Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Author
Andrews Tim G
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Mead Richard
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Kadry
(2)
Zarządzanie
(2)
Kultura organizacyjna
(1)
5 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-368-3
1. Kulturowe uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem: Kulturowe uwarunkowania zarządzania strategicznego w gospodarce opartej na wiedzy; Strategia przedsiębiorstwa w wymiarach kultury organizacyjnej; Uwarunkowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie międzynarodowym; Kulturowe uwarunkowania podejmowanych decyzji strategicznych; Różnice kulturowe a internacjonalizacja działalności logistycznej przedsiębiorstw; Transfer wartości kulturowych jako element zarządzania korporacjami międzynarodowymi w świetle koncepcji Values-Driven Organizations (VDO); Wpływ kultury kraju pochodzenia dominującego kapitału na kulturę organizacji działających w Polsce; 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi a internacjonalizacja: Nowy paradygmat przywództwa; Międzynarodowe aspekty doskonalenia menedżerów; Zarządzanie personelem międzynarodowym. Wybrane uwarunkowania kulturowe; Zalety i wady zróżnicowania personelu w przedsiębiorstwach międzynarodowych; Wpływ zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym przedsiębiorstwa na systemy motywowania pracowników; Orientacja marketingowa w rozwoju usług edukacji międzynarodowej MBA; Zarządzanie konfliktem interesów w firmie inwestycyjnej w świetle przepisów dyrektywy 2004/39/WE (MiFID); Zarządzanie procesem reemigracji; W poszukiwaniu międzynarodowej przewagi konkurencyjnej polskiego zarządzania zasobami ludzkimi; Implikacje internacjonalizacji dla zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce; Bariery absorpcji zagranicznych profesjonalistów na przykładzie Australii. Wnioski dla polski; Przesłanki stosowania nietypowych form zatrudnienia i czasu pracy w polskiej służbie zdrowia; 3. Zarządzanie wiedza w przedsiębiorstwie międzynarodowym: Rozwój przedsiębiorstwa poprzez dyfuzję wiedzy; Zarządzanie wiedzą w globalnej firmie konsultingowej. Studium przypadku; Międzynarodowe rozwiązania programowe z zakresu zarządzania środowiskowego stosowane w organizacjach opartych na wiedzy; Międzynarodowe zarządzanie kapitałem intelektualnym. Wyzwania, cechy i strategie; 4. Wybrane problemy zarządzania w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Kontekstualizacja przedsiębiorczości z internacjonalizacją w tle; Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hawlett-Packard; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw; Strategia społecznie odpowiedzialnego rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym; Proces komunikowania się w organizacjach sieciowych; Organizacja pracy zespołu projektowego w kontekście uwarunkowań międzynarodowych; Współczesne zarządzanie o kluczach do sukcesu współczesnych firm; Coaching zewnętrzny a wewnętrzny a skoki kwantowe metod zarządzania; Rozwój pracowników starszych wiekiem a efektywność organizacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1148-9
1. Wprowadzenie: Międzynarodowe zarządzanie i kultura; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Analiza kultur- studium porównawcze; Analiza kultur od czasów Hofstedego; Zmiany w kulturze; Kultura organizacyjna; Kultura i komunikacja; Motywacja; Rozwiązywanie konfliktów; Struktury formalne; Systemy nieformalne; Kultura i metody planowania zmian; Kiedy kultura ma znaczenie? Przypadek średnich i małych firm; 3. Zarządzanie międzynarodowe: Globalizacja i lokalizacja; Planowanie strategii; Wdrażanie strategii i wykorzystanie wiedzy; E-komunikacja; Tworzenie międzynarodowej spółki joint venture; Szanse i zagrożenia- centrala i Filia; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kontrola poprzez zatrudnienie; Zarządzanie zagranicznymi wyjazdami służbowymi; Zagraniczny menedżer do spraw marki; 4. Wnioski: Kultura oddziału: konwergencja i dywergencja; Etyka i odpowiedzialność biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again