Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Biznes
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Przemysł
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing business to business / Grażyna Golik-Górecka. - Warszawa : Difin, 2004. - 222 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Cz.I Istota, specyfika, segmentacja badania marketingu B2B: Istota i definiowanie marketingu biznes to biznes Czynniki specyficzne dla marketingu biznes to biznes; Typologia produktów przemysłowych; Segmentacja rynku biznes to buznes; System Informacji Marketingowej - podsystemy, funkcje; Metody i techniki badań w marke tingu B to B; Metody mierzenia popytu w marketingu B to B. Cz.II Instrumenty marketingu B to B: Strategie stosowa ne w marketingu B to B; Zarządzanie produktem; Analizy portfelowe stosowane w marketingu B to B; Zarządzanie procesami cenowymi w marketingu B to B; Zarządzanie procfesami dystrybucyjnymi w marketingu B to B; Zarzą dzanie komunikacją; Euromarketing B to B; E-marketing B to B; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej