Form of Work
Książki
(6)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Author
Braithwaite Dominika
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Charles Sara C
(1)
Coyle Brenda
(1)
Gordic Bonnie
(1)
Graczkowska Małgorzata
(1)
Greenspan Stanley I
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Kołacz Jakub
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Nowak Aneta
(1)
Schwartz Marlene
(1)
Smith Heather
(1)
Teachman Bethany
(1)
Wieder Serena
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Dziecko
(2)
Zachowanie
(2)
Anoreksja
(1)
Anorektyczki i anorektycy
(1)
Autyzm
(1)
Bulimia
(1)
Bulimiczki i bulimicy
(1)
Cierpienie
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko trudne
(1)
Ludzie starzy
(1)
Młodzież
(1)
Odżywianie
(1)
Otyłość
(1)
Patologia społeczna
(1)
Poradnictwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychoterapia
(1)
Rozwód
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zespół ADHD
(1)
12 results Filter
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-3777-5
Zawiera: Część I: Postęp w rokowaniach dotyczących ASD mity, fakty, wczesne objawy oraz nowa podbudowa teoretyczna. 1: Zmiana definicji autyzmu i sposoby jego postrzegania; 2: Mity dotyczące ASD, w tym zespołu Aspergera, i ich błędne diagnozowanie; 3: Wczesne i trwałe objawy ASD; 4: Nowe cele stawiane dzieciom z ASD. Część II: Przede wszystkim rodzina. Jak rodzina może wykorzystywać model DIR, aby ułatwić nawiązywanie relacji, komunikację i myślenie. 5: Inicjatywa „Przede wszystkim rodzina”; 6: Wykorzystywanie uwagi i zaangażowania; 7: Zachęcanie do naprzemiennej komunikacji i wspólnego rozwiązywania problemów; 8: Symbole, pojęcia i słowa; 9: Logiczne myślenie i świat rzeczywisty; 10: Wyższe poziomy myślenia abstrakcyjnego i refleksyjnego; 11: Niepowtarzalne profile biologiczne I; 12: Niepowtarzalne profile biologiczne II. Część III: Floortime. 13: Floortime jako podejście rodzinne; 14: Floortime; 15: Metoda Floortime zawsze i wszędzie; 16: Najtrudniejszy element metody Floortime; 17: Praca ze starszymi dziećmi, nastolatkami i dorosłymi z ASD I; Praca ze starszymi dziećmi nastolatkami i dorosłymi ze spektrum autyzmu II. Część IV: Ekspertyza i sposoby terapii. 19: Ekspertyza; 20. Kompleksowy program terapii wykorzystujący podejście DIR/Floortime; 21: Programy edukacyjne przyjające myśleniu, komunikacji i postępom w nauce. Część V: Radzenie sobie z trudnymi objawami. 22: Język wyuczony i echolalia; 23: Samostymulacja, potrzeba bodźców zmysłowych, nadpobudliwość i zachowania unikające; 24: Posiłki, korzystanie z toalety, ubieranie się i radzenie sobie z nowymi wyzwaniami; 25. Problemy z zachowaniem; 26: Radzenie sobie z uczuciami; 27: Załamania i regresje; 28: Rozwój umiejętności społecznych. Załącznik A; Załącznik B; Załącznik C.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0867-6
1. Co się dzieje z Twoim dzieckiem? Zrozumienie i ocena zaburzeń odżywiania; 2. Co powinieneś teraz zrobić? Jak znaleźć terapeutę i przeprowadzić zmiany w domu?; Jak to się stało?; Przyczyny zaburzeń odżywiania; 4. Jak rozmawiać z dzieckiem? Komunikacja w rodzinie a zaburzenia odżywiania; 5. Co możesz zrobić w domu? Jedzenie, dieta, ćwiczenia; 6. Jak przebiega terapia? Różne rodzaje terapii a Twój udział; 7. Przypadki szczególne. Specyficzne grupy pacjentów i towarzyszące im problemy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7318-268-5
1. Główne założenia poradnictwa. 2. Zaangażowanie emocjonalne. 3. Ciężko zdobyta mądrość. 4. Co inni dla nas robią. 5. Co sami robimy w relacjach z innymi. 6. Czego dowiadujemy się o sobie, wchodząc w relacje z innymi ludźmi. 7. W jaki sposób być autonomicznym? 8. Ja jako narzędzie w procesie poradnictwa. 9. Jesteśmy przyjaciółmi czy doradcami? 10. Jak przeprowadzać wywiad. 11. "To nie był mój pomysł". 12. "Jeśli nie chcę tańczyć, to ty mnie nie zmusisz" 13. Planowanie działanie. 14. Diagnozy: ich cele i źródła. 15. Przyglądając się życiu innych ludzi. 16. Do kogo pójdziemy? 17. Kiedy mogę powiedzieć, co czuję? 18. Psychoterapia wspierająca. 19. Odczytywanie znaków: praca z rodzinami. 20. Narkotyki: użycie i nadużycie. 21. Pić, wypić, upić się. 22. Język osób z poważnymi zaburzeniami. 23. Depresja - choroba wszystkich ludzi. 24. Stres i lęk. 25. Problemy zdrowych ludzi. 26. Wstępne uwagi na temat zaburzeń osobowości. 27. Zaburzenia osobowości: grupa A. 28. Zaburzenia osobowości: grupa B. 29. Zaburzenia osobowości: grupa C. 30. Poradnictwo małżeńskie. 31. Udzielanie porad osobom z problemami natury seksualnej. 32. Poradnictwo związane z problemem HIV/AIDS. 33. Samobójstwo: ciężar ryzyka. 34. Śmierć w naszej kulturze. 35. Cierpienie związane z utrata kogoś lub czegoś. 36. Sytuacja kryzysowa - musimy być w pogotowiu. 37. "Doradzanie" samemu sobie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia na co dzień)
ISBN: 978-83-7554-045-1
1. Potrzeby emocjonalne dzieci: teoria; 2. Dziecięcy strach i lęk; 3. Smutne dzieci; 4. Zaburzenia zachowania; 5. Nadużycia emocjonalne i fizyczne zaniedbania; 6. Wykorzystywanie fizyczne i seksualne; 7. Rozwód i dzieci; 8. Rodzice, socjalizacja i sprawowanie kontroli; 9. Pomoc psychologiczna dla dzieci- praktyka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7489-440-1
1.Obraz kliniczny i diagnoza: Kliniczny obraz zaburzeń zachowania; Zaburzenia zachowania a zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD); Schematy poznawcze osób z ADHD a kształtowanie się zaburzeń zachowania; Bullying- zastraszanie i przemoc szkolna; Systemowa pomoc dziecku z zaburzeniami zachowania; Diagnoza zaburzeń zachowania; 2. Leczenie: Kompleksowe leczenie zaburzeń zachowania; Modele poznawczo-behawioralne zaburzeń zachowania i agresji. Programy terapeutyczne; Psychoterapia poznawczo-behawioralna chłopca skierowanego ze wstępnym, rozpoznaniem zaburzeń zachowania; Terapia rodzinna w leczeniu zaburzeń zachowania; Leczenie farmakologiczne; Sądowo-psychiatryczne aspekty zaburzeń zachowania; 3. Zaburzenia zachowania w szkole lub placówce: Uczniowie z zaburzonym zachowaniem i zaburzeniami zachowania; Prawo oświatowe a zaburzenia zachowania; Szkolny System Bezpieczeństwa; Szkolne działania interwencyjne; Szkolne procedury interwencyjne wobec uczniów przejawiających ryzykowne zachowania. Współpraca szkoły z policją i sądem rodzinnym; przykładowe procedury interwencyjne w gimnazjum; Zaburzenia zachowania jako skutek urazów psychicznych doznanych przez dziecko; Korygowanie zaburzeń zachowania w środowisku wychowawczym placówki; Projekt jako metoda pracy wychowawczej; Dom dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-680-9
1. Senior jako podopieczny; 2. Ja jako terapeuta; 3. Senior i terapeuta w DPS; 4. Pracownia terapii zajęciowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Authority data
Psychoterapia - poradnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Dziecko - psychoterapia - poradnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again