Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Rudawska Iga
(2)
Soboń Magdalena
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Usługi
(2)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Obsługa klienta
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w gospodarce opartej na usługach: Rozwój i tendencje zmian na rynku usług; Innowacje w usługach; Działalność przedsiębiorstw usługowych; Usługi sektora non profit; 2. Klient w gospodarce opartej na usługach: Klient na rynku usług; Kształtowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi; Jakość usług; Zachowania klienta na rynku usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w ujęciu teoretycznym; 2. Funkcjonowanie rynku usług; 3. przedsiębiorstwo usługowe na rynku; 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku usług; 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej; 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej- wybrane aspekty; 7. Innowacje usługowe- aspekty teoretyczne i praktyczne; 8. Serwicyzacja gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej