Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Głogosz Dorota
(1)
Konieczny Olgierd
(1)
Machol-Zajda Lucyna
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kadry
(2)
Podlaskie, województwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I : Wprowadzenie do problematyki elastyczności : 1.1. Koncepcje elastyczności , 1.2. Elastyczność w pracy i życiu pozazawodowym , 1.3. Rodzaje elastyczności , 1.4. Elastyczność w praktyce polskiej , 1.5. Elastyczne formy pracy w warunkach recesji ; Rozdział II : Przegląd wykorzystywanych w praktyce elastycznych i atypowych form pracy na tle uwarunkowań prawnych : 2.1. Uwarunkowania prawne , 2.2. Przegląd wykorzystanych w praktyce elastycznych i atypowych form zatrudnienia , organizacji i czasu pracy ; Rozdział III : Cel, przedmiot i zakres badania : 3.1. Cel badania , 3.2. Metoda realizacji badań i ich zakres , 3.3. Wielkość i struktura zatrudnienia badanych firm , 3.4. Rodzaje pracowniczych umów o pracę , 3.5. Wymiar czasu pracy , 3.6. Systemy i rozkłady czasu pracy , 3.7. Sposoby organizacji pracy , 3.8. Sposób uregulowania organizacji pracy i czasu pracy , 3.9. Warunki pracy , 3.10. Ruch kadrowy w firmach , 3.11. Potrzeba zmian , przydatność i obawy związane ze stosowaniem elastycznych form pracy , 3.12. Podsumowanie , wnioski , propozycje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Relacje z projektu: 1. Projekt Inwestycja w Kadry, 2. Perspektywy rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce, 3. Rozwój a koncepcja Liferlong Learning. Cz. II Artykuły problemowe: 1. Rekrutacja i utrzymanie poziomu zatrudnienia. Strategie kadrowe organizacji, 2. Psychologiczne pułapki w ocenie kandydatów do pracy, 3. Zakres kompetencji zawodowych pracownika HR, 4. Zarządzanie skutecznością w przedsiębiorstwie i jej pomiar, 5. Strategie wynagrodzeń za wkład pracownika, 6. Możliwości rozwoju zawodowego w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7. Dobre szkolenie - efektowne szkolenie, 8. Zarządzanie ogniem. Metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu, 9. Zwalnianie pracowników - jak sobie radzić z redukcją personelu. Cz. III Skrzynka narzędziowa: 1. Zarządzanie strategiczne zasobami ludzkimi, 2. Ocenianie pracowników, 3. Szkolenie pracowników, 4. Nabór pracowników, 5. Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej