Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(112)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(20)
E-booki
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(81)
dostępne
(75)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(81)
Czytelnia
(81)
Autor
Ehrlich Andrzej
(5)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
German Janusz (1974- )
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Rusiński Michał
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Carew Donald
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kostera Monika
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Mazurkiewicz Grzegorz
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Świątek Włodzimierz
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bąk-Grabowska Dominika
(1)
Cadle James
(1)
Chymkowski Roman
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cywoniuk Mirosława
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
Czerwiński Marek
(1)
Demarest Garry
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmonds Chris
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Fred
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Glaser Robert
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Good Lael
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Grzesik Katarzyna
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głód Wojciech
(1)
Hall Brendan
(1)
Halsey Victoria
(1)
Harkins Phil
(1)
Haromszeki Łukasz
(1)
Hatch Mary Jo
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(120)
Rosja
(1)
Język
polski
(119)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przywództwo
(108)
Zarządzanie
(39)
Menedżerowie
(35)
Organizacja
(26)
Kadry
(18)
Motywacja pracy
(16)
Decyzje
(12)
Kultura organizacyjna
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Motywacja
(10)
Stosunki interpersonalne
(9)
Praca zespołowa
(8)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Planowanie
(6)
Praca
(6)
Innowacje
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Grupy społeczne
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Polityka
(4)
Autorytet
(3)
Demokracja
(3)
Język
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przywództwo polityczne
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Retoryka
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Styl kierowania
(3)
Teoria organizacji
(3)
Unia Europejska
(3)
Władza państwowa
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Coaching
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Elita władzy
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kontrola
(2)
Kultura
(2)
Kultura pracy
(2)
Liderzy lokalni
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Postawy
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przywódcy i głowy państw
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Socjotechnika
(2)
Władza
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
COVID-19
(1)
Charyzma (cecha osobowości)
(1)
Clipper Round the World
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Działanie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Empatia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europa
(1)
Franciszek Józef I (cesarz Austrii ; 1830-1916)
(1)
Hall, Brendan
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacyjność
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Jan Paweł I (papież ; 1912-1978)
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Jobs, Steve (1955-2011)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Poradnik
(12)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Esej
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(50)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
121 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mądry przywódca, 2. Umiejętności przywódcy, 3. Przywódca nad przywódcami, 4. Charyzma, 5. Przywódca-sługa 6. Nelson, 7. Podejmowanie właściwych decyzji, 8. Jak inspirować, przekazując informacje, 9. Przywódca w świecie przemian, 10. Kobiety - przywódczynie, 11. Style przywództwa, 12. Przywódcy jutra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od autorki; Wstęp; Władza, wpływ, panowanie, przywództwo; Przywództwo a zarządzanie; Część I Rozdział 1. Perspektywa teoretyczna: Od wspólnoty celu do wspólnoty niezbędności Rozdział 2. Fenomen charyzmy Część II Rozdział 3. Jan Paweł II: niestrudzony obrońca: Godności osoby ludzkiej; „Bóg chce, ażebym został kapłanem”; Przywrócić „wartość wszystkiego w Człowieku”; II Sobór Watykański; Arcybiskup Krakowa; Opór wobec komunizmu; Posoborowy Kościół na świecie; Na Stolicy Piotrowej; Pielgrzym; Zwycięskie starcie z komunizmem; Charyzmatyczny prorok; Postać w ramie teorii: charyzma globalna; Rozdział 4. Lech Wałęsa: bojownik o „normalność”; Trudna młodość; Zamieszki w latach 1970 i 1976; Opozycja; Początek przywództwa; Strajk stoczniowców; Pierwsza „Solidarność”; Stan wojenny; Druga „Solidarność”; Prezydentura; Postać w ramie teorii: dwa spektakle; Rozdział 5. Margaret Thatcher: orędowniczka wolności: Upadłe mocarstwo; Nowa przywódczyni; Downing Street 10; Wojna; Druga kadencja; Trzecia kadencja; Thatcheryzm; Postać w ramie teorii: charyzma urzędu; Rozdział 6. Steve Jobs: wielki innowator: Na skrzyżowaniu dróg; Apple; Cudotwórca; Trudna psychika; Nowe wyzwanie; Powrót; Postać w ramie teorii: charyzma innowatora; Między teorią a biografią; Bibliografia; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zbuduj zwinny zespół - szybko i skutecznie!

  • Poznaj zasady produktywności
  • Naucz się zwinnie zarządzać ludźmi
  • Wdróż metodykę Scrum w swojej organizacji

Zwinne metody zarządzania przeobraziły oblicze branży IT w znacznie większym stopniu niż jakiekolwiek zmiany technologiczne, które mieliśmy okazję obserwować do tej pory. Wśród tych metod prym niewątpliwie wiedzie Scrum - iteracyjny sposób pracy, w ramach którego samoorganizujący się zespół w stałych odstępach czasu dostarcza klientowi realną wartość biznesową. Scrum nie wnosi dużego narzutu organizacyjnego, jest bardzo efektywny i znacznie ułatwia pracę. Jest też łatwy do zrozumienia i... trudny do opanowania w praktyce.

Właśnie z tego powodu warto sięgnąć po odpowiednie źródło wiedzy! Ta książka pozwala z łatwością wkroczyć w świat Scruma, poznać jego zasady i w praktyczny sposób nauczyć się je stosować. Dzięki niej dowiesz się, jak budować zwinny zespół, dbać o efektywną komunikację i dostarczać klientowi wartość. W tym kontekście poznasz też role niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zespołu, ich wpływ na pracę i przebieg procesu wytwarzania oprogramowania. Nauczysz się efektywnie planować, definiować wymagania i prezentować wyniki sprintów klientowi. Z tą książką zostaniesz wzorcowym Scrum Masterem doskonałego zespołu!

  • Budowanie zespołu scrumowego
  • Zasady, artefakty i wydarzenia
  • Role, zakresy odpowiedzialności i wartości
  • Metody ułatwiające komunikację
  • Planowanie, wizja i strategia
  • Zbieranie i uzgadnianie wymagań
  • Prezentacja wyników pracy
  • Wyciąganie wniosków ze sprintu
  • Praktyczne narzędzia budowania zespołu

Zostań takim Scrum Masterem, jakiego sam chciałbyś mieć!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Podziękowania; Wstęp; Dlaczego liderom powinno zależeć na udoskonaleniu myślenia? Część pierwsza. Najnowsze odkrycia dotyczące mózgu, które zmieniają naszą dotychczasową wiedzę: Mózg to maszyna tworząca połączenia; Gdy przyjrzeć się z bliska, nie ma dwóch podobnych do siebie mózgów; Mózg automatyzuje wszystko, co się da; Zautomatyzowanie mózgu oznacza automatyczną percepcję; Rozmontowanie już istniejącego okablowania mózgu jest praktycznie niemożliwe; Stworzenie nowego okablowania nie jest trudne; Podsumowanie wyników najnowszych badań dotyczących mózgu. Część druga. Sześć kroków do transformacji efektywności: Sześć kroków w zarysie; Krok pierwszy: Myśl o myśleniu; Pozwól pracownikom myśleć; Skoncentruj się na rozwiązaniach; Pamiętaj o gimnastyce; Akcentuj pozytywy; Najpierw proces, potem treść; Krok drugi: Nasłuchuj potencjału; Nowy sposób słuchania; Klarowność dystansu. Krok trzeci: Mów z intencją; Wyrażaj się zwięźle; Trzymaj się konkretów; Mów szczodrze; Słowo komentarza odnośnie do komunikacji elektronicznej. Krok czwarty: Taniec ku olśnieniu; Cztery twarze ku olśnieniu; Taniec olśnienia; Przyzwolenie; Umiejscowienie; Stawianie pytań; Przyzwolenie, umiejscowienie i stawianie pytań ukierunkowanych na myślenie stosowane łącznie; Klaryfikacja; Wszystkie kroki tańca olśnienia. Krok piąty: ROZPAL nowe myślenie; Rzeczywistość obecna; Zbadaj posiadanie alternatywy; Ludzie i ich energia; Wszystkie fazy techniki ROZPAL. Krok szósty: Śledzenie postępów; „Co?”; Emocje; Zachęta; Uczenie się; Implikacje; Cel; Podsumowanie sześciu kroków. Część trzecia. Sześć kroków w praktyce: Sześć kroków jako pomoc w rozwiązywaniu problemów; Sześć kroków jako pomoc w podejmowaniu decyzji; Wykorzystywanie sześciu kroków w udzielaniu informacji zwrotnej; Wykorzystanie sześciu kroków w zarządzaniu zespołem; Sześć kroków o pomoc w relacjach z dziećmi; Sześć kroków jako pomoc w zarządzaniu cała organizacją; Na zakończenie; Glosariusz; Polecana literatura; Przypisy; O Autorze; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Co z tą Polską / Tomasz Lis. - Wyd.2. - Warszawa : Rosner i Wspólnicy, 2003. - 242, [1] s. ; 20 cm.
1. A to Polska właśnie, 2. Co się stało z naszą klasą?, 3. Społeczeństwo nieobywatelskie, 4. Dwie Polski, 5. Unia - szansa na pokolenia, 6. My i państwo, 7. Kapitalizm z ludzką twarzą, 8. Media, 9. Przywództwo, 10. Kompleks Polski, 11. Scenariusze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Przeglądanie i wprowadzenie: Wprowadzenie; Czym jest coaching kadry kierowniczej? 2. Siedem podstawowych kompetencji skutecznego coachingu kadry kierowniczej: Budowanie dobrego kontaktu, Uważne słuchanie, Kreatywne stawianie pytań, Udzielanie skutecznych informacji zwrotnych, Precyzowanie celu, Intuicja, Indywidualność. 3. Model Coachingu Achieve - systematyczna koncepcja skutecznego coachingu kadry kierowniczej - Krok. 1. Ocena aktualnej sytuacji, Krok 2. Kreatywne generowanie alternatyw - burza mózgów, Krok 3. Sprecyzowanie celu, Krok 4. Inicjowanie opcji, Krok 5. Ewaluacja opcji, Krok 6. Planowanie niezbędnych działań; Krok 7. Zachęta do działania. 4. Ogólne zasady zastosowania Modelu Coachingu Achieve: Siedem podstawowych kompetencji skutecznego coachingu kadry kierowniczej w kontekście modelu, Mierzenie skuteczności coachingu kadry kierowniczej, Kierunki i perspektywy na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Europa-wizje i spory, Wizjonerzy i praktycy-Europa początku XXI wieku, Projekt Europejskiej Przestrzeni Edukacyjnej:ku wspólnocie otwartych umysłów?, Polscy myśliciele polityczni oraz elity przywódcze o europejskim ładzie pokojowym:tradycja i możliwości jej aktualizacji, Mars i Wenus w różnych konstelacjach:guru amerykańskich nauk politycznych wobec przyszłości Europy w XXI wieku, Męczeństwo chrześcijan XX wieku a tożsamośc europejska, Dwa oblicza proroctwa.Jan Paweł II i Zygmunt Bauman wobec Europy, Pożegnanie z komunizmem? Refleksje nad rolą intelektualistów w społeczeństwie, Nacjonalistyczne pokłosie komunizmu i jego wpływ na demokracje w Europie Środkowowschodniej, Zjednoczenie Europy a tradycje chrześcijańskie i narodowe w poglądach polskiej prawicy antyintegracyjnej, Unia Europejska i Rosja w minionej i nadchodzącej dekadzie, Stany Zjednoczone i Europa-ich "wybrane pokrewieństwa" z perspektywy trojańskiego osła, Prywatne,publiczne,performance? Kilka myśli o oddziaływaniu mediów w dzisiejszej Europie, 2. Przywództwo i przywódcy, Wiek XXI będzie wiekiem przywódców albo nie będzie go wcale, Cechy współczesnego przywództwa politycznego, Patologie władzy i przywództwa politycznego, Osobowość polityczna współczesnego przywódcy, Przywództwo-przyczyna czy skutek?, "Piękno ocali świat".Feministyczne strategie w ukraińskiej polityce-przypadek Julii Tymoszenko, Historyk jako polityk i ideolog:przypadek LItwy, Modele przywództwa w polskim życiu politycznym, Ekstensywno-instytucjonalny wymiar przywództwa religijnego na tle polskiej religijności, o modelu przywództwa polonijnego w warunkach współczesnej unifikacji życia kulturowo-cywilizacyjnego, Liderzy antyglobalistów-alternatywa dla przyszłości?, Pogląd kobiety na przywódców europejskich i islam w Europie, 3. Przywództwo duchowe Jana Pawła II na świecie, Jan Paweł II-mistrz duchowy, Jan Paweł II-Pasterz na łąkach wielkiej polityki, Jan paweł II:refleksje o jego filozoficznym i teologicznym myśleniu, Jan Paweł II o wychowaniu-zarys zagadnienia, Jana Pawła II wizja Europy:pomiędzy zagubieniem a odnalezieniem tożsamości, Mit Jana Pawła II wśród Górali Podhalańskich, 4. Idee,wartości, symbole, Związek pomiędzy religią i władzą polityczną w tradycji żydowskiej, Biblijne źródła etyki?, Rola religii w coraz bardziej laickich społeczeństwach z punktu widzenia kościołów ewangelickich, Korzenie laicyzacji.Monarchie oświeconego absolutyzmu wobec Kościoła, Sfera religijna a świecka w wolnym państwie, Rola duchowego dawcy w transformacji ludzkiej świadomości-droga do stawania sie czlowieka nowej jakości.Czy realny jest czlowiek bezinteresowny?, Czy jest możliwa polityka w kulturze bez symboli?, Powołanie polityki.Między dobrem wspólnym a maksymalizacją spodziewanej użyteczności, Negatywna wolność czy obiektywne dobro:powracający dylemat w podstawach polityki, De Man,Derrida,Rousseau i krytyka liberalizmu, Radykalne ruchy społeczne w dobie Internetu.Na przykładzie polskich neofaszystów i anarchofeministek, Religia jako ontologiczna baza kultury, Znaczenie wiedzy ezoterycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Cz.I: Decyzje finansowe; Zdolności i metody przywódcze; Produkcja i działalność operacyjna; Decyzje marketingowe; Organizacja i zarządzanie zasobami ludzkimi, Rozwój produktu i innowacja; Decyzje związane z zarządzaniem sprzedażą; Decyzje planowania strategicznego; Decyzje o charakterze ogólnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Przywództwo w kształtowaniu efektywności organizacyjnej jednostek ochrony zdrowia 1.1. W kierunku innowacyjnego przywództwa 1.2. Efektywność jednostek ochrony zdrowia 1.3. Przywództwo a efektywność jednostek ochrony zdrowia Rozdział II. Innowacyjne przywództwo jako czynnik kształtujący innowacyjność jednostek ochrony zdrowia 2.1. Innowacyjność jednostek ochrony zdrowia 2.2. Innowacyjność a efektywność organizacyjna 2.3. Związki pomiędzy przywództwem a innowacyjnością jednostek ochrony zdrowia 2.4. Dynamiczne zdolności menedżerskie w kreowaniu innowacyjnego stylu przywództwa 2.5. Organizacyjne uczenie się w jednostkach ochrony zdrowia 2.6. Zarządzanie wiedzą w jednostkach ochrony zdrowia 2.7. Organizacyjne uczenie się i zarządzanie wiedzą jako mediatory w relacji pomiędzy innowacyjnym przywództwem a innowacyjnością jednostek ochrony zdrowia 2.8. Moderująca rola otoczenia zadaniowego w relacji pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością jednostek ochrony zdrowia Rozdział III. Metodyka badań empirycznych 3.1. Uzasadnienie podjęcia badań i cele badawcze 3.2. Model badawczy i hipotezy badawcze 3.3. Metodyka badań i próba badawcza 3.4. Zastosowane narzędzia pomiaru zmiennych 3.5. Zmienne kontrolne Rozdział IV. Charakterystyka badanych jednostek 4.1. Ocena poziomu innowacyjnego przywództwa 4.2. Stopień dynamicznych zdolności menedżerskich 4.3. Skala organizacyjnego uczenia się 4.4. Poziom zarządzania wiedzą 4.5. Stan innowacyjności jednostek ochrony zdrowia 4.6. Dynamizm i wrogość otoczenia badanych jednostek 4.7. Ocena efektywności organizacyjnej 4.8. Wprowadzenie do rozpoznania związków pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością organizacyjną jednostek ochrony zdrowia Rozdział V. Innowacyjne przywództwo a efektywność organizacyjna jednostek ochrony zdrowia 5.1. Związek pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością organizacyjną jednostek ochrony zdrowia 5.2. Dynamiczne zdolności menedżerskie a innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia 5.3. Innowacyjność jednostek ochrony zdrowia a efektywność organizacyjna jednostek ochrony zdrowia 5.4. Mediująca rola organizacyjnego uczenia się 5.5. Mediująca rola zarządzania wiedzą 5.6. Moderujące efekty otoczenia zadaniowego 5.7. Wyniki weryfikacji hipotez; Zakończenie; Implikacje teoretyczne; Implikacje praktyczne; Ograniczenia badań oraz ich przyszłe kierunki; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załącznik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacja menedżerska - kreatywny aspekt kształcenia przywódcy, 2. Kształcenie dla innowacyjności w dydaktyce, 3. Tworzenie nowej wiedzy i innowacji w organizacyjnych warunkach, 4. Dokonywanie skojarzeń źródłem pomysłów w reklamie oraz nowości produktowych, 5. Analiza morfologiczna czyli trysocjacyjne ujęcie odkrycia, 6. Wykorzystywanie umysłowych transformacji w tworzeniu nowych produktów i usług, 7. Antologie i metafory źródłem nowego produktu widzenia na rozpatrywany problem, 8. Sonety oraz myślenie krytyczne w ocenie tworzenia sonetów, 9. Pomysły na logo firmy oraz myślenie krytyczne w ocenie loga firm istniejących, 10. Definiowanie problemów, 11. Rozwiązywanie problemów - sesja "burzomózgowa" i jej wyniki, 12. Rozwiązywanie rzeczywistych problemów przez studentów, 13. Twórczość w praktyce - -pomysły na nowe i rozszerzone usługi w przewozach pasażerskich, 14. Skojarzenia i cechy dobrej organizacji źródłem sloganów reklamowych, 15. Analiza morfologiczna w projektowaniu systemów zarządzania jakością, 16. Myślenie przez analogie, 17. Myślenie krytyczne w ocenie informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kierowanie kadrami, 2. Pozyskiwanie kadr: rekrutacja, 3. Pozyskiwanie kadr: selekcja, 4. Rozwój kadr: planowanie kariery, 5. Rozwój kadr: przywództwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kierowanie: Kierowanie jako funkcja zarządzania; Proces zarządzania; style i techniki kierowania; R. 2 Menedżerowie w procesie zarządzania: Rola menedżera w organizacji; Funkcje kierownicze; Umiejętności menedżera; Kompetencje menedżera; R. 3 Najlepsze wzorce zarządzania: Analiza największych trudności w kierowaniu ludźmi; Najlepsze praktyki w zakresie rozwiązywania problemów w zarządzaniu ludźmi; Zbiór kompetencji menedżera niezbędnych w procesie zarządzania ludźmi; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Grupa - zespół pracowniczy, 2.Kierownik jako wyróżniony członek zespołu pracowniczego, 3.Nowe wyzwania wobec kierowania zespołem pracowniczym, 4.Zwiększanie efektywności kierowania zespołem pracowniczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65.01
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Podmioty zarządzające, ich role i kompetencje: 1.1. Podmioty zarządzające w organizacji i ich zróżnicowanie; 1.2. Funkcje zarządzania; 1.3. Role organizacyjne zarządzających; 1.4. Różne rozumienia kompetencji; 1.5. Klasyfikacje kompetencji zarządzających. 2. Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne: 2.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, interesariusze, zrównoważony rozwój; 2.2. Ewolucja pojęć i praktyk w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju; 2.3. Przesłanki za upowszechnieniem idei przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych; 2.4. Korzyści przedsiębiorstw ze stosowania koncepcji CSR; 2.5. Charakterystyka przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego i zrównoważonego; 2.6. Postawy zarządzających wobec CSR. 3. Kompetencje menadżerów a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 3.1. Modele kompetencji menadżerów w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju; 3.2. Przegląd literatury; 3.3. Zależności między wybranymi cechami zarządzających a CSR: 3.3.1. Wiek, staż i perspektywy rozwoju kariery; 3.3.2. Wykształcenie prezesa; 3.3.3. Doświadczenia prezesa; 3.3.4. Osobowość – wybrane cechy (narcyzm, pycha, pokora); 3.3.5. Wartości menadżerów; 3.3.6. Motywacje menadżera; 3.4. Prezes jako przywódca. Kompetencje przywódcy w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju: 3.4.1. Przywódca transformacyjny i transakcyjny; 3.4.2. Przywódca etyczny; 3.4.3. Przywódca odpowiedzialny; 3.4.4. Przywódca służebny; 3.4.5. Przywódca zrównoważony (sustainable leadership); 3.4.6. Kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego; 3.4.7. Kompetencje w zakresie współpracy i doboru menadżerów; 3.4.8. Troska o rozwój następców; 3.5. Wielu interesariuszy – wiele kompetencji zarządzających. 4. Kompetencje menadżerów i CSR – wyniki badań ilościowych: 4.1. Założenia badawcze; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Wyniki badań ankietowych; 4.4. Wnioski i konkluzje. 5. Studia przypadków: 5.1. Założenia badawcze; 5.2. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w firmie Ochnik SA. Studium przypadku: 5.2.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.2.2. Społeczna odpowiedzialność w przedsiębiorstwie i działania prezesa; 5.2.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.3. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w hucie ArcelorMittal Warszawa. Studium przypadku: 5.3.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.3.2. Działania zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 5.3.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.4. Analiza przekrojowa studiów przypadków; 5.5. Wnioski i konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej