Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(420)
Forma i typ
Książki
(420)
Publikacje naukowe
(57)
Publikacje fachowe
(51)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(315)
dostępne
(303)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(309)
Czytelnia
(317)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(8)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Filipiak Beata (1967- )
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Machała Robert
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Sawicki Jarosław
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duraj Jan
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Grudzewski Wiesław M
(3)
Hejduk Irena K
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kobyłko Grzegorz
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Strużycki Marian
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Bućko Józef
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Flasiński Mariusz
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gałach Adam
(2)
Gralak Henryk
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Houston Joel F
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Juruś Jerzy
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Marks Stephen G
(2)
Matejun Marek
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Safin Krzysztof
(2)
Samuelson William F
(2)
Saunders Edmund J
(2)
Shim Jae K
(2)
Siegel Joel G
(2)
Sitkiewicz Franciszek
(2)
Suszyński Cezary
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szczepankowski Piotr J
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wąsik Teresa Lidia
(2)
Śliwa Jan
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Andrews Tim G
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(307)
1990 - 1999
(60)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(416)
Rosja
(2)
nieznany (d)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(418)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(309)
Zarządzanie
(105)
Zarządzanie strategiczne
(54)
Kadry
(36)
Marketing
(35)
Organizacja
(32)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Zarządzanie wiedzą
(25)
Zarządzanie jakością
(21)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(21)
Zarządzanie finansami
(19)
Analiza strategiczna
(18)
Planowanie strategiczne
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(18)
Systemy informatyczne zarządzania
(18)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Logistyka gospodarcza
(16)
Otoczenie firmy
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(16)
Innowacje
(14)
Usługi
(14)
Controlling
(13)
Decyzje
(13)
Finanse
(13)
Kapitał
(13)
Konkurencja
(13)
Turystyka
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Badania marketingowe
(12)
Rynek finansowy
(11)
Wartość ekonomiczna
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Inwestycje
(10)
Jakość
(10)
Marketing strategiczny
(10)
Organizacja ucząca się
(10)
Kultura organizacyjna
(9)
Teoria organizacji
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Konkurencyjność
(8)
Motywacja pracy
(8)
Przedsiębiorczość
(8)
Informatyka
(7)
Internet
(7)
Leasing
(7)
Rachunkowość
(7)
Ryzyko
(7)
Segmentacja rynku
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Środki obrotowe
(7)
Analiza SWOT
(6)
Banki
(6)
Bilans księgowy
(6)
Informacja dla zarządzania
(6)
Informacja gospodarcza
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Logistyka
(6)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przedsiębiorstwo handlowe
(6)
Przedsiębiorstwo usługowe
(6)
Public relations
(6)
Płynność finansowa
(6)
Sprawozdawczość finansowa
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Analiza finansowa
(5)
Badania rynku
(5)
Decyzje finansowe
(5)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Praca
(5)
Produkt turystyczny
(5)
Projektowanie
(5)
Promocja handlowa
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Wycena przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(5)
Zatrudnienie
(5)
Franchising
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Obsługa klienta
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Ryzyko finansowe
(4)
Ryzyko gospodarcze
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Technologia
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Analiza funkcjonalna
(3)
Baza danych
(3)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(190)
Praca zbiorowa
(5)
Case study (studium przypadku)
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(167)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(128)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Transport i logistyka
(5)
Podróże i turystyka
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
420 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 2. Metody analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 3. Analiza gospodarki materiałowej, 4. Analiza procesu wytwórczego, 5. Analiza gospodarowania środkami trwałymi, 6. Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, 7. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 8. Analiza kosztów własnych, 9. Analiza sprawozdań finansowych, 10. Czynniki wpływające na wartość firmy, 11. Postęp techniczno-organizacyjny i jego efektywność, 12. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys analizy finansowej. 2. Analiza procesu podejmowania decyzji finansowych w przedsiębiorstwie. 3. Analiza sprawozdań finansowych. 4. Analiza wskaźnikowa kondycji finansowej firmy. 5. Wykorzystanie dźwigni w planowaniu zysku i ocenie ryzyka. 6. Model zrównoważonego wzrostu. 7. Prognozowanie. 8. Strategia finansowa i strategia finansowania. 9. Struktura kapitału w teorii finansów i praktyce zarządzania przedsiębiorstwem. 10. Wartość pieniądza w czasie. 11. Metody oceny inwestycji rzeczowych. 12. Inwestycje finansowe przedsiębiorstwa. 13. Modele stosowane w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. 14. Analiza kosztu kapitału. 15. Wycena przedsiębiorstw. 16. Fuzje i przejęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i przedmiot analizy finansowej przedsiębiorstwa; Metody a.f.; Źródła a.f. w przedsiębiorstwie i prezentacja wyników; Syntetyczna analiza wyniku finansowego przeds.; Analiza ogólna bilansu oraz rachunku zysków i strat; Analiza wskaźnikowa danych bilansu oraz rachunku zysków i strat; Analiza rentowności w wielkościach bezwzględnych i względnych; Analiza przychodów ze sprzedaży i kosztów ich uzyskania; Analiza wartości do danej; Analiza przepływów finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota analizy i jej rola w procesie podejmowania decyzji, 2. Analiza zasobów i produkcji w przedsiębiorstwach, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wybrane metody analizy strategicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Zorganizowanie jednostki Audytu wewnętrznego - niezbędne uwarunkowania, 3. Metodologia/Metodyka Audytu Wewnętrznego w Przedsiębiorstwach, 4. Rola DAW w procesie zarządzania ryzykiem, 5. Stosunki Jednostki Audytu wewnętrznego z organami zewnętrznymi, 6. Szkolenie kadr i pracowników DAW, 7. Dodatkowe materiały/tematy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Zorganizowanie jednostki Audytu wewnętrznego - niezbędne uwarunkowania, 3. Metodologia/Metodyka Audytu Wewnętrznego w Przedsiębiorstwach, 4. Rola DAW w procesie zarządzania ryzykiem, 5. Stosunki Jednostki Audytu wewnętrznego z organami zewnętrznymi, 6. Szkolenie kadr i pracowników DAW, 7. Dodatkowe materiały/tematy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1. Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2. Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3. Model wykorzystania bdań marketingowych, 4. Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5. Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej