunikacyjnego, 5. Ocena efektywności działań public relations. R.IV Techniki public relations i ich praktyczne zastosowanie: 1. Klasyfikacja technik PR, 2. Komunikacja zewnętrzna, 3. Komunikacja wewnętrzna, 4. Specyficzne obszary zastosowań public relations, 5. PR w wybranych instytucjach, 6. Nowe trendy w PR
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88785-49-4
R.I Komunikacja marketingowa: 1. Proces komunikacji i jego znaczenie, 2. Komunikacja jako element marketingu mix, 3.Zintegrowana komunikacja marketingowa. R.II Public relations - komunikacja z otoczeniem: 1. Istota public relations, 2. Public relations a pojęcia pokrewne, 3. Historia i rozwój PR, 4. Teoretyczne modele public relations, 5. Rola i miejsce public relations w organizacji. R.III Fazy procesu public relations: 1. Różne koncepcje procesu PR, 2. Analiza stanu wyjściowego, 3. Planowanie, 4. Wdrożenie planu komunikacyjnego, 5. Ocena efektywności działań public relations. R.IV Techniki public relations i ich praktyczne zastosowanie: 1. Klasyfikacja technik PR, 2. Komunikacja zewnętrzna, 3. Komunikacja wewnętrzna, 4. Specyficzne obszary zastosowań public relations, 5. PR w wybranych instytucjach, 6. Nowe trendy w PR
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14866-9
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-691-4
Nurt krytyczny w teorii public relations. Nowe koncepcje teoretyczne czy tylko kontestowanie dotychczasowych podejść badawczych, modeli i wzorców działania; Cz. I Public relations w zarządzaniu organizacjami. Nowe koncepcje, nowe wyzwania: Komunikacja wewnętrzna - czynnik sukcesu komunikacyjnego organizacji; CSR jako narzędzie budowania marki; Wizerunek przedsiębiorstwa w kryzysie (na przykładzie Toyoty); etykieta biznesu w kreowaniu wizerunku; etyczne aspekty public relations; Czy PR potrzebuje retoryki?; Cz. II Rola public relations w zarządzaniu publicznym: Public relations w rozwiązywaniu problemów społecznych; Public relations uczelni; Rola procesu komunikowania w budowaniu relacji z interesariuszami jednostek ochrony zdrowia. Badania sondażowe; Tożsamość wizualna jako narzędzie budowy wizerunku miast w Polsce na podstawie sygnatur promocyjnych; Industriada 2010 - promocja sieciowego produktu turystycznego poprzez wydarzenie. Studium przypadku; Public relations i wykonywanie zadań oraz pełnienie funkcji jednostek samorządu terytorialnego w realizacji idei społeczeństwa obywatelskiego; Poza-pr-owskie kreowanie wizerunków narodowych: przykład "Entropy"; Strategie komunikowania organizacji pożytku publicznego z potencjałem darczyńcami w kontekście motywacji Polaków przy wyborze organizacji, którym przekazują 1% podatku; Istota public relations w świadomości studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań; Znaczenie city diplomacy w międzynarodowej promocji miast; Unia Europejska a obywatele - skuteczna czy nieskuteczna komunikacja; Wpływ działań public relations w projektach PHARE na wynik referendum europejskiego w województwie śląskim; Cz. III Nowe media czy stare media. Wzlot czy upadek znaczenia mediów w działalności public relations: Media relations jako istotny element kreowania wizerunku nowoczesnej organizacji; Media społecznościowe w budowaniu wizerunku szkoły wyższej. Raport z badań przeprowadzonych w Akademii ekonomicznej w Katowicach; Zarządzanie wizerunkiem polityka w obszarze social media; Wykorzystanie mediów społecznościowych przez grupy nacisku a wizerunek firmy; Media jako źródło i środek upowszechniania doktryn i ruchów społecznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87658-63-4
Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy; Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania; Wiedza - alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania; Public relations jako środek komunikacji w gminie; Miejsce i znaczenie Public Relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce; Kreowanie potrzeb konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych; Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument public relations przedsiębiorstw; Plakat i afisz w działaniach public relations; Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym; Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich; Instrumenty promocji w wyborczej strategii marketingowej; Czarne sztuczki - propaganda i PR; Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym; Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym; Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Wstęp; Cz. I: ROLA PUBLIC RELATIONS: Co to takiego? Powstanie i ewolucja PR, Zarządzanie PR, PR jako zawód Etyka i prawo w PR; Cz. II: STRATEGIE PR: Sąd opinii publicznej, Fundament PR: komunikowanie, Badania socjologiczne i psychologiczne dla PR, Planowanie działania, Ocena; CZ.III: TECHNIKI PR: Docieranie do audytoriów, Pisanie tekstów, Żywe słowo, PR i najnowsze techniki komunikowania; CZ.IV: ZASTOSOWANIE PR: Zakres stosowania PR. Wstęp; Wprowadzenie; Jak rozpocząć działalność PR w firmie?, Kontakty z prasą, Komunikacja w sytuacjach kryzysowych, Okazje specjalne, Programy PR, Komunikacja wewnętrzna - klucz do sukcesu w biznesie, PR kształtuje wizerunek firmy, PR w szerszym aspekcie społecznym, Specyfika polskiego PR, Media zmieniają siębądź przygotowany.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
In basket
W NUMERZE [CONTENTS] Edward Haliżak: Wstęp [Introduction] STUDIA [STUDIES] Edward Haliżak: Przedmiot, teoria i metodologia nauki o stosunkach międzynarodowych [The Subject, Theory and Methodology of the Science of International Relations], doi 10.7366/020909611201501, s. 11–34; Dariusz Popławski: Bariery członkostwa Konfederacji Szwajcarskiej w Unii Europejskiej [Barriers to the Membership of the Swiss Confederation in the European Union], doi 10.7366/020909611201502, s. 35–50; Joanna Starzyk-Sulejewska: Stosunki między Unią Europejską i ONZ – perspektywa teoretyczna i praktyczna [Relations of the European Union with the United Nations], doi 10.7366/020909611201503, s. 51–70; Rajendra K. Jain: Indian Perception of the European Union, doi 10.7366/020909611201504, s. 71–82; Manish Thapa: The role of the European Union in conflict resolution in Nepal, doi 10.7366/020909611201505, s. 83–92; Xiang Zuotao: Ji Wengang, EU’s perceptions in China: Teacher, Co-operator, Competitor and Troublemaker, doi 10.7366/020909611201506, s. 93–106; Andrzej Szeptycki: The EU in the mirror of the Ukrainian crisis (2013–2014), doi 10.7366/020909611201507, s. 107–126; Jorge A. Schiavon, Diego Dominguez: Latin American perceptions of Europe and the European Union, doi 10.7366/020909611201508, s. 127–140; Slobodan Samardžić: Evolution of the relations between Serbia and the European Union, doi 10.7366/020909611201509, s. 141–152; Martyn De Bruyn: The Transatlantic Trade and Investment Partnership: Dispute Settlement Mechanism, doi 10.7366/020909611201510, s. 153–162; Anna Wróbel: Ewolucja polityki rolnej Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych w świetle mierników OECD [EU and US Agricultural Policy in the Light of OECD Indicators], doi 10.7366/020909611201511, s. 163–186; Jakub Zajączkowski: Wybory parlamentarne w Indiach w 2014 r. – znaczenie dla polityki wewnętrznej i zagranicznej [Parliamentary Elections in India in 2014: Implications for the Domestic and Foreign Policy], doi 10.7366/020909611201512, s. 187–212; Stanisław Musiał: Maghreb w międzynarodowych stosunkach gospodarczych [The Maghreb in International Economic Relations], doi 10.7366/020909611201513, s. 213–230. SPRAWOZDANIA [REPORTS] Barbara Kratiuk, Joanna Starzyk-Sulejewska: Sprawozdanie z konferencji 23 października 2014 r. [Report on the international conference of the Institute of International Relations, UW and the Centre for Europe, UW, The World’s Perception of the European Union, Warsaw, 23 October 2014], s. 231–236. RECENZJE [REVIEWS] Edward Haliżak: Justyna Zając, European Union Policy in the Mediterranean: An International Roles Theory Approach, s. 237–240; Teresa Łoś-Nowak: Edward Haliżak, Jacek Czaputowicz (red.), Teoria realizmu w nauce o stosunkach międzynarodowych, s. 241–246; Anna Wróbel: Katarzyna Kołodziejczyk, Stosunki Unii Europejskiej z grupą państw Afryki, Karaibów i Pacyfiku. Rola i znaczenie umów o partnerstwie gospodarczym w zakresie handlu i pomocy rozwojowej; s. 247–250; Joanna Starzyk-Sulejewska: Artur Adamczyk, Dariusz Milczek, Kamil Zajączkowski (red.), Introduction to European Studies: A New Approach to Uniting Europe, s. 250–254; Andrzej Szeptycki: La Pologne au cœur de l’Europe, numer specjalny Questions internationales, septembre–octobre 2014, N° 69, s. 255–258.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
ISBN: 83-87708-46-1
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-923262-0-5
1. Planowanie działań komunikacyjnych, 2. Relacje z mediami, 3. PR korporacyjny, 4. PR produktu, 5. Komunikacja wewnętrzna, 6. Organizacja imprez i sponsoring, 7. Komunikacja kryzysowa, 8. B2B, czyli business w PR, 9. Corporate Social Responsibility - wybór czy konieczność?, 10. Relacje inwestorskie, 11. Public affairs & lobbying
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again