Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Flis Jarosław
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Public relations
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Akademia samorządowego wizerunku : praca zbiorowa / pod red. Dariusz Tworzydło. - Warszawa : INFOR, 2005. - 174 s. : fot. kolor., rys. ; 21 cm.
(Poradniki, Poradniki ; 5)
1. Strategia public relations. 2. Badania jako podstawa komunikacji. 3. Komunikacja wewnętrzna. 4. Komunikacja zewnętrzna. 5. Wizerunek lidera lokalnego. 6. Komunikowanie w kryzysie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia: 1. Kroki budowania strategii, 2. Cele i odbiorcy komunikowania, 3. Zrozumienie odbiorców, 4. Opracowanie przekazu, 5. Ramy działania, 6. Wybór form przekazu. Cz. II Taktyka: 1. Kontakt z dziennikarzem, 2. Komunikat prasowy, 3. Sprostowanie, 4. Program telewizyjny, 5. Konferencja prasowa, 6. Obecność w mediach, 7. Impreza masowa, 8. Aktywność odbiorców, 9. Impreza oficjalna. Cz. III Pola bitew: 1. Pola komunikowania, 2. Sytuacje kryzysowe, 3. Role rzecznika prasowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej