Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(21)
Autor
Chodyński Andrzej
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bidnenko Nataliya
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Butor-Keler Agnieszka
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dendera-Gruszka Małgorzata
(1)
Dobrzyński Marian
(1)
Duraj Jan
(1)
Garmider Larysa
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzywacz Waldemar
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Kocot Damian
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Konodyba-Szymański Bogumił
(1)
Korczak Anna
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kupich Andrzej
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Ljudvigová Ivana
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Matuszak Marek
(1)
Myjak Teresa
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Noch Tadeusz
(1)
Noga Adam
(1)
Nowicki Adam
(1)
Ogrodnik Tomasz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piłka Marta
(1)
Polak Waldemar
(1)
Porvazník Ján
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Skorková Zuzana
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Stefaniuk Katarzyna
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Vaškovič Ladislav
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Weresa Marzenna A
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowski Janusz
(1)
Wnorowski Henryk
(1)
Wojtynek Lilianna
(1)
Wziątek-Kubiak Anna
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żur Marek Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Zarządzanie
(7)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Organizacja
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Kadry
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Baza danych
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Ekorozwój
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Produkcja
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Rachunkowość
(1)
Reengineering*
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko zdrowotne
(1)
Ryzyko środowiskowe
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Unia Europejska
(1)
Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wizerunek biblioteki
(1)
Wizerunek szkoły
(1)
Współdziałanie
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(6)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Światowe trendy w nawiązywaniu aliansów strategicznych: Współdziałanie strategiczne przedsiębiorstw a alianse strategiczne; Granice menedżerskiego myślenia o granicach organizacji. Pytania dla zaawansowanych; Alianse jako forma realizacji strategii dywersyfikacji; Fuzja lub przejęcie jako jedna z form zakończenia aliansów strategicznych; Przygotowanie aliansu strategicznego - klucz do sukcesu przyszłego porozumienia; Alianse technologiczne - kilka refleksji nad powodami ich powstawania; Przesłanki powstawania aliansów polskich przedsiębiorstw: Transakcje typu fuzje i przejęcia firm budowlanych w Polsce jako przejaw aliansów strategicznych; Fuzje i alianse strategiczne w branży hutniczej; Formy konsolidacji przedsiębiorstw w sektorze paliwowo-energetycznym; Logika aliansów strategicznych w sektorze telekomunikacyjnym w Polsce; Przesłanki tworzenia grup kapitałowych w węglu brunatnym; Grupy kapitałowe; Konsolidowanie przedsiębiorstw w celu zwiększenia siły finansowej i pozycji rynkowych; Alianse strategiczne małych przedsiębiorstw - źródło szans i zagrożeń; Partnerstwo społeczne przedsiębiorstw w dobie tworzenia aliansów strategicznych: Kadry dla aliansów; Partnerstwo społeczne wyzwaniem dla aktywnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aspekty jakości w zarządzaniu strategicznym; Wpływ właściwości materiałowych na jakość wytłoczek; Znaczenie szacowania ryzyka środowiskowego i zdrowotnego powodowanego substancjami chemicznymi w systemach zarządzania środowiskiem; Zastosowanie metody FMEA w ocenie procesu technologicznego z uwzględnieniem zmienności liczb priorytetowych; Jakość docierania powierzchni płaskich elementów ceramicznych; System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy jako nowoczesna koncepcja skutecznego i efektywnego zapewniania pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy; Wybrane problemy ochrony środowiska w powiększonej UE; Jakość wyrobów uzyskiwanych w procesie ciągłego odlewania stali; Uwarunkowania prawne i normatywne w dziedzinie zarządzania jakością stosowane w Polsce i Unii Europejskiej; Zarządzanie środowiskowe w firmie Nokia; System zarządzania bezpieczeństwem w Agencji Ruchu Lotniczego; Zarządzanie jakością w usługach przemysłowych na przykładzie REMAK SA; Wpływ zintegrowanej systemowej optymalizacji konstrukcji "ZIN-OSY" na ochronę środowiska i bezpieczeństwo pracy; Czynniki ograniczające przebieg dyfuzji systemów zarządzania jakością stosowanych przez największe korporacje świata; Kultura organizacji jako element skutecznego zarządzania bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie; Potrzeba stworzenia systemu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad rolnikami indywidualnymi; Ocena poziomu bezpieczeństwa w przedsiębiorstwach produkcyjnych; Norma PN-N-18001:2004 naturalną i skuteczną metodą doskonalenia systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnych z wytycznymi międzynarodowej organizacji pracy; Jakość w roli kryterium skuteczności zmian procesów gospodarczych; Integracja systemu zarządzania jakością i systemu HACCP w przedsiębiorstwie; Modelowanie wady materiałowej podczas kucia matrycowego; Ewolucja systemu zarządzania jakością w katedrze uczelni wyższej; Ekobilans jako narzędzie jakością gospodarki odpadami w przedsiębiorstwach przemysłu rolno-spożywczego; Blaski i cienie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; Rozporządzenie Unii Europejskiej nr 761/2001 (tzw. EMAS) jako optymalna droga doskonalenia systemów zarządzania środowiskowego zgodnych z ISO 14001; System zarządzania jakością usług hotelarskich; Jakość spieków przesycanych nanoczątkami; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie jakością; Jakość w urzędach administracji publicznej na przykładzie Urzędu Gminy Kłomnice; Model pomiaru jakości współpracy pomiędzy różnymi podmiotami gospodarczymi; Dyrektywa ciśnieniowa nr 97/23/UE jako element dostosowania do wymagań UE; Certyfikacja wyrobów medycznych przepustką na rynki Unii Europejskiej; Jakość usług na rynku ubezpieczeń; Wdrożenie i funkcjonowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem i BHP w Elektrowni "Bełchatów" SA; Społecznie koszty wypadków przy pracy w Polsce; Efektywność systemów zarządzania jakością; Motywacyjny system ubezpieczeń wypadkowych - skuteczny stymulator poprawy warunków pracy i bezpieczeństwa; Zastosowanie metody Bellingera do oceny jakości wyrobów; Koncepcja zarządzania środowiskowego na przykładzie firmy Epson; System zapewnienia jakości pracy szkoły ponadgimnazjalnej; Polityka projakościowa w praktyce działania małych i średnich przedsiębiorstw; Metoda opracowania "podejścia procesowego" w systemie zarządzania jakością Instytutu Odlewnictwa; Zastosowanie metody oceny hedonicznej w wycenie walorów środowiskowych miast (na przykładzie Brześcia); Etapy planowania wdrażania systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wpływ technologii informacyjnej na współczesne procesy zarządzania : 1. Strategia informacyjna przedsiębiorstwa - istota, cele i zadania, 2. Rola zasobów informacyjnych w dynamice przedsiębiorstwa, 3. System zarządzania bazą danych elementem integrującym współczesne organizacje, 4. Wpływ technologii informacyjnej na funkcjonowanie jednostek w systemach franchisingowych, 5. Architektura wirtualnych branżowych systemów wspomagania decyzji, 6. Specyfika wirtualnego outsourcingu informatycznego, 7. Sieci neuronowe jako alternatywne narzędzie prognostyczne w przedsiębiorstwie, 8. Arkusz kalkulacyjny jako narzędzie symulacji próbki z populacji, 9. Technologie informatyczne umożliwiające komunikację w korporacjach na szczeblach Rad Nadzorczych, 10. Wybrane źródła konkurencyjnej przewagi przedsiębiorstwa w przestrzeni Internetowej. Cz. II Zarządzanie informacją i wiedzą : 11. Technologie sieciowe i elektroniczna wymiana danych (EDI) jako narzędzia wspomagające obieg dokumentów księgowych w przedsiębiorstwie , 12. Pakiety oprogramowania służące weryfikacji wiedzy analizujące wypowiedzi otwarte, 15. Znaczenie systemów informacyjnych w łańcuchu wartości uczelni wyższej, 16. Standardy wymiany informacji naukowej w Internecie. Cz. III Teoria i praktyka projektowania, wdrażania i eksploatacji systemów informatycznych zarządzania : 17. Proces Tworzenia systemu klasy ERP na przykładzie metodyki BPSC S.A., 18. Wpływ elastycznego oprogramowania SIZ na proces wdrażania i eksploatację, 19 .Integracja sieciowa systemów informatycznych. Analiza wybranych rozwiązań modelowych, 20. Próba klasyfikacji informatycznych systemów budżetowania firm, 21. Specyfikacja wdrażania współczesnych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie projektami, 22.Integracja procesowa w projektowania systemów zintegrowanych klasy ERPII w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw SCM. Cz. IV Kierunki zmian w metodach i technikach nauczania informatyki ekonomicznej : 23. Kierunki kształcenia przyszłych menedżerów informacji w szkolnictwie wyższym, 24. Nauczanie informatyki ekonomicznej dla inżynierów, 25. Klasyfikacja pojęć obszaru distance laerning, 26. Analiza szans oraz zagrożeń związanych z wykorzystaniem Internetu w edukacji, 27. Rola portalu edukacyjnego w procesie nauczania, 28. Idea OpenSource w procesie edukacji na uczelni wyższej, 29. Zastosowanie systemów wnioskujących przez przypadki w inteligentnych systemach autorskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2354)
Część I: Kultura organizacji i myślenie strategiczne. Nowe modele kultury organizacyjnej w kontekście wyzwań XXI wieku; Zarządzanie w świecie narastających zagrożeń; Myślenie menedżerów w epoce globalizacji i sieci informacyjnych; Okiełznać niepewność? Temporalne uwarunkowania przystosowania do pracy we współczesnych organizacjach. Część II: Wiedza, kompetencje i przydatność zawodowa. Znaczenie wiedzy i kapitału intelektualnego we współczesnej gospodarce i organizacji; E-kompetencje - potencjał społeczeństwa informacyjnego; Od osobowości do plastyczności - nowe spojrzenie na kompetencje ludzkie; Assessment center - kolejne rozczarowanie?; Diagnostyka przydatności zawodowej metodą symulacji komputerowej. Część III: Komunikacja. Skuteczna komunikacja we współczesnym świecie biznesu - rola informacji i języka; Rozwój komunikacji i zmierzch kultury monochromicznej; Promowanie zarządzania kapitałem ludzkim. Część IV: Zarządzanie pracownikami. Proces postrzegania strategii personalnej przez kadrę kierowniczą i pracowników; Theory and Practice of Human Resource Development in Slovakia; Change of Motivation Factors after Joining the EU. Część V: Kariera i funkcjonowanie zawodowe. Globalizacja i restrukturyzacja a nowy model kariery i sukcesu; Kobieta transgresyjna na rynku europejskim; Sprawca mobbingu czy ofiara? Psychologiczna charakterystyka nieetycznych zachowań interpersonalnych w organizacji; The Role of Work and Organizational Psychologists in the Globalization and Integration Era.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalizacja i procesy internacjonalizacji w marketingu międzynarodowym : Niektóre aspekty marketingowe światowego kryzysu gospodarczego ; Ścieżki internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw- podejście ewolucyjne ; Problemy zarządzania marketingowego w przestrzeni międzykulturowej ; Paradygmat produktywności jako wymiar globalnej kultury ekonomicznej a dylemat wyboru działań marketingowych ; Kształtowanie przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw w warunkach globalizacji i internacjonalizacji ; Determinanty wyznaczające globalny zasięg działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Strategia lizbońska wobec uwarunkowań rozwojowych i konkurencyjnych sektora MSP ; Proces internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw zaawansowanych technologii; Bariery internacjonalizacji MSP przez e-handel - próba ujęcia modelowego; Unijna polityka wsparcia sektora MSP elementem uwarunkowań międzynarodowej aktywności przedsiębiorstw ; Problemy i perspektywy rozwoju marketingu międzynarodowego przedsiębiorstw Ukrainy w kontekście eurointegracji ; Marketing międzynarodowy w procesie dydaktycznym - uwagi w świetle wyników badań studentów kierunku zarządzania ; Dydaktyka marketingu międzynarodowego- refleksje nad opiniami studentów ; 2. Strategiczne uwarunkowania i wyzwania wobec przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych: Ograniczenia koncepcji standaryzacji działalności przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym ; Motywy ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne ; Ekspansja korporacji międzynarodowych na rynki zagraniczne- wyniki badań ; Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym ; Kierunki, formy i efekty ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw; Polscy eksporterzy . Analiza komparatywna rankingów "Rzeczypospolitej" i "Polityki" ; Społeczna odpowiedzialność w misjach eksporterów; Warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych ; Przesłanki wyboru strategii wejścia na rynki zagraniczne przedsiębiorstw usługowych ; Marketingowe wyzwania wejścia przedsiębiorstw ukraińskich na rynek Europy - analiza sytuacyjna; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw polskich w odniesieniu do rynków europejskich- w świetle wyników badań ; Formy pomocy preferowane przez przedsiębiorstwa zainteresowane budowaniem relacji z podmiotami otoczenia na rynkach krajów europejskich ; Tworzenie relacji z podmiotami rynku jako konsekwencja koncepcji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw- analiza komparatywna rynku polskiego , ukraińskiego i chorwackiego ; Wzrost znaczenia relacji z konsumentem jako kierunek rozwoju koncepcji marketingu międzynarodowego ; Wykorzystanie relacji sieciowych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw zaawansowanych technologii ; Ryzyko w marketingu partnerskim na rynku międzynarodowym ; Narzędzia budowy relacji polskich przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia na rynkach europejskich ; 3. Instrumentarium działań rynkowych przedsiębiorstw w marketingu międzynarodowym i międzykulturowym : Uwarunkowania kulturowe międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw; Kształtowanie marketingowej strategii produktów multisektorowych w środowisku międzykulturowym ; Marketing międzynarodowy żywności ekologicznej- współczesna idea i przyszłe problemy ; Uwarunkowania realizacji strategii oferowania produktów regionalnych w Unii Europejskiej ; Komunikowanie marki w warunkach internacjonalizacji ; Kulturowe uwarunkowania strategii marki i lojalności wobec marki - wybrane zagadnienia ; Determinanty stosowania strategii marki lokalnej przez firmy francuskie w Polsce; Design opakowań- diagnoza i kierunki zmian w ujęciu międzynarodowym ; Strategie dystrybucji na europejskim rynku farmaceutycznym ; 4. Konsument wobec wyzwań marketingu międzynarodowego: Wpływ procesu globalizacji na zachowania konsumentów ; Problemy konwergencji konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i w krajach Unii Europejskich ; Mieszane modele czynnikowe w ,międzynarodowej segmentacji psychograficznej - nowe podejście do segmentacji rynku ; Tożsamość kulturowa jako uwarunkowanie zachowań konsumentów w warunkach globalizacji ; Różnice kulturowe a zachowania rynkowe konsumentów ; Wpływ kraju pochodzenia na akceptację produktów przez konsumentów ; Polski konsument wobec wyzwań współczesnego rynku na przykładzie rynku żywności ; Postawy studentów wobec reklamy szokującej ; 5. Sektorowe zróżnicowanie marketingu międzynarodowego : Analiza teorii internacjonalizacji sieci handlowych ; Uwarunkowania międzynarodowej aktywności przedsiębiorstw handlowych ; Strategie internacjonalizacji dużych sieci handlowych na polskim rynku . Nowe wyzwania dla marketingu międzynarodowego ; Internacjonalizacja jako czynnik podnoszenia innowacyjności wielkopowierzchniowych placówek handlu detalicznego działającego w Polsce ; Internacjonalizacja usług biznesowych i jej implikacje dla marketingu ; Wpływ internacjonalizacji na działania marketingowe jednostek ochrony zdrowia w Polsce ; Specyfika zachowań konsumentów na rynku turystycznym i jej implikacje dla marketingu międzynarodowego ; Tanie linie lotnicze a rozwój turystyki międzynarodowej ; Wyzwania marketingowe w oferowaniu dóbr kultury na rynkach zagranicznych ; Internacjonalizacja sportu i jej wpływ na działania marketingowe klubów sportowych ; Internacjonalizacja jako determinanta rozwoju organizacji radiowych ; Individual Marketing on the Ukrainian Mobile Services Market ; Foreign TNCs in Russian Oil and Gas Industry ; Kooperacja międzynarodowa a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego ; Współpraca w zakresie marketingu jako czynnik zwiększania międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw . Przykład polskiego przemysłu elektromaszynowego ; Wybrane działania marketingowe wyłącznego dystrybutora globalnej marki JCB na rynku polskim ; Kształtowanie długoterminowych relacji w sferze obsługi posprzedażowej ; Marketing międzynarodowy w działalności samorządowego regionu - współpraca zagraniczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Markowe produkty turystyczne / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Szczecin [i in.] : Uniwersytet Szczeciński, 2004. - 410 s. : il., rys. ; 25 cm.
Cz. I. Polityka turystyczna jako warunek tworzenia markowych produktów turystycznych. Cz. II. Strategie kształtowania markowych produktów turystycznych. Cz. III. Markowe produkty turystyczne jako element konkurencji na rynku Unii Europejskiej. Cz. IV. Regionalne uwarunkowania rozwoju markowych produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instrumenty przeobrażeń organizacyjnych. Zarządzanie przez innowacje nowoczesną metodą zarządzania przedsiębiorstwem. Ograniczenia metod doskonalenia procesów wykorzystywanych w polskich przedsiębiorstwach. Understanding Six Sigma. Koopetycja jako niestabilność więzi międzyorganizacyjnych przedsiębiorstwa. Wybrane modele premiowania we współczesnej organizacji gospodarczej. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych w dobie globalizacji. Przyczyny zmian w metodach zarządzania. Motywy proinnowacyjnej aktywności inwestycyjnej przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego. Offshoring w sektorze usługowym - internacjonalizacja produkcji usług. Rola outsourcingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wykorzystanie podejścia zasobowego w formułowaniu Strategii Błękitnego Oceanu. Strategiczne aspekty współczesnego zarządzania projektami. Strategie negocjacji wielostronnych. Koncepcja mapy kapitału przedsiębiorczości. Zarządzanie projektami we współczesnych organizacjach. Kierunki i uwarunkowania rozwoju zewnętrznego dużych firm produkcyjnych. Zespoły zadaniowe w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych. Analiza konfiguracji sieci dystrybucji na przykładzie hurtowni opakowań. Analiza sprawności operacyjnej pośredniego ogniwa w kanale dystrybucji na przykładzie hurtowni opakowań. Próba definiowania logistyki jako dyscypliny naukowej. Metoda twórczego rozwiązywania problemów G&D. Nowe koncepcje zarządzania systemami wytwórczymi. Organizacja w ruchu - wykorzystanie okazji przez przedsiębiorstwa turystyczne (wyniki badań). Funkcjonowanie polskich rad nadzorczych a praktyka Corporate Governance. Komunikacja jako instrument kształtowania zmian organizacyjnych w przedsiębiorstwie. Umiędzynarodowienie działalności badawczo-rozwojowej w korporacjach transnarodowych. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw internacjonalizujących się. Sposób wdrażania oraz kształt strategicznej karty wyników jako czynniki decydujące o skuteczności wykorzystania narzędzia do implementacji strategii przedsiębiorstw. Wykorzystanie "Formuły+4+2" w zarządzaniu organizacją. Risk and issue management for high-sized projects.Metodyka projektowania strategii zarządzania. Znaczenie innowacyjności w procesie zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem w Polsce w kontekście zjawisk globalizacji europejskiej. Metody aktywizacji działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej w przedsiębiorstwach. Rachunkowość kreatywna jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach globalizacji. Cechy strategii wzrostu polskich dużych przedsiębiorstw produkcyjnych. Wybrane aspekty tworzenia strategii w polskich przedsiębiorstwach. Zarządzanie projektem w kontekście zespołu projektowego oraz narzędzi jego wsparcia. 2. Rola zasobów niematerialnych w przeobrażeniach organizacyjnych. Więzi partnerskie a proces kształtowania nowej architektury biznesu. Uwarunkowania tworzenia sieci kooperacyjnych przedsiębiorstw. Jak można zmniejszyć lukę wizerunkową odzwierciedlającą postrzeganie firmy jako pracodawcy? Pomiar kapitału intelektualnego kreującego innowacje i wartość organizacji. Technologia a kompetencje rdzeniowe w procesie zarządzania innowacjami. Znaczenie kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie - wyniki badań empirycznych. Współczesne tendencje w procesie wewnętrznej integracji przedsiębiorstwa. Projektowanie strategii marki jako proces przeobrażeń w przedsiębiorstwie. Cele aliansów a strategia rynkowego rozwoju przedsiębiorstwa. The middle east business culture - making business with arab partners. Elastyczność kształtowania relacji z klientami determinantą efektywnego funkcjonowania organizacji w dobie XXI wieku. Wpływ kultury organizacyjnej na efektywność indywidualnego i zespołowego podejmowania decyzji. Kultura organizacyjna a luka kompetencyjna organizacji. Propozycja procedur i metod zarządzania kapitałem intelektualnym w małym przedsiębiorstwie. Metoda "Zarządzania przez Kulturę Organizacyjną" - aspekt teoretyczno-praktyczny. 3. Wpływ jakości na funkcjonowanie organizacji. Uwarunkowania wdrażania systemu zarządzania jakością. System zarządzania jakością ISO 9001 a ocena wprowadzania wyrobów na rynki Unii Europejskiej w firmie Tarnawa Sp. J. Kontrola wewnętrzna, audyt wewnętrzny i audit wewnętrzny - koncepcja współdziałania w dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Wielokryteriowa ocena jakości typu dla potrzeb zarządzania przedsiębiorstwem. Efekty zastosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym - case study. Zarządzanie jakością projektu unijnego. Problemy pomiaru satysfakcji klienta zewnętrznego w sferze usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: The holistic management model in global environment; Prosumpcja jako proces optymalizowania konsumpcji i trend implikujący gospodarkę współdzieloną; The development of personnel potential of the enterprise as a social and economic process; Różnorodność pokoleniowa pracowników wobec zmian w przedsiębiorstwie; Organizational and human resource strategy in Slovak and Hungarian companies; Inner motivation, autonomy, human relations and ethics as basic elements of current leadership in organizations; Droga od tożsamości do wizerunku; Rada nadzorcza a rozwój innowacyjności korporacji; Ochrona konsumentów w sektorze bankowym jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu; Skarbnik korporacyjny - jak skutecznie zarządzać działem finansowym; Zarządzanie jakością - ujęcie retrospektywne; Informacja rynkowa wpływająca na zarządzanie łańcuchami dostaw; Zarządzanie bezpieczeństwem zwierząt w procesie transportu drogą powietrzną; Stan i perspektywy słowackich przedsiębiorstw w opinii biznesu. Raport z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola pracowników i kontrahentów organizacji zarządzanej środowiskowo w systemach ISO 14001 i EMAS; Kompetencje emocjonalne w praktyce kierowania (paradygmat przywództwa kierowniczego i charyzmatycznego); Wewnętrzne public relations - istotny element budowania wizerunku firmy; Wpływ zmiany umowy ubezpieczenia po nowelizacji Kodeksu cywilnego na sposób zarządzania zakładami ubezpieczeniowymi; Etyka w organizowaniu zespołów ludzkich; Buforowanie i harmonogramowanie w wybranych metodach planowania i sterowania produkcją; Wartość płynności przedsiębiorstwa - zarys zagadnienia; Projektowanie budżetów pro forma przedsięwzięć gospodarczych metodą Hash; Społeczna odpowiedzialność firm; Istota motywacji pracowniczej. Definicja i podstawowe koncepcje. Rola miękkiego prawa (soft law) w funkcjonowaniu organizacji gospodarczych w kontekście zasad ładu korporacyjnego (corporate governance) w polskich spółkach kapitałowych; Kształtowanie warunków pracy; Miękkie zarządzanie w perspektywie interakcjonistycznej socjologii kultury; Rola menedżera w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem; Udział bezpośrednich inwestycji zagranicznych w przepływie innowacji do przedsiębiorstw; Kultury organizacyjne przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym; Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Ocena efektów działań zmierzających do zmiany struktury właścicielskiej w ramach restrukturyzacji finansowej; Zarządzanie zasobami ludzkimi - przedsiębiorczość ekonomiczna i pozaekonomicznaa w świetle badań; Public relations jako instrument koncepcji strategii promocyjnej Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy; Wykorzystanie analizy KCS w małym przedsiębiorstwie; Partie polityczne a polityka kadrowa w administracji publicznej; Przesłanki i implikacje Market-Based Management; Uwarunkowania wdrożenia technologii informatycznych wspomagających procesy zarządzania w administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy; Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania; Wiedza - alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania; Public relations jako środek komunikacji w gminie; Miejsce i znaczenie Public Relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce; Kreowanie potrzeb konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych; Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument public relations przedsiębiorstw; Plakat i afisz w działaniach public relations; Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym; Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich; Instrumenty promocji w wyborczej strategii marketingowej; Czarne sztuczki - propaganda i PR; Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym; Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym; Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Prawie nowe zjawiska w zarządzaniu. (R)ewolucja w zarządzaniu i co z niej wnika dla środowiska akademickiego; Wiedza i kapitał intelektualny jako wyznaczniki przedsiębiorczego zarządzania w okresie transformacji; "Governance" jako partnerskie rządzenie i ład; Rola mediów w kształtowaniu wyobraźni ekonomicznej Polaków; Krytyczne studia nad konsultingiem; "Kultowość korporacyjna" - patologia, czy zapomniany potencjał motywacyjny firmy?; Zarządzanie przez wartości; Psychologia w zarządzaniu - czy biotechnologowie będą klonować idealnych pracowników?; Rola wizji organizowania w dyfuzji technologii informatycznych CZĘŚĆ II. Programy specjalności na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Założenia reformy programów specjalności na WZ UW; Programy specjalności: Rozwój potencjału społecznego, Marketing, E-biznes, Zarządzanie publiczne, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Rachunkowość i finanse, Bankowość, ubezpieczenia i rynek kapitałowy, Zarządzanie międzynarodowe; Preferencje studentów III roku wobec programów specjalności na Wydziale Zarządzania UW; W poszukiwaniu źródeł przewagi na rynku wyższych uczelni w Polsce; Kształcenie studentów w warunkach otwartego rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem a bezpieczeństwo finansowe, 2. Polska rachunkowość na tle międzynarodowych uregulowań rachunkowości czyli patriotyzm w dobie globalizacji, 3. Dostosowania polskich podmiotów gospodarczych do wymogów rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, 4. Integracja finansowa i monetarna w UE - nowe otoczenie dla podmiotów gospodarczych, 5. Obejmowanie przez spółkę własnych akcji, 6. Harmonizacja polskiego prawa konkurencji z prawem europejskim, 7. Informacja rynkowa jako determinanta funkcjonowania podmiotów gospodarczych, 8. Uwarunkowanie rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie województwa wielkopolskiego, 9. Polityka bilansowa przedsiębiorstwa a jego otoczenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przejęcie menedżerskie a system wartości, 2. Reorientacja strategiczna narzędziem wzrostu wartości przedsiębiorstwa - doświadczenia praktyczne, 3. Wzorce przedsiębiorczości a odniesienia do stereotypów prywatnych przedsiębiorców, 4. Niektóre implikacje zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Wartość dla klienta jako podstawa tworzenia wartości przedsiębiorstwa, 6. Społeczna wartość przedsiębiorstwa komunalnego, 7. Koszt kapitału a wartość przedsiębiorstwa, 8. Trudności finansowe a wartość przedsiębiorstwa, 9. Nadzór właścicielski a polityka dywidend na przykładzie polskich spółek giełdowych, 10. Konsolidacja a wartość rynkowa banku, 11. Analiza polityki dywidend w spółkach publicznych z branży bankowej w latach 1994-2000, 12. Progrmy Ramowe jako czynnik stymulujący kapitał intelektualny wpływający na zwiększenie wartości przedsiębiorstwa, 13. Wycena spółki internetowej eBay, 14. Wycena przedsiębiorstw z opcjami wzrostu, 15. Zastosowanie systemów komputerowych w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie programu komputerowego "Wycena przedsiębiorstwa Metodami Dochodowymi", 16. Znaczenie charakteru aktywów i pasywów w wycenie przedsiębiorstw metodą skorygowanych aktywów netto (NET Assets Value Method), 17. Model rachunkowości w Niemczech a wartość przedsiębiorstwa, 18. Wybrane aspekty bilansowego ujęcia aktywów i pasywów, 19. Wokół wartości kapitału własnego przedsiębiorstwa, 20. Inwestowanie w należności dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa, 21. Płynność finansowa a wartość rynkowa przedsiębiorstwa, 22. Zarządzanie rentownością zainwestowanych kapitałów dla wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, 23. Wartość przedsiębiorstwa budowlanego w aspekcie decyzji wytworzyć lub kupić
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Relacje transakcyjne i kooperacyjne z interesariuszami a rozwój przedsiębiorstwa. 2. Uwarunkowania prawne (regulacje) a możliwości zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. 3. Uwarunkowania (relacje) finansowe jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw. 4. Aspekty społeczne, etyczne i ekologiczne w relacjach przedsiębiorstwa z jego interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Procesowe ujęcie organizacji. Interpretatywna socjologia organizacji i zarządzania, 2. Przedsiębiorczość i kultura w Polsce, 3. Przedsiębiorczość: cecha osób czy organizacji, 4. Władza w organizacji - problem badawczy, któego nie ma, 5. Polscy menedżerowie. "Temporalna" historia zbiorowości, 6. Organizacyjny dyskurs wiedzy i władzy, 7. Zmiany w postrzeganiu pracy i zawodu w latach 1986 i 2001 na przykładzie robotników Stoczni Szczecińskiej, 8. Polityka personalna polskich przedsiębiorstw przemysłowych, 9. Kultury i strategie płciowe a zachowania w organizacjach, 10. Sieciowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej