Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(2)
Autor
Jańska Regina
(2)
Kaplan Robert S
(2)
Norton David P
(2)
Boudreau John
(1)
Cascio Wayne
(1)
Duraj Natasza
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Jachna Tomasz
(1)
Juja Tadeusz
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Pomykalska Bożena
(1)
Pomykalski Przemysław
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Wynik finansowy
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza finansowa
(1)
Bilans księgowy
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Kadry
(1)
Marketing personalny
(1)
Podatek
(1)
Rachunek ekonomiczny
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie bilansów, 2. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie rachunków wyników, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie rachunków przepływów pieniężnych, 4. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa metodą wskaźnikową, 5. Kompleksowa analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Identyfiakcja syptomów zagrozenia upadłością przedsiębiorstwa, 7. Różnice między wynikiem finansowym a wynikiem podatkowym i podstawą opodatkowania oraz ich konsekwencje dla przedsiębiorstwa, 8. Koszty uzyskania przychodów z działalności gospodarczej w Niemczech, 9. Poziom fiskalizmu i pozapodatkowe obciążenia przedsiębiorców w Polsce, 10. Opodatkwoanie przedsiębiorców w powiecie wrzesińskim ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys analizy finansowej. 2. Analiza procesu podejmowania decyzji finansowych w przedsiębiorstwie. 3. Analiza sprawozdań finansowych. 4. Analiza wskaźnikowa kondycji finansowej firmy. 5. Wykorzystanie dźwigni w planowaniu zysku i ocenie ryzyka. 6. Model zrównoważonego wzrostu. 7. Prognozowanie. 8. Strategia finansowa i strategia finansowania. 9. Struktura kapitału w teorii finansów i praktyce zarządzania przedsiębiorstwem. 10. Wartość pieniądza w czasie. 11. Metody oceny inwestycji rzeczowych. 12. Inwestycje finansowe przedsiębiorstwa. 13. Modele stosowane w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. 14. Analiza kosztu kapitału. 15. Wycena przedsiębiorstw. 16. Fuzje i przejęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nadawanie strategicznego znaczenia pomiarom z zakresu ZZL; 2. Analityczne podstawy pomiarów z zakresu ZZL; 3. Ukryte koszty absencji; 4. Wysokie koszty odejść pracowników; 5. Zdrowie, dobre samopoczucie i dobrostan pracowników; 6. Postawy i zaangażowanie pracowników; 7. Efekty finansowe programów praca- życie; 8. Użyteczność procesu doboru pracowników: koncepcja i jej pomiar; 9. Wartość ekonomiczna wyników pracy; 10. Korzyści wynikające z zastosowania zaawansowanych metod selekcji; 11. Koszty i korzyści programów rozwoju zasobów ludzkich; 12. Analiza inwestycji w talenty: katalizator zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy metodyczne analiz sporządzanych w przedsiębiorstwie; 2. Sprawozdanie finansowe i jego analiza wstępna; 3. Wskaźnikowa ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa; 4. Analiza czynników kształtujących wynik finansowy przedsiębiorstwa; 5. Metody i techniki uwzględniania czasu w badaniach analitycznych; 6. Koszt i struktura kapitału przedsiębiorstwa; 7. Metody oceny opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Organizacja i funkcjonowanie spółek kapitało wych; Zasady rachunkowości; Środki trwałe; Inwestycje rozpoczęte; Wartości niematerialne i prawne; Finanoswy majątek trwały; Majątek obrotowy; Inne aktywa; Kapita ły własne; Rezerwy; Zobowiązania i fundusze specjalne; Bierne rozliczenia międzyokresowe i przychody przy szłych okresów; Przychody i koszty; Wynik finansowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
WYD. z 2001 r. Tworzenie organizacji zorientowanej na strategię; I Przełożenie strategii na terminy operacyjne: Budowa map strategii; Budowanie map strategii w firmach sektora prywatnego; Karty wyników strategii w organizacjach nie nastawionych na zysk, agencjach rządowych i placówkach opieki zdrowotnej; II Zbieżność celów całej organizacji - efekt synergiczny: Tworzenie synergii oddziałów; Tworzenie synergii przez piony wsparcia; III Strategia- codzienną sprawą wszystkich pracowników Kreowanie świadomości strategii; Definiowanie celów indywidualnych i zespołowych; Kompleksowy system wynagrodzeń; IV Strategia jako ciągły proces: Planowanie i budżetowanie; Informacje zwrotne i uczenie się; V Mobilizowanie zmiany poprzez przywództwo: Przywództwo i mobilizacja; Unikanie pułapek. WYD. z 2002 r. 1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
WYD. z 2001 r. Tworzenie organizacji zorientowanej na strategię; I Przełożenie strategii na terminy operacyjne: Budowa map strategii; Budowanie map strategii w firmach sektora prywatnego; Karty wyników strategii w organizacjach nie nastawionych na zysk, agencjach rządowych i placówkach opieki zdrowotnej; II Zbieżność celów całej organizacji - efekt synergiczny: Tworzenie synergii oddziałów; Tworzenie synergii przez piony wsparcia; III Strategia- codzienną sprawą wszystkich pracowników Kreowanie świadomości strategii; Definiowanie celów indywidualnych i zespołowych; Kompleksowy system wynagrodzeń; IV Strategia jako ciągły proces: Planowanie i budżetowanie; Informacje zwrotne i uczenie się; V Mobilizowanie zmiany poprzez przywództwo: Przywództwo i mobilizacja; Unikanie pułapek. WYD. z 2002 r. 1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zasadniczym celem książki jest przedstawienie teoretyczno-empirycznych wyników badań naukowych prowadzonych nad szeroko rozumianymi problemami kształtowania wyników finansowych, wartości rynkowej, struktury kapitału i efektywności przedsiębiorstwa. Problemy te zaliczyć należy do kwestii o kluczowym znaczeniu nie tylko dla samych przedsiębiorstw, lecz także gospodarki i społeczeństwa. Są to m.in.: kreowanie wyniku finansowego z wykorzystaniem narzędzi rachunkowości; relacja postępu technicznego i efektywności przedsiębiorstwa; wpływ czynników determinujących podejmowanie przedsięwzięć inwestycyjnych w mikroprzedsiębiorstwach; poziom dojrzałości i wartości utylitarnej stosowanego rachunku kosztów w publicznych spółkach giełdowych; efektywne funkcjonowanie relacji inwestorskich w spółkach notowanych na GPW w Warszawie; charakter relacji kooperencyjnych zachodzących między badanym przedsiębiorstwem a jego kontrahentami; koncepcja nowej ekonomii instytucjonalnej; pomiar dokonań na potrzeby zarządzania pomysłami; występowanie zróżnicowanych rynkowych efektów procesów dezinwestycji funduszy private equity; przyczyny wycofania spółek z giełdy; czy wzrostowi wartości kapitału zakładowego towarzyszą zmiany efektywności działania przedsiębiorstw i ich wartości.
Wspólną wartością wszystkich artykułów jest dążenie do poznawania prawdy, formułowania tez i podejmowania badań przydatnych rozwojowi teorii i praktyki zarządzania przedsiębiorstwami.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej