Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Author
Szymańska Aneta
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Public relations
(5)
Komunikacja społeczna
(3)
Dziennikarze
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Demokracja
(1)
Elita władzy
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Polityka
(1)
Przywództwo
(1)
Władza
(1)
Władza państwowa
(1)
8 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88785-49-4
R.I Komunikacja marketingowa: 1. Proces komunikacji i jego znaczenie, 2. Komunikacja jako element marketingu mix, 3.Zintegrowana komunikacja marketingowa. R.II Public relations - komunikacja z otoczeniem: 1. Istota public relations, 2. Public relations a pojęcia pokrewne, 3. Historia i rozwój PR, 4. Teoretyczne modele public relations, 5. Rola i miejsce public relations w organizacji. R.III Fazy procesu public relations: 1. Różne koncepcje procesu PR, 2. Analiza stanu wyjściowego, 3. Planowanie, 4. Wdrożenie planu komunikacyjnego, 5. Ocena efektywności działań public relations. R.IV Techniki public relations i ich praktyczne zastosowanie: 1. Klasyfikacja technik PR, 2. Komunikacja zewnętrzna, 3. Komunikacja wewnętrzna, 4. Specyficzne obszary zastosowań public relations, 5. PR w wybranych instytucjach, 6. Nowe trendy w PR
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88785-69-9
R.I Komunikacja marketingowa: 1. Proces komunikacji i jego znaczenie, 2. Komunikacja jako element marketingu mix, 3.Zintegrowana komunikacja marketingowa. R.II Public relations - komunikacja z otoczeniem: 1. Istota public relations, 2. Public relations a pojęcia pokrewne, 3. Historia i rozwój PR, 4. Teoretyczne modele public relations, 5. Rola i miejsce public relations w organizacji. R.III Fazy procesu public relations: 1. Różne koncepcje procesu PR, 2. Analiza stanu wyjściowego, 3. Planowanie, 4. Wdrożenie planu komunikacyjnego, 5. Ocena efektywności działań public relations. R.IV Techniki public relations i ich praktyczne zastosowanie: 1. Klasyfikacja technik PR, 2. Komunikacja zewnętrzna, 3. Komunikacja wewnętrzna, 4. Specyficzne obszary zastosowań public relations, 5. PR w wybranych instytucjach, 6. Nowe trendy w PR
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-235-0397-2
Część I: Główne tendencje rozwoju praktyk public relations w Stanach Zjednoczonych. Zarys historyczny. 1. Publicity, potrzeba uzasadnienia monopolu oraz promocja nowości technologicznych jako rodowód praktyk PR. 2. Wpływ propagandy politycznej na rozwój metod i strategii public relations. 3. Public relations w kontekście rozwoju kultury komercyjnej w Stanach Zjednoczonych. 4. Public relations jako praktyki pozyskiwania społecznej i moralnej akceptacji porządku korporacyjnego. 5. Public relations jako narzędzie walki o przychylność opinii publicznej w konfliktach interesów, 6. Dynamika rozwoju i specjalizacji PR. Część II. Public relations w perspektywie komunikowania społeczno-politycznego: 1. Public relations jako specjalizacja komunikowania. Techniki tworzenia komunikatów oraz strategie kontroli i wpływu, 2. Automodele ról zawodowych, funkcji społecznych, kodeksów postępowania oraz koncepcji etycznych public relations, 3. Public relations a rynkowe środki przekazu, 4. Ruchy społeczne i organizacje pozarządowe. Spontaniczność, uczestnictwo i instytucjonalizacja, czyli zmagania o charakter sfery publicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87367-24-9
Formowanie się państw narodowych w Europie Zachodniej; Kryzys, załamanie i powrót do rwnowagi; Inżynieria wyborcza : ograniczenia i możliwości; Prezydenci i zgromadzenia przedstawicielskie w prezydenckich systemach sprawowania władzy; Demokracja i rynek; Jak demokracje sprawują kontrolę nad siłami zbrojnymi; Konstytucje i demokracje; Porządek konstytucyjny i demokracja; Jak zdefiniować komunikację polityczną; Korupcja dyskursu politycznego jaj cztery odmiany; Definicje opinii publicznej; Spekulujący wyborca : komunikacja i perswazja w kampaniach prezydenckich; Partie ich instytucjonalizacja i modele organizacyjne; Znikający wyborca w Ameryce; Republika elektroniczna; Elementy przywództwa; O autonomii elit w demokracjach zachodnich
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Authority data
Public relations - historia (hasło przedmiotowe)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again