Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Filipiak Maja
(1)
Gruszczyńska Katarzyna Agata
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna Maria
(1)
Wiejak Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Diagnoza
(1)
Dziecko
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Konteksty diagnozy psychologicznej w edukacji: Cele i konteksty diagnozy psychologicznej. Cz. II standardy diagnozy psychologicznej w edukacji: Standardy etapu I. Rozpoznanie problemu; Standardy typu II. Planowanie procesu diagnozy; Standardy typu III. Gadanie diagnostyczne; Standardy typu V. Opracowanie wyników diagnozy; Standardy etapów V i VI. Planowanie i wdrożenie interwencji oraz ocena jej efektów i badanie kontrolne. Cz. III warunki realizacji standardów w praktyce: Kompetencje diagnostyczne psychologa oraz rozwój zawodowy w obszarze diagnozy psychologicznej dla potrzeb edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej