Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje naukowe
(15)
E-booki
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(44)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(56)
Autor
Chodyński Andrzej
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Matwiejczuk Wiesław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Budzisz Bolesław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Urban Wiesław
(2)
Wasiluk Anna
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Cichy Diana
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Danik Lidia
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Joanna
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jamka Beata
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kicińska Monika
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kocot Maria
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kurowska Joanna
(1)
Kuzel Marcin (1976- )
(1)
Kwiatkowski Aleksander
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Latoszek Ewa (1954- )
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Leśniewski Michała Adam
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Matejun Marek
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Możaryn Henryk
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(53)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Temat
Przedsiębiorstwo
(59)
Konkurencyjność
(23)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Zarządzanie wiedzą
(15)
Innowacje
(13)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(12)
Zarządzanie
(11)
Globalizacja
(9)
Kadry
(6)
Konkurencja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Wartość ekonomiczna
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Gospodarka
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Menedżerowie
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marka*
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Benchmarking
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Ocena pracowników
(2)
Produkt*
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Rynek
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Akcjonariusze
(1)
Alokacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogi
(1)
Budżety gminne
(1)
Czas
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Farmacja
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Inwestycje
(1)
Japonia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał innowacyjny
(1)
Kapitał intelektualny przesiębiorstwa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Koszty
(1)
Kultura
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Praca zbiorowa
(13)
Podręcznik
(8)
Czasopismo naukowe
(3)
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
73 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości: 1. Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna, 2. Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości, 3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości, 4. Trendy zmian w organizacji gospodarczej na świecie, 5. Funkcjonowanie organizacji przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym. R.II Model restrukturyzacji przedsiębiorstw: 1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw, 2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw, 3.Model restrukturyzacji przedsiębiorstw, 4. Elementy modelu restrukturyzacji przedsiębiorstw. R.III Analiza i ocena efektów wdrażania metod restrukturyzacji: 1. Kompleksowe Zarządzanie jakością (TQM), 2. Metoda restrukturyzacji procesowej Reenginering, 3. System Dostaw na Czas (JIN). R.4 metody wdrażania procesów restrukturyzacji przedsiębiorstw: 1. Typowe programy restrukturyzacyjne, 2. Tworzenie programu restrukturyzacyjnego, 3. Ciągłe Doskonalenie Zarządzania jako alternatywa restrukturyzacji typowej, 4. Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji, 5. Wdrażanie Ciągłego Doskonalenia zarządzania. R.V Wyniki wdrożeń modelu Ciągłego Doskonalenia Zarządzania na przykładzie przedsiębiorstw meksykańskich: 1. Przedsiębiorstwa wchodzące w skład Korporacji jako obiekty badawcze, 2. Identyfikacja stanu firm przed restrukturyzacja, 3. Restrukturyzacja typowa i jej wyniki, 4. Badanie przypadku Ciągłego Doskonalenia Zarządzania, 5. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw jako wynik wdrożenia Ciągłego Doskonalenia Zarządzania. R.VI Wnioski końcowe i rekomendacje: 1. Czy metodą Ciągłego Doskonalenie Zarządzania można wdrożyć w Polsce?, 2. Wnioski końcowe, 3. Rekomendacje dla przyszłych badań, 4. Podsumowanie.
restrukturyzacji przedsiębiorstw, 4.Elementy modelu restrukturyzacji przedsiębiorstw. R.III Analiza i ocena efektów wdrażania metod restrukt uryzacji : 1.Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 2.Metoda restrukturyzacji procesowej Reengineering ( BPR), 3.System Dostaw na Czas (JiT). R.IV Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych przedsiębiorstw : 1.Typowe programy restrukturyzacyjne , 2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego, 3.Ciągłe Doskonalenie Zarządzania jako alternatywa restruktury zacji typowej, 3.Metoda analizy i oceny wyników restru kturyzacji, 4.Procedury stosowania metody analizy i oc eny wyników restrukturyzacji, 5.Wdrażanie Ciągłego Do skonalenia Zarządzania. R.V Wyniki wdrozeń modelu Ciągłego Doskonalenia Zarzą dzania na przykładzie przedsiębiorstw meksykańskich : 1.Przedsiębiorstwa wchodzące w skład Korporacji jako o biekty badawcze, 2.Identyfikacja stanu firm przed res trukturyzacją, 3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki,
4.Badanie przypadku Ciągłego Doskonalenia Zarządzania , 5.Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw jako wynik
wdrożenia Ciągłego Doskonalenia Zarządzania. R.VI Wnioski końcowe i rekomendacje : 1.Czy metodę Ciągłego Doskonalenia Zarządzania można wdrożyć w Pol sce?, 2.Wnioski końcowe, 3.Rekomendacje dla przyszłych
badań, 4.Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurencyjność sektora małych i średnich przedsiębiorstw, czynniki i metody pomiaru; 2. Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw w gospodarce; 3. Zewnętrzne źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 4. Finansowanie sektora MSP przez banki i inne instytucje pośrednictwa finansowego; 5. Wsparcie finansowe dla sektora MSP w Polsce z funduszy strukturalnych w latach 2004-2006; 6. Finansowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w latach 2007-2013
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowe czynniki przewagi konkurencyjnej. 2. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw w warunkach globalnych. 3. Restrukturyzacja jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej. 4. Znaczenie zarządzania wiedzą i kreowania nowych produktów dla podnoszenia konkurencyjności. 5. Logistyka jako czynnik zwiększania konkurencyjności. 6. Dostosowania rozwojowe przedsiębiorstw farmaceutycznych w warunkach globalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
I. Współczesna gospodarka a innowacje: 1. Rola państwa i rządu w kształtowaniu innowacyjnej gospodarki; 2. Istota współczesnych innowacji- specyfika, kierunki, trendy; 3. Innowacje w przepisach prawnych; 4. Finansowanie innowacji; 5. Problemy w finansowaniu nauki i innowacji w Polsce; II. Innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej; 6. Przewaga konkurencyjna gospodarki jutra; Kreatywność usług; Marketing innowacji i innowacje w marketingu; Jakość produktu jako element przewagi konkurencyjnej w marketingu; 10. Innowacje w obsłudze logistycznej klienta; 11. Wdrażanie innowacji nietechnologicznych w sektorze MSP w Polsce; III. Wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw: Organizacyjne uwarunkowania innowacji w przedsiębiorstwie; Instytucje wsparcia biznesu i innowacji w Polsce; 14. Parki technologiczne; 15. Partnerstwo publiczno-prywatne; 16. Klastry jako forma integracji przedsiębiorstw; 17. Utrzymanie klienta dzięki zastosowaniu interakcyjności na przykładzie rozgłośni radiowej; 18. E-biznes - główne obszary innowacji; 19. Innowacyjne działania marketingowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przez promocję Marek miast i regionów; 20. Założenia tworzenia prywatnych zakładów klinicznych oraz innowacje w obsłudze pacjentów (doświadczenia niemieckie); 21. Ramowy program finansowania innowacji transportowych w województwie zachodniopomorskim do 2015 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie- konkurencyjność- innowacyjność; 2. Innowacyjność w zarządzaniu marketingiem; 3. Innowacyjność w zarządzaniu finansami; 4. Innowacyjność w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 5. Innowacyjność w zarządzaniu wiedzą; 6. Relacje pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sektor MSP w otoczeniu makroekonomicznym: Makroekonomiczne funkcje państwa a MSP; Makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce; Podejście systemowe w identyfikacji dalekosiężnych kierunków rozwoju gospodarki; Funkcjonowanie polskich małych i średnich, przedsiębiorstw w gospodarce globalnej; Miejsce i rola sektora MSP w nurcie współczesnej nauki i przedsiębiorczości; Refleksje na temat inkubacji przedsiębiorczości w świetle badań opartych na studium przypadku; Instytucjonalne formy wsparcia przedsiębiorczości na przykładzie organizacji pozarządowej; Funkcjonalizacja patologii instytucji egzekwujących prawo jako przeszkoda dla rozwoju sektora MSP; Polityka wspierania eksportu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce a ich rozwój; Korzystny klimat inwestycyjny jako czynnik konkurencyjności kraju (regionu); Wpływ otoczenia na rozwój małych firm budowlanych w transformującej się gospodarce (w latach 1989-2006); 2. Małe i średnie przedsiębiorstwa na konkurencyjnym rynku: Modelowe ujęcia i charakterystyka determinant funkcjonowania i rozwoju oraz odrodzenia przedsiębiorstw sektora MSP; Konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Determinanty internacjonalizacji MSP; Zarządzanie wiedzą jako istotny element walki konkurencyjnej przedsiębiorstw; System zarządzania obsługą stacjonarnych urządzeń transportowych; Jakość usług doradczych oferowanych przy wdrażaniu SZJ; Relacje biznesowe MSP; Postawy studentów studentów przedsiębiorczość- wyniki badań; 3. Czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MSP: Wybrane aspekty zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach w warunkach internacjonalizacji i globalizacji; Rola innowacji i inwestycji rzeczowych w MSP; Sfera procesu i innowacji na przykładzie przedsiębiorstw na rynku polskim i niemieckim; Niematerialne czynniki rozwoju przedsiębiorczości; Rola kapitału ludzkiego i e-umiejętności w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Innowacyjność MSP w Polsce (na podstawie badań empirycznych); Bariery rozwoju innowacyjności MSP w Polsce; Logistyczne modelowanie funkcji zaopatrzenia; Polityka jakości, czyli ciągłe doskonalenie procesów; Informatyzacja funkcji personalnej w MSP; Analiza niezgodności wykrywanych w trakcie audytów zewnętrznych; 4. Rynki czynników wytwórczych wytwórczych konkurencyjność przedsiębiorstw sektora MSP: Rynki finansowe a uwarunkowania działalności gospodarczej MSP; Rachunki firmowe jako podstawowy produkt lokowania wolnych środków pieniężnych przedsiębiorstw; Szacowane stopy dyskontowej dla MSP- propozycja modelu; Możliwości redukcji kosztów finansowania przy wykorzystaniu instrumentów pochodnych jako narzędzie rozwoju MSP w Polsce; Uwarunkowania procesu inwestycyjnego w sektorze MSP; Wpływ funduszu jeremie na finansową sytuację mikro i małych przedsiębiorstw; Anioły biznesu- nieformalni inwestorzy venture capital; Wpływ MSP na rynek pracy w Polsce w latach 1994-2004; Instytucjonalne i rynkowe uwarunkowania popytu na pracę w sektorze MSP; MSP jako szansa na przedsiębiorczość kobiet
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Bezpośrednie konsekwencje wejścia do Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw; Pozyskiwanie finansowania we wczesnych fazach rozwoju przedsiębiorstwa; Polityka proeksportowa Unii Europejskiej; Strategia rozwoju rynku; Skutecznie konkurować; W poszukiwaniu źródeł oszczędności; Analiza kondycji spółki; Jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku UE poprzez strategię wzrostu zewnętrznego?; Ocena ryzyka strategicznego; Kompleksowe podejście do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; Zarządzanie ryzykiem a wpływ na reputację firmy; Ocena ryzyka regulacyjnego Współpraca czy rywalizacja?; Podglądać liderów - benchmarking; Zarządzanie marką a pozycja konkurencyjna polskich przedsiębiorstw; Ile warta jest wolność wybory - opcje rzeczowe; Uwolnić kapitał - jak usprawnić procesy zarządzania kapitałem obrotowym; Zarządzanie należnościami; Restrukturyzacja finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kaizen. 2. Podejście do doskonalenia na wschodzie i na zachodzie. 3. Kaizen poprzez kompleksową kontrolę jakości (TQC). 4. Praktyka kaizen. 5. Zarządzanie w kaizen. 6. Kaizen - metody rozwiązywania problemów. 7. Zmiana kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowy model biznesowego działania firm a "Strategia lizbońska", 2. Zmiana warunków konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Kapitał intelektualny jako generator nowych czynników konkurencyjności, 4. Koncepcja zarządzania kapitałem intelektualnym, 5. Metody pomiaru kapitału intelektualnego, 6. Raportowanie o kapitale intelektualnym interesariuszom zewnętrznym, 7. Światowe standardy wyceny kapitału intelektualnego, 8. Przykłady wyceny kapitału intelektualnego dla wybranych firm krajowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcja personalna w przedsiębiorstwie, 2. Budowanie kapitału strukturalno-organizacyjnego przedsiębiorstwa, 3. Zacieranie granicy miedzy przedsiębiorstwem a otoczeniem - wybrane narzędzia uelastyczniania struktury organizacyjnej i zarządzania, 4. Źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa: kapitał intelektualny i kapitał ludzki (w świetle badań)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Budowanie potencjału konkurencyjności; R.2 Zarządzanie kapitałem ludzkim a kluczowe kompetencje; R.3 Ocena efektywności rozwoju ludzkiego kapitału; R.4 Kształtowanie elastycznej struktury kapitału ludzkiego; R.5 Kierowanie karierą pracowników instrumentem stabilizacji kadr; R.6 Prokuonkurencyjne instrumenty motywowania; R.7 Kreacja kapitału ludzkiego przez kulturę; R.8 Narzędzia inter-, intra- i ekstranetowe w realizacji ZZL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem: Instrumenty stosowane w zarządzaniu; Partycypacyjny system zarządzania. Projekt zmiany paradygmatu zarządzania; Wpływ nowych koncepcji zarządzania na działania marketingowe i logistyczne przedsiębiorstw; Współcześni menedżerowie i przywódcy; Turbulentne otoczenie wyzwaniem dla dynamiki zarządzania organizacja; Zmiany w funkcjonowaniu przedsiębiorstw rodzinnych na przykładzie województwa podlaskiego; Zastosowanie analizy transakcyjnej w zarządzaniu; Wirtualizacja procesów zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Pozapłacowe narzędzie motywowania (w świetle przeprowadzonych badań); Zastosowaniu outsourcingu w restrukturyzacji samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej; 2. Konkurencyjność i zarządzanie wiedzą: Metodologiczne aspekty oceny konkurencyjności przedsiębiorstwa budowlanego; Koncepcja klastrów a zarządzanie przedsiębiorstwami w układach regionalnych; Wpływ zastosowania zasad etycznych Jana Pawła II na konkurencyjność firm; Elastyczność jak źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa handlowo- usługowego branży budowlanej; Proces zachowywania wiedzy; Wiedza jako czynnik rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Znaczenie procesu komunikacji dla efektywności procesu wprowadzania zmian; Modele biznesu tradycyjnego i internetowego na przykładzie handlu detalicznego; 3. Jakość i ekologia w zarządzaniu: Jakość zarządzania w instytucjach samorządowych; Model doskonałości Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM); Metoda ELMA-C wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu ekologicznym; Problemy zarządzania środowiskiem w aspekcie sanitacji obszarów wiejskich; ; Inwestycje i budownictwo: Bariery zarządzania inwestycjami rzeczowymi; Zastosowanie analizy wielokryterialnej do identyfikacji stanu użytkowania obiektu budowlanego; Deficyt zasobów kadrowych branży budowlanej w warunkach dynamicznego wzrostu budownictwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw / Michał Adam Leśniewski. - Warszawa : Difin , 2015. - 252, [5] s. : tab., rys. ; 23 cm.
1. Konkurencja procesem rozwoju przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Zasoby ludzkie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa; 4. Menedżer kadra zarządzającą przedsiębiorstwem; Motywacja funkcją zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Kultura organizacyjna w procesie miękkiego zarządzania przedsiębiorstwem; 7. Wiedza zasobem przedsiębiorstwa; 8. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 9. Zaufanie w rozwoju przedsiębiorstwa; 10. Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność polskich mikroprzedsiębiorstw; 3. Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Stan aktualny i perspektywy rozwoju; 4. Wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw w sektorze rolniczym; 5. Czynniki sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów; 6. Celowe spółki uczelniane jako sposób na wykorzystanie infrastruktury naukowo-badawczej - w kontekście konkurencyjności; 7. Analiza porównawcza instrumentów wsparcia finansowego wspólnej polityki rolnej z lat 2007-2013 w stosunku do lat 2014-2020; 8. Determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. Ujęcie teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Konkurowanie w płaskim świecie; 1. Imperatyw orkiestracji; Przedmiot uwagi: firma i sieć; Orkiestruj sieć; Konkuruj z sieciami; 2.Zarządzanie: sprawowanie kontroli i upełnomocnianie: Przyjmuj odpowiedzialność za całą sieć- niezależnie od tego, czy jest Twoją własnością czy nie; Upełnomocnij "małych Jonów Wayne'ów" do tworzenia dużych-małych firm; Wprowadź napięte plany trzyletnie, aby doprowadzić do równowagi między stabilizacją i odnową; Buduj firmę wokół klienta; Stosuj regułę 30/70, aby tworzyć organizacje luźno-ścisłe; 3. Tworzenie wartości- specjalizacja i integracja; Przechwyć "3 miękkie dolary" dzięki spojrzeniu poza fabrykę; Sprzedawaj u źródła, budując mosty między marketingiem marketingiem operacjami; 4. Wnioski dotyczące polityki i praktyki: Polityka: budowanie biznesu bez granic w świecie państw narodowych; Praktyka: dźwignia do poruszania ziemi; Zakończenie: czy jesteś gotów iść na całość w konkurowaniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota kooperencji: Definicja kooperencji; Cechy relacji kooperencyjnych; Podstawowe typy kooperancji; Poziomy relacji kooperencyjnych; Korzyści i zagrożenia płynące z kooperencji; 2. Kooperencja w koncepcjach teoretycznych; 2. Kooperencja w koncepcjach teoretycznych: Relacje kooperencyjne w teorii gier; Kooperencja w teorii kosztów transakcyjnych; Relacje kooperencyjne w koncepcji zasobowej; 3. Czynniki kształtujące relacje kooperencji: Czynniki sektorowe i ich znaczenie w kooperencji przedsiębiorstw; Czynniki kooperencyjne i ich znaczenie dla relacji kooperencyjnych przedsiębiorstw; Wnioski; 4. Metodyka badań czynników sektorowych i korporacyjnych w relacjach kooperencyjnych przedsiębiorstw: Założenia metodyczne badań; Opisy przypadków kooperencji; Identyfikacja czynników sektorowych i korporacyjnych w badanych przypadkach; Empiryczne modele tworzenia relacji kooperencyjnych; Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura korporacyjna - aspekt jakościowy, 2. Determinanty konkurencyjności rynkowej, 3. Analiza i ocena kultury korporacyjnej, 4. Analiza pozycji konkurencyjnej oraz zależności między kulturą a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Doskonalenie zarządzania projektami, metodyka myślenia sieciowego, czynniki sukcesu w zarządzaniu inicjatywą klastrową oraz uwarunkowania i wdrożenie innowacyjności w organizacji są tematem kolejnego numeru czasopisma „Management Forum”. Proponowane artykuły prezentują nie tylko aspekty teoretyczne i rozważania modelowe, ale również badania empiryczne – ilościowe i jakościowe. W niniejszym numerze omówiono m.in. koncepcję wykorzystania metody oceny stopnia dojrzałości w zarządzaniu projektami w celu ich doskonalenia w takich obszarach, jak metody i narzędzia, zasoby ludzkie, środowisko projektowe oraz obszar zarządzania wiedzą w projekcie. Badania zostały przeprowadzone w 256 przedsiębiorstwach krajowych i zagranicznych. Celem kolejnego opracowania jest ukazanie możliwości modelowania sytuacji problemowej za pomocą metodyki myślenia sieciowego. Przedstawiona metoda, na podstawie przykładów, umożliwia zrozumienie, jak funkcjonują systemy kompleksowe. Pokazano także korzyści wynikające z modelowania sieciowego dla pobudzania innowacyjności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Marketing: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii; Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych; Strategie wojenne w marketingu; Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa; Marketing sensoryczny; E-marketing; Ekomarketing; Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi; Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw; Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa; Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa; Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia. Komunikacja: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian; Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji; Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych; Marketing a efekt placebo; Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji; Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia; wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej; Kontrowersje wokół reklamy szokującej. Konsumenci: Makroterndy a zachowania konsumentów; Transumeryzm i trysumeryzm i zastosowania; Gender marketing - koncepcja i zastosowania; Model marketingowy GendreTrends
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej