Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(49)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(28)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(40)
Autor
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Rudolf Stanisław
(2)
Aluchna Maria
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrabański Karol
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dębski Wiesław
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fertsch Marek
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Frąś Józef
(1)
Gawrysiak Marek (1946- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grant Robert G
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kay Frances
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostka-Bochenek Aleksandra
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
(1)
Kropiwnicki Jerzy
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Malek William
(1)
Marek Stanisław (1936- )
(1)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(1)
Mcgary Rudd
(1)
Misztal Piotr
(1)
Mizerka Jacek
(1)
Morgan Mark
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Pypno-Guzek Magdalena
(1)
Płoszajski Piotr
(1)
Roberts John
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Schary Philip B
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Skjott-Larsen Tage
(1)
Skórska Anna
(1)
Smoleń Andrzej
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Steward Dorothy M
(1)
Szolc Michał
(1)
Szybińska Maria
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Warnecke Hans-Jürgen (1934- )
(1)
Waściński Tadeusz
(1)
Williamson Oliver E
(1)
Wnuk Jan
(1)
Wysocki Robert K
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Ziółkowska Bogusława
(1)
Śliwa Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(10)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Przedsiębiorstwo
(46)
Zarządzanie
(20)
Teoria organizacji
(14)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Organizacja
(11)
Teoria dystrybucji
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Kadry
(5)
Marketing strategiczny
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Analiza funkcjonalna
(3)
Innowacje
(3)
Kapitał
(3)
Marketing
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencja
(2)
Menedżerowie
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Analiza SWOT
(1)
Benchmarking
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka biznesu
(1)
Factoring
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Geometria fraktalna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Holdingi
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje rzeczowe
(1)
Jakość
(1)
Kanada
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kursy walutowe
(1)
Logistyka
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing afiliacyjny
(1)
Mentoring
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Naród
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacja fraktalna
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Pracodawcy
(1)
Produkcja
(1)
Produkcja -- a obrót towarowy
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy komputerowe
(1)
Propaganda
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie -- planowanie
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozliczenia międzynarodowe
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Społeczeństwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Umowa
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie środowiskiem
(1)
Środki obrotowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(4)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czym jest projekt?; 2. Czym jest tradycyjne zarządzanie projektami?; 3. Zakres projektu; 4. Działania w ramach projektu; 5. Prognozowanie czasu, zasobów, wymagań i kosztów projektu; 6. Diagram sieci projektu; 7. Dostępność zasobów i koszty projektu a zmiany w harmonogramie; 8. Wspólne sesje planowania projektowego: organizowanie i prowadzenie; 9. Rekrutacja, organizowanie i zarządzanie zespołem projektowym; 10. monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem; 11. Zamykanie projektu; 12. Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego; 13. Adaptacyjna struktura projektu - wprowadzenie; 14. Zakres wersji; 15. Plan cyklu; 16. Budowanie cyklu; 17. Punkt kontrolny klienta; 18. Przegląd rezultatów wersji; 19. Odmiany APF; 20. Zarządzanie portfelem projektów; 21. Biuro wsparcia projektów; Podsumowanie i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ekonomia kosztów transakcyjnych; Człowiek kontraktu- jący; Zarządzanie stosunkami kontraktowymi; Integra- cja pionowa - teoria i polityka; Integracja pionowa - kilka dowodów; Granice firmy: bodźce i elementy biuro- kracji; Wiarygodne zobowiązania I: zastosowania jedno- stronne; Wiarygodne zobowiązania II: zastosowania bilateralne; Organizacja pracy; Organizacja pracowni- cza; Współczesna korporacja; Zarządzanie korporacja; Umowa franszyzowa dla monopolu naturalnego; Wykonywa- nie przepisów prawa antymonopolowego; Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota amortyzacji i kapitału amortyzacyjnego w teorii finansów przedsiębiorstw, 2. Podatkowa i inflacyjna erozja kapitału na tle rozważań podatkowych, 3. Podatkowy efekt amortyzacji a wartość kapitału amortyzacyjnego, 4. Wykorzystanie amortyzacji i kapitału amortyzacyjnego w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw - badania empiryczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Organizacyjne formuły działania zespołowego, 3. Determinanty organizacji procesowej, 4. Model struktury organizacji procesowej
kierunku organizacji procesowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja nauk o zarządzaniu. 2. Funkcje zarządzania. 3. Organizacja i struktury organizacyjne. 4. Zachowania w organizacji. 5. Zarządzanie strategiczne. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 7. Zarządzanie wiedzą. 8. Zarządzanie jakością. 9. Zarządzanie międzynarodowe. 10. Przedsiębiorczość w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Podstawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ towarów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Marketing międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingowych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketingu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; Podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a in ne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instru mentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Regu ły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagro żenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszu kiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oce ny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4.Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konku rencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu po stępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępo wania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsu mentów;; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowa nie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji ryn ku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowa nie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketin gowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Re gulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmie nionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produ któw; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marke tingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościo wa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel de taliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybu cji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywi zacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywi zacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprze daż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania mar ketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa mar ketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpo średniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Mar keting w działalności organizacji niedochodowych; Pod sumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy ewolucji i dyfuzji metod organizacji i zarządzania; 2. Kompleksowe metody organizacji i zarządzania; 3. Metody zarządzania strategicznego; 4. Metody zarządzania informacją; 5. Metody organizacji i zarządzania produkcją; 6. Metody ustalania obsad osobowych i normowania pracy; 7. Metody ukierunkowane na wzrost motywacji do pracy i humanizacji pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie / red. nauk. Maria Strykowska)
1. Strategia i organizacja; 2. Podstawowe koncepcje modelu organizacyjnego; 3. Charakter i cel istnienia firmy; 4. Motywacja w nowoczesnej firmie; 5. Model organizacyjny na rzecz wydajności; 6. Model organizacyjny na rzecz wzrostu i innowacyjności; 7. Tworzenie nowoczesnej firmy: zarządzanie i przywództwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota transakcji faktoringowych 2. Rynek faktoringowy 3. Ryzyko w działalności faktora i faktoranta 4. Opłaty towarzyszące faktoringowi 5. Zależność między opłatami a opłacalnością transakcji faktoringowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Organizowanie jako funkcja zarządzania; 2. Modelowanie w procesie budowy i przebudowy firmy; 3. Metody projektowania organizacji; 4. Projektowanie struktur organizacyjnych; 5. Modele struktur organizacyjnych; 6. Tworzenie dokumentów organizacyjnych; 7. Wdrażanie projektu organizacji- uruchamianie przedsiębiorstwa; 8. Uwarunkowania i zasady przebudowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy funkcjonowania organizacji; 2. Formy przedsiębiorstw; 3. Otoczenie przedsiębiorstwa; 4. Przedsiębiorstwo w otoczeniu międzynarodowym; 5. Zasoby i ich znaczenie w działalności przedsiębiorstwa; 6. Gospodarowanie zasobami materialnymi; 7. Gospodarowanie kapitałem ludzkim; 8. Gospodarowanie zasobami niematerialnymi; 9. Procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie; 10. Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem; 11. Kryzys w gospodarce i przedsiębiorstwie; 12. Finansowy wymiar rezultatów przedsiębiorstwa; 13. Główne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy nauki o przedsiębiorstwie / pod red. Jan Lichtarski. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 420 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Przedmiot i ewolucja nauki o przedsiębiorstwie; Istota i cele przedsiębiorstwa; Formy prawno-organizacyjne przedsiębiorstw i ich przekształcenia; Potencjał i działalność gospodarcza przedsiębiorstwa; Organizacja i zarządzanie w przedsiębiorstwie; Podejście dynamiczne do zarządzania przedsiębiorstwem; Przedsiębiorstwo a rynek; Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami gospodarczymi; Przedsiębiorstwo a państwo, samorząd terytorialny i organizacje społeczne; Globalizacja przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie, istota, zakres działania przedsiębiorstwa; Formy prawno-organizacyjne przedsiębiorstw i ich przekształcenia; Gospodarowanie zasobami ludzkimi oraz majątkiem trwałym i obrotowym; Realizacja wybranych funkcji zarządzania w przedsiębiorstwie; Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami; Zarządzanie przedsiębiorstwem w wymiarze strategicznym i operacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1.: Wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 2.: Podstawy metodyczne badania wyborów strategicznych przedsiębiorstw, Rozdział 3.: Podejście do zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem , Rozdział 4.: Otoczenie jako źródło problemów i presji na wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 5.: Potencjał wewnętrzny przedsiębiorstwa w wyborach strategicznych, Rozdział 6.: Informacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych, Rozdział 7.: Cele strategiczne działalności przedsiębiorstw , Rozdział 8.: Strategiczne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, Rozdział 9.: Strategiczne narzędzia konkurowania, Rozdział 10.: Modelowe podejście do wyborów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Harmonogram zapotrzebowania materiałowego (harmonogram MRP), 2. Planowanie zapotrzebowania potencjału, 3. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji, 4. Harmonogram główny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej