Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(7)
Autor
Karwat Mirosław (1953- )
(3)
Filipczak-Białkowska Anita
(2)
Lewicka Maria
(2)
Andruszko Robert
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Huddy Leonie
(1)
Jarvis Robert
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sears David S
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Ziółkowski Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Manipulacja (psychologia)
(4)
Polityka
(4)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing polityczny
(3)
Psychologia polityczna
(3)
Socjotechnika
(3)
Kampania wyborcza
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama polityczna
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Grupy społeczne
(1)
Język
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo polityczne
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Reklama prasowa
(1)
Sfera publiczna
(1)
Socjologia polityki
(1)
Wizerunek polityczny
(1)
Wybory
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Esej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Akredytacja- droga do uznania: Uznanie jako warunek uczestnictwa i sukcesu; Formalne procedury akredytacji; Akredytacja jako sprawdzian pretendentów; 2. Przesłanki akredytacji pretendentów: Racjonalne przesłanki uznania społecznego; Przesłanki fałszywej akredytacji; 3. Narzędzia i formy fałszywej akredytacji: Wyróżniki i atrybuty fałszywej akredytacji; Hipokryzja, czyli dwulicowość; Typowe metody i taktyki akredytacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, 2. Modele zachowań wyborczych obywateli, 3. Segmentacja rynku wyborczego, 4. Wizerunek kandydata, 5. Kobiety w wyborach politycznych, 6. Media w kampaniach politycznych, 7. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, 9. Kampania bezpośrednia, 10. Marketing polityczny w Internecie, 11. Negatywne kampanie polityczne, 12. Sondaże wyborcze-źródło informacji i wpływu, 13. Markeing powyborczy, 14. Obrona przed manipulacją wyborczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Wielość podmiotów zarejestrowanych w księdze ewidencji partii politycznych jest w świetle przepisów zawartych w Konstytucji RP sygnałem zachowania pluralizmu politycznego. Jest to przejaw wąskiego, ściśle prawnego definiowania zjawiska. W szerokim, społecznym znaczeniu zasada pluralizmu politycznego oznacza wielość dopuszczalnych w danym społeczeństwie stylów życia i preferowanych przez jednostki systemów wartości. W systemie pluralizmu politycznego grupy społeczne, które przejawiają określone systemy wartości, powinny mieć swoje reprezentacje w parlamencie. [...] Na podstawie obowiązującego w Polsce systemu prawnego nie można ustalić, jakie systemy ideologiczne są reprezentowane na polskiej scenie politycznej. W efekcie nie można stwierdzić, czy faktycznie funkcjonuje ich wiele, a ta wielość jest przecież cechą dystynktywną pluralizmu politycznego. Dopiero przeprowadzenie jakościowej analizy pozwala zweryfikować, jaki jest stan faktyczny. Parlament jest tym miejscem, gdzie do głosu mogą i powinni dochodzić reprezentanci różnych orientacji ideologicznych, gdzie powinno mieć miejsce ścieranie się różnych poglądów, a w wyniku tego procesu powinno następować podejmowanie najpoważniejszych decyzji na temat kształtu instytucji społecznych i przyszłości państwa. Debata parlamentarna to zatem ten rodzaj dyskursu, w którym powinien się przejawiać pluralizm polityczny. Przedstawione w tej książce badanie ukazuje, jaki jest stan faktyczny polskiej sceny politycznej z uwagi na kryterium zachowania pluralizmu politycznego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Wielość podmiotów zarejestrowanych w księdze ewidencji partii politycznych jest w świetle przepisów zawartych w Konstytucji RP sygnałem zachowania pluralizmu politycznego. Jest to przejaw wąskiego, ściśle prawnego definiowania zjawiska. W szerokim, społecznym znaczeniu zasada pluralizmu politycznego oznacza wielość dopuszczalnych w danym społeczeństwie stylów życia i preferowanych przez jednostki systemów wartości. W systemie pluralizmu politycznego grupy społeczne, które przejawiają określone systemy wartości, powinny mieć swoje reprezentacje w parlamencie. [...]

Na podstawie obowiązującego w Polsce systemu prawnego nie można ustalić, jakie systemy ideologiczne są reprezentowane na polskiej scenie politycznej. W efekcie nie można stwierdzić, czy faktycznie funkcjonuje ich wiele, a ta wielość jest przecież cechą dystynktywną pluralizmu politycznego. Dopiero przeprowadzenie jakościowej analizy pozwala zweryfikować, jaki jest stan faktyczny.

Parlament jest tym miejscem, gdzie do głosu mogą i powinni dochodzić reprezentanci różnych orientacji ideologicznych, gdzie powinno mieć miejsce ścieranie się różnych poglądów, a w wyniku tego procesu powinno następować podejmowanie najpoważniejszych decyzji na temat kształtu instytucji społecznych i przyszłości państwa. Debata parlamentarna to zatem ten rodzaj dyskursu, w którym powinien się przejawiać pluralizm polityczny. Przedstawione w tej książce badanie ukazuje, jaki jest stan faktyczny polskiej sceny politycznej z uwagi na kryterium zachowania pluralizmu politycznego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Uporządkowany chaos; 2. Nowa propaganda; 3. Nowi propagandziści; 4. Psychologia kontaktów z otoczeniem; 5. Biznes i sfera publiczna; 6. Propaganda i przywództwo polityczne; 7. Działalność kobiet i propaganda; 8. Propaganda w służbie edukacji; 9. Propaganda i polityka społeczna; 10. Sztuka i nauka; 11. Mechanika propagandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały. Konferencje ; Nr 60)
Jezyk i psychologia, Jezyk orzeczeń i diagnozy psychologicznej, Język reklamy politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Politika / Uniwersytet Jagielloński)
1. Psychologie leżące u podstaw psychologii politycznej. 2. Modele podejmowania decyzji. 3. Rozwój polityczny w okresie dzieciństwa i w wieku dorosłym. 4. Osobowość a zachowanie polityczne. 5. Ewolucyjne podejścia do zachowań politycznych. 6. Psychologia emocji i polityki. 7. Retoryka polityczna. 8. Psychologia polityczna a polityka zagraniczna. 9. Teoria obrazu i interakcje strategiczne w dziedzinie stosunków międzynarodowych. 10. Analiza konfliktów i ich rozwiązywanie. 11. Komunikacja i polityka w epoce informacji. 12. Wizerunki poityczne: tworzenie i sterowanie. 13. Przetwarzanie informacji a opinia publiczna. 14. Wartości, ideologia i strukturyzacja postaw politycznych. 15. Tożsamość grupowa a spójność polityczna. 16. Uprzedzenia i wrogość między grupami. 17. Teoretyczne ujęcie płci kulturowej w badaniach z dziedziny psychologii politycznej. 18. Edukacja i obywatelstwo demokratyczne w zmieniającym się świecie. 19. Kolektywne działanie polityczne. 20. Ludobójstwo, masowe mordy i uporczywe konflikty: źródła, rozwój, zapobieganie i przezwyciężanie. 21. Jak uwolnić politologię od niej samej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk społecznych, a kończąc na biologii, neuronauce i psychologii poznawczej. Czasopismo jest otwarte na polemiczne debaty między przedstawicielami różnych orientacji teoretycznych i metodologicznych o miejscu człowieka w środowisku społecznym. W numerze: Joanna Trzópek: Czy w psychologii społecznej jest miejsce na kategorię podmiotowości? [Does social psychology have room for the category of subjectivity?], s. 115–139; Romana Kadzikowska-Wrzosek: Determinizm i nieświadoma wola a podmiotowość [Determinism, “unconscious volition” and subjectivity], s. 140–150; Krzysztof Mudyń: Podmiotowość. Co to może znaczyć? [Subjectivity: What does it mean?], s. 151–157; Joanna Trzópek: Podmiot w psychologii: odpowiedzi na artykuły komentujące [Subject in psychology: Reply to commentaries], s. 158–161; Krystyna Skarżyńska, Kamil Henne: Studenci jako obywatele: kapitał ludzki i społeczny jako źródła akceptacji porządku politycznego i ekonomicznego oraz aktywności społecznej [Students as citizens: Human and social capital as sources of acceptance for political and economical order and social activity], s. 162–182; Joanna Roszak: Otwartość na doświadczenie i poglądy na role płciowe a oceny kobiet i mężczyzn nietypowych dla swojej płci [Openness to experience, attitudes to gender roles and evaluations of gender nonstereotypical males and females], s. 183–197.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Agata Błachnio, Aneta Przepiórka, Tomasz Rowiński: Dysfunkcjonalne korzystanie z internetu – przegląd badań [Dysfunctional Internet use – Review of research], doi: 10.7366/1896180020143101, s. 378–395; Anna Studzińska, Bogdan Wojciszke: Przekonania o genezie różnic płci a legitymizacja nierówności kobiet i mężczyzn [Beliefs in origins of sex differences and legitimization of inequality of men and women], doi: 10.7366/1896180020143102, s. 396–408; Edyta Biełous, Jerzy Trzebiński: Nadzieja podstawowa a wizje świata społecznego [Basic trust and beliefs about social world], doi: 10.7366/1896180020143103, s. 409–421; Klara Królewiak, Monika Wróbel: Poczuję to, co ty, jeśli cię polubię? Wpływ atrakcyjności interpersonalnej na zarażanie afektywne [Will I feel the way you do, because I like you? The influence of interpersonal attraction on affect contagion], doi: 10.7366/1896180020143104, s. 422–436; Joanna Barlińska, Piotr Szarota: Światopogląd a style randkowania [Worldview and dating styles], doi: 10.7366/1896180020143105, s. 437–444; Małgorzata Niesiobędzka: Jak wzmocnić dyscyplinę podatkową? Wpływ charakteru komunikatu perswazyjnego i moralności podatkowej na zachowanie podatników [How to enhance fiscal discipline? The impact of nature of persuasive message and tax morale on taxpayers’ behavior], doi: 10.7366/1896180020143106, s. 445–454; Kamil Imbir, Magdalena Rutniewska: Rola emocji (automatycznych vs. refleksyjnych) w procesach intuicyjnych ocen społecznych [The role of automatic vs. reflective emotions in intuitive social judgents], doi: 10.7366/1896180020143107, s. 455–465.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Natura autorytetów społeczno-ekonomicznych: Pojęcie autorytetu; Niuanse zjawiska; Specyfika autorytetu politycznego; 4. Autorytet polityczny jako mistyfikacja społeczna; 2. Sugestia jako korelat funkcjonowania autorytetu: Natura sugestii i jej interpretacje; Sugestia jako element sterowania społecznego; Sugestywność autorytetu; 3. Socjotechniczne wyznaczniki kreacji autorytetu: Autorytet- między racjonalnością a automatyzmem; Wyznaczniki sugestywności autorytatywnego podmiotu; Podatność odbiorcy autorytetu na sugestie; Sugestywność autorytatywnego komunikatu; Sytuacyjno- środowiskowe przesłanki sugestywności autorytetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkoła Treningu Personalnego)
Istota i specyfika manipulacji jako metody sterowania społecznego; Podstępne sposoby akredytacji; Szachrajska dyskredytacja przeciwnika; Wielofunkcyjna metoda prowokacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Czym jest prowokacja?: 1. Słownikowe i potoczne definicje prowokacji, 2. Dwoisty charakter zjawisk prowokujących, 3. Manipulacyjny charakter prowokacji, 4. Wyzwanie - najprostsza forma aktu prowokacji. Część II Poziom finezji i stopień złożoności aktów prowokacji: Morfologia aktów prowokacji, 6. Produktywna a pasożytnicza postać prowokacji, 7. Prowokacja jako gra i rozgrywka, 8. Przykłady multiprowokacji, 9. Intryga - perfidna odmiana prowokacji. część III Prowokacja jako narzędzie polityki: 10. Specyfika i typowy repertuar prowokacji politycznych, 11. Funkcje i cele prowokacji politycznych, 12. Prowokacja sprawcza, mistyfikacyjna, dyskredytacyjna, 13. Kontaktowe prowokacje sprawcze, 14. Zwodnicze prowokacje sprawcze. Część IV. Sugestywne niedopowiedzenia: 15. Podstępne nagrania, czyli poufność upubliczniona, 16. Status i mechanizm przecieku, 17. Dwuznaczność i kontrowersyjność przeciekowa, 18. W sidłach blefu, 19. Blef jako narzędzie gry politycznej. Część V Syndromatyczne prowokacje brutalne: 20. Przesłanki prowokacyjnej taktyki faktów dokonanych, 21. Polityka faktów dokonanych, 22. Fakty dokonane jako splot prowokacji, 23. Megaprowokacja - nagonka, 24. Drastyczna odmiana prowokacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej