Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(5)
Autor
Falkiewicz-Szult Małgorzata
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Mamzer Hanna
(1)
Rotengruber Przemysław
(1)
Szczepanik Renata
(1)
Wawrzyniak Joanna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Przemoc symboliczna
(5)
Agresywność
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dziecko
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kultura
(1)
Kłamstwo
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Perswazja
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przemoc wobec kobiet
(1)
Socjotechnika
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Władza
(1)
Zniewaga
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Kulturoznawswto ; Nr 9)
Konsumpcja jako kulturowo uwarunkowana forma przemocy. Przemoc i tekst. "Walczymy wszyscy przeciw wszystkim" - historia spod znaku niezgody. Real Blood, Virtual Media. "Please, go wake up!" Submission, Hirsi Ali and "The War of Terror" in the Netherlands. Formy przemocy wizualnej. Przemoc a muzeum. Reprodukowanie patriarchatu. Obecność motywów przemocy w antyku i ich kontynuacja we współczesnej literaturze. Przegrani modernizacji - pluralizm kulturowy a równość szans edukacyjnych w Niemczech. Geje, transwestyci i machos - przemoc symboliczna w Meksyku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Krytyka merytoryczna a chytra napastliwość: 1. istota i standardy krytyki, 2. Krytyka jako narzędzie walki, 3. Dyskredytacja, 4. Krytyka złośliwa i destrukcyjna. Cz. II Pobudki, cele i taktyka złośliwych krytyków: 5. Psychiczno - moralne oblicze tendencyjności, 6. Funkcje i cele manipulatorskiej dyskredytacji, 7. taktyka i narzędzia dyskredytacji podstępnej, 8. Predyskredyctacja. Cz. III Metodyka złośliwości: tendencyjność jako narzędzie piętnowania i wykluczenia. 9. Krzywe zwierciadło, czyli deformacja cudzego wizerunku, 10. Tendencyjne redukcje i znaki równości, 11. Etykietki. Cz. IV Szukanie dziury w całym, czyli punkty zaczepienia i płaszczyzny ataku: 12. Dyskredytacja detaliczna i hurtowa, 13. Niezgodność osoby z wizerunkiem i wymaganiami, 14. Złe wrażenie i podejrzane koneksje, 15. Niegodna postawa i złe zachowanie, 16. Akcenty dyskredytacji grupowej. Cz. V Poniżanie zniewagami i śmiechem: 17. istota zniewag, 18. mechanizm znieważania, 19. konwencjonalne formy znieważania, 20. Napastliwe formy zniewagi, 21. Ośmieszanie i wyśmiewanie, czyli dyskredytacja prześmiewcza. Cz. VI Spektrum form zniesławienia: 22. Tendencyjne osądzanie i fałszywe oskarżenia, 23. Obmowa, czyli dyskredytacja zaoczna i "zaplecza", 24. Typowe narzędzia, 25. arsenał przewrotności, 26. W pajęczej sieci sprostowań0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kulturoznawswto ; Nr 10)
1. Szwankujące mechanizmy społecznej kontroli władzy, 2. Socjologiczna ambiwalencja, 3. Spór o pryncypia, 4. Pułapki społeczne, 5. Dominacja i urzeczowienie, 6. Wyemancypowane media?, 7. Przemoc symboliczna jako przedmiot badania, 8. W poszukiwaniu wspólnej miary spraw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teoretyczne spojrzenie na przemoc symboliczną i przedmiot profesjonalnych działań nauczyciela: 1. Przemoc symboliczna w edukacji. Zarys problematyki, 2. Przemoc symboliczna w perspektywie rozwoju dziecka i profesjonalnych działań nauczyciela. Cz. II Przejawy przemocy symbolicznej w przedszkolu - klasyfikacja: 1. Komunikacja werbalna - akty językowe, 2. Komunikacja niewerbalna akty kinetyczne, 3. Reguły i system oceniania - akty ewaluacyjne, 4. Przestrzeń dydaktyczna: użytkownicy i dystrybucja, 5. Organizacja pracy edukacyjnej: presja czy oferty pedagogiczne?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Oblicza przemocy: Drogi zła; Dom i rodzina jako środowisko przemocy. Przegląd wyników badań w wybranych krajach Europy; Przemoc symboliczna w edukacji; Agresja w środowisku szkolnym. Kontekst socjologiczny; Przemoc wśród nieletnich; Praca wychowawczo-resocjalizacyjna a zachowania agresywne nieletnich. Głos praktyka; Przemoc i agresja wśród dzieci w przedszkolu. Wybrane zagadnienia; Agresja u dzieci z ADHD- objaw syndromu czy konsekwencja braku wsparcia społecznego?; Mobbing. Prawne ujęcie problemu; Przemoc instytucjonalna na przykładzie domów pomocy społecznej; 2. Kulturowo-społeczne uwarunkowania przemocy: Przemoc seksualna wobec kobiet w miejscu pracy. Identyfikacja zjawiska i jego źródła; Konstruowanie męskości. U źródeł przemocy interpersonalnej; Kulturowe usankcjonowanie alkoholu i przemocy; Propagandowanie przemocy w czasopismach dla dzieci na przykładzie "Płomyczka" w latach 80; Czy agresja jest wrodzona?; 3. Profilaktyka przemocy: Kompleksowe podejście w działaniach profilaktycznych; Przeciwdziałanie absencji szkolnej na Słowacji; Miłość, seks, pornografia- tematy ważne dla młodzieży; Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. O przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; Interwencje, wsparcie, edukacja. Trzy wymiary reakcji policji na zjawisko przemocy w rodzinie; Zachowania agresywne a bezpieczeństwo osobiste funkcjonariuszy policji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej